Guest Christine Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 cbschei heter jeg. Poster 99 % hundebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 marilovesbacon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 mutantblob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Cavalierflat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Jeg må bare innrømme at jeg har snoket siden i sommer, og jeg absolutt elsker bildene dine! En av mine favorittbrukere for hund og hundetrening Spennende med nye folk og følge! Takk Det var kjempe hyggelig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 kasjmiret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 carinaorca. Men er ikke bare hundebilder da, går i alt mulig jeg synes er fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Masse bilder av Ludvig @victoriaaahol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljeh Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Vi har en Irsk Setter på 6 mnd nå, så eg følger gjerne deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 shiny, valpebilder!!! Min valp er jo over 1 år, men det regnes vel enda som valp på store raser? snurrehaler heter vi. Masse bilder av reven og ulven. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 iselinbjerke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linnsol Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 linnsol heter jeg, legger ut en del av min lille franskmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 bekeng heter jeg Ikke så mye hund hos meg, men litt blir det når jeg låner en voff her og der! Mye hestebilder, og mye annet rart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Jeg er ikke så aktiv, men poster stortsett bare bilder av unghunden min. Jeg elsker å se/lese om valper og unghunder på insta, så bare legg meg til om dere vil ha litt beundring og likes, fnis mkl090 heter jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Poster ikke bare bilder av valpen, men har blitt noen etter jeg hentet henne la inn et nytt et for noen minutter siden av en ganske så våt (men søt) belgervalp er vel ingen hemmelighet at det regner mye her i Bergen. Heter lisaivxi på instagram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 mtallhaug heter jeg Masse hundebilder (og litt annet innimellom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 SandyEyeCandy og Sirkus Samurai blæster Instagram med shibabilder støtt! Lykke til med valp. Finner deg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Finner deg ikke. Hehe, det er fordi noen vi kjenner er litt dårlig på det med mellomrom og sånn. sandy_eye_candy skal det være. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Anemoren Legger ut av valpen Ida, bc Nora, trening osv . Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblefjes Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Hanna_Boblefjes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finefant Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 livelise heter jeg på instagram Har en cockervalp jeg blant annet legger ut bilder av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 mari_dubedaare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 guuusen Mest hestebilder, men også av hunden så klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 nattahrl heter jeg. Poster masse bilder av valpen vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts