Gå til innhold
Hundesonen.no

Tittel-opprop? (LP1, LP2, LP3)


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg støtter dette, og er gjerne med på å formulere en tekst. Har sett på den forrige teksten som blei brukt, og foreslår at vi lar alle emosjoner ligge og holder oss til kalde fakta.

Jeg forstår de ikke i det hele tatt. Tenk hvor gøy det hadde vært med masse forskjellige raser som stiller i lydighet! Ikke minst så gjør jo dette at flere kommer til å trene og aktivisere hundene sin

Jeg klarte ike å vente mer, så jeg har skrevet et forslag Kjære NKK, jeg vil med dette, på vegne av alle som har skrevet under, komme med en oppfordring til dere. Vi ønsker at det innføres e

Jeg trodde det skulle komme i agility også?

Og, delvis on topic - er det noen som vet om det blir nye klasser og regler i LP fra årsskiftet? Det er jo snart påmeldingsfrist for de første stevnene.

Det kommer antagligvis i 2017.

Mener du agilitytitler eller nye øvelser? For jeg har hørt at de nye øvelsene står på døra så da syns jeg 17 hørtes veldig lenge ut, tenkte senest 16 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du agilitytitler eller nye øvelser? For jeg har hørt at de nye øvelsene står på døra så da syns jeg 17 hørtes veldig lenge ut, tenkte senest 16 jeg.

Lydighetsreglene. Det har jo allerede blitt utsatt flere år, så hvem vet, men det kommer neppe før 2017.

Jeg syntes jeg kom over noe om utskrifting av metallapport til alumunuimstypen over nyttår her om dagen, har jeg vært helt i ørska? Regner med det kommer i 2017 det også?

Kompetansegruppa fremmet forslag om dette, men de hadde visst ikke lov til å bare endre det til 2015, siden det står annet spesifisert i reglementet. I såfall må reglementet endres, og det tar jo tid som vi vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det sånn at det må søkes for å få en tittel? (Etter oppnådde premier) eller kommer det til å gå automatisk?

Det står det ingenting om i referatet :icon_confused:

Edit: finner dette på NKKs sider, da gjelder det kanskje også nytt regelverk i LP/RL.

Vedrørende nye utstillingsregler fra 01.01.15: Det er foreløpig ikke tatt stilling til championatregler fra 1.1.2015. Dette vil bli avklart i november/desember og vil bli informert om til klubber/forbund samt på nkk.no.
Endret av Teserere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn med tanke på at det ikke har tilbakevirkende effekt burde man jo egentlig ha muligheten til å gå klasse 1, 2 og 3 igjen da :P

For det er forskjell på et opprykk og en tittel, siden tittel krever 3x 1.premie og dermed verdt noe mer en opprykk. Men men, det er vel ikke store problemet akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sånn at den høyeste tittelen erstatter de lavere? Sånn er det jo i utstilling at når hunden oppnår feks nord uch forsvinner n uch, se uch, dk uch?

Det hadde ihvertfall vært det mest ryddige :)

Sier meg enig med Borderen der ja, både ryddigere og greiere for de som da allerede er i klasse 3 f.eks.

Selvom man da selvfølgelig kanskje bare hopper over LP1 og LP2 siden man føler man har en sjanse på LP3? Men det er vel uansett bare god trening å starte tre ganger i hver klasse, både for hund og eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sverige erstatter ikke LP2 LP1, og ikke i rally heller. Men det er jo overhodet ikke sikkert NKK gjør det likedan.

LPI LPII LPIII NLCH RLI RLII RLIII NRLCH NUCH SEUCH AD Angelanastacia da for eksempel? crying-with-laughter.gif

Det blir mye å holde styr på! Blir spennende å se hva NKK velger ihvertfall :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...