Mud Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Hun heter jo Snella alt! Hun er ei lita Snelle, det synes lang vei.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Nei, nei, nei! Kaninen min het Snella. Det der er ingen snelle altså!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Jeg synes hun skal hete Casper! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Spennende. Ho e så søt, man får jo høyt blodsukker (har dia) krysser fingrer å tær Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Grattis Mari, den godklumpen der blir en berikelse for liten og stor i familien, det ser man lang vei! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så fin! Grattis og lykke til i bøtter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Tusen takk! Tiden kommer til å gå så sakte framover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Hun kan hete Sukker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Åh, så søt. Synes Aymee skal få seg en sånn for da kan jeg kosemose på den ofte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Åh, så søt. Synes Aymee skal få seg en sånn for da kan jeg kosemose på den ofte! Du. hva har vi sagt om å oppmuntre valpesyken til venninner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Du. hva har vi sagt om å oppmuntre valpesyken til venninner? Hm? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jarra! Da har frøken fjong termin om åtte og en halv uke. Omg! Hun har vært på tøsetur til Polen og hatt seg med en stram amerikaner hele to ganger. Nå får vi krysse fingrene for at hun går tom slik at hun kan komme til oss litt fortere! Artig! Skummelt! Spennende! Wohoo! 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jarra! Da har frøken fjong termin om åtte og en halv uke. Omg! Hun har vært på tøsetur til Polen og hatt seg med en stram amerikaner hele to ganger. Nå får vi krysse fingrene for at hun går tom slik at hun kan komme til oss litt fortere! Artig! Skummelt! Spennende! Wohoo! Jaaaa, nesehund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Herlig,gleder meg til historier og mange,mange bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hurra! Gratulerer! Krysser fingrene, plutselig er hun hos deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Oooh. Ikke så lenge, det! Blir spennende - gleder meg til å høre ville historier rett fra Marihånda på tastaturet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Nå er det termin om ca to uker, folkens! Vi er så spente! Pamelapupper og dorky tryne. Jeg elsker dorky tryner! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Går det ANN å være søtere! Sjarmtroll altså!! ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Går det ANN å være søtere! Vettu, jeg tror faktisk ikke det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Rarsnutegull! Vil kose på <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Shitt! Så ufattelig nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Og hun skal hete Putle! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Hun er bare helt fantastisk skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Putle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Herlighet, jeg leste Pulte jeg, og kunne ikke skjønne hvorfor du ville kalle bikkja det Knallsøt PuTle! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts