Gå til innhold
Hundesonen.no

Tittel-opprop? (LP1, LP2, LP3)


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg støtter dette, og er gjerne med på å formulere en tekst. Har sett på den forrige teksten som blei brukt, og foreslår at vi lar alle emosjoner ligge og holder oss til kalde fakta.

Jeg forstår de ikke i det hele tatt. Tenk hvor gøy det hadde vært med masse forskjellige raser som stiller i lydighet! Ikke minst så gjør jo dette at flere kommer til å trene og aktivisere hundene sin

Jeg klarte ike å vente mer, så jeg har skrevet et forslag Kjære NKK, jeg vil med dette, på vegne av alle som har skrevet under, komme med en oppfordring til dere. Vi ønsker at det innføres e

Infoteksten hadde veldig kort maksimumsordgrense, proevde paa det foerst...

om du legger meg til admin så kan jeg prøve å stickyen den,husker ikke helt i farta. evnt google å lag sticky post, sees det gjøres på sider og grupper osv så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble delt på Norsk Agility Side tidligere idag, det ble laget en post der noen lurte på om ikke de skulle starte en kampanje for tittel i AG også, før det ble påpekt at lydigheten allerede hadde nevnt andre bruksklasser også i kampanjen. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent med her, men jeg har signert og skal prøve å få delt. Det er jo mange som kommer langt og gjør det bra i lp uten å nødvendigvis bli champignon, men disse får jo ingen kreditt for sitt arbeid. I tillegg kan det jo være noen som ikke får tittel fordi de ikke klarer uts.kravet. da er slike titler et godt alternativ :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp denne, siden jeg nettopp kom over underskriftskampanjen via en annen side. Men altså, har du sendt ut til alle hundeklubber Teserere? Fikk ikke du noen feilmeldinger da du sendte ut fellesmailen?

Hva slags tilbakemelding vil du at klubben skal gi, skal du ha en "bekreftelse" på at de støtter forslaget liksom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte til de fellesmailene til NKK, så de aller fleste skal ha fått. Fikk "kun" 4 feilmeldinger :) Ja, en bekreftelse på at klubben står bak meg og støtter forslaget :) Dersom din klubb ikke har fått noe mail, så send meg en mailadresse så kan jeg sende til dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare lurte på hvordan denne underskiftskampanjen gikk? Er det sendt inn til NKK? Eller ønsker du flere signaturer enda? :)

Den er ikke ferdig, saa jatakk til flere signaturer :) Den skal sendes inn til NKK 1 juli.

Kan ihvertfall si for min klubb at det dessverre ikke er noe mulighet til å gjøre noe deal ut av det, dem ønsker kun fokus på jakt. Men jeg skal be dem legge det på FB-siden sin for det om. Er jo lov å håpe på noen signaturer til :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kampanjen er ved veis ende, og vi samlet "kun" 657 signaturer. Litt skuffende siden de samlet over 1000 forrige gang. Ikke er det mange klubbene som har gitt tilbakemelding heller... Men vi sender nå brevet inn til NKK uansett og håper på en positiv tilbakemelding! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...