Gå til innhold
Hundesonen.no

Instagram


Vimsy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. Eg har android tlf, o

Jeg er så fjern noen ganger - hadde glemt at jeg la ut lenke her tidligere i dag, så når jeg plutselig fikk flere "X følger deg" på en gang, så begynte jeg å lure på om det var spammingskontoer på gan

Tror muligens min egen instakonto sakte men sikkert dør ut, mye morsomere med Leo sin

  • 4 weeks later...

Eg la til ei røys av dykk.

Eg kjenner alderen tynger når eg brukar Instagram, for eg har liksom ikkje heilt "skjønt greia" enda, men eg likar visst å sjå på bilder(/stalke?) så eg følger gjerne sjølv om eg ikkje legg ut så mykje sjølv. Enda. Kanskje.

marilandet heiter eg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har konto på Instragram som er åpen (mtallhaug) og her om dagen opplevde jeg at en bekjent klikket liker på et bilde og det havnet på news feeden på Facebook. Der stod det at vedkommende (jeg er venn med henne på FB også) hadde klikket liker på et Instagrambilde fra mtallhaug.

Dette ønsker jeg ikke at skal skje, jeg vil ikke at bildene skal have på FB. Andre om har opplevd dette og vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konto på Instragram som er åpen (mtallhaug) og her om dagen opplevde jeg at en bekjent klikket liker på et bilde og det havnet på news feeden på Facebook. Der stod det at vedkommende (jeg er venn med henne på FB også) hadde klikket liker på et Instagrambilde fra mtallhaug.

Dette ønsker jeg ikke at skal skje, jeg vil ikke at bildene skal have på FB. Andre om har opplevd dette og vet hva jeg kan gjøre?

FB eier Instagram, så dersom din venn har kryssa av i sin Instaapp at hun vil at det hun liker skal deles på FB, er det ingenting du får gjort med det, bortsett fra å sette profilen din til privat sånn at nye følgere evt må spørre om å få følge deg, og likes deles ikke på FB. Det påvirker ikke oss som alt følger deg. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...