Gå til innhold
Hundesonen.no

Instagram


Vimsy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. Eg har android tlf, o

Jeg er så fjern noen ganger - hadde glemt at jeg la ut lenke her tidligere i dag, så når jeg plutselig fikk flere "X følger deg" på en gang, så begynte jeg å lure på om det var spammingskontoer på gan

Tror muligens min egen instakonto sakte men sikkert dør ut, mye morsomere med Leo sin

Men hvordan gjør dere som har en konto til bikkja og en til dere selv? Må man logge ut og inn av kontoene hver gang man skal dele et bilde da på den andre kontoen da? Er ikke det litt stress? :P haha!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. :D

Eg har android tlf, og då kan eg bruke, tydeligvis, ein app som heiter phonegram. Den fungerer forsåvidt greit, men kosta ca 20 kr for å ha fleire kontoar, og den finst til apple (padgram). Meeeen det er visst umulig å poste bilder fra noko anna enn instagramappen, og difor må ein inn i den for å poste bilder uansett. Grei å ha for å berre sjå på bilder/kommentere/like og slikt da, slepp å logge like mykje inn og ut.

Nye kontoen er altsomerfint, har fulgt ein del av dykk over. :)

http://instagram.com/altsomerfint#

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fjern noen ganger - hadde glemt at jeg la ut lenke her tidligere i dag, så når jeg plutselig fikk flere "X følger deg" på en gang, så begynte jeg å lure på om det var spammingskontoer på gang. Men var jo bare hyggelige soniser. :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. :D

Eg har android tlf, og då kan eg bruke, tydeligvis, ein app som heiter phonegram. Den fungerer forsåvidt greit, men kosta ca 20 kr for å ha fleire kontoar, og den finst til apple (padgram). Meeeen det er visst umulig å poste bilder fra noko anna enn instagramappen, og difor må ein inn i den for å poste bilder uansett. Grei å ha for å berre sjå på bilder/kommentere/like og slikt da, slepp å logge like mykje inn og ut.

Nye kontoen er altsomerfint, har fulgt ein del av dykk over. :)

http://instagram.com/altsomerfint#

Aha, kjipt å måtte betale for en app som bare funker halvveis da :P Har tenkt på å skaffe en hundekonto, for jeg vil ikke spamme venner og familie med hundebilder i tide og utide :P Så kan heller de som vil følge Enya :P hmm, får vurdere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, kjipt å måtte betale for en app som bare funker halvveis da :P Har tenkt på å skaffe en hundekonto, for jeg vil ikke spamme venner og familie med hundebilder i tide og utide :P Så kan heller de som vil følge Enya :P hmm, får vurdere det!

Det er andre alternativer til den appen trur eg? Og så kan du bruke gratisversjonen, og kun ha ein konto innlogga (då kan du ikkje ha fleire, og får reklame), og ha forskjellig konto på photogram og på instagram? Og då altså logge ut/inn på instagram når du vil poste bilder, men då slepp du kanskje så mykje logging kvar gong du vil berre innom og sjå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...