Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen-kalender


Hundesonen-kalender  

66 stemmer

  1. 1.

    • Positiv, og tror jeg kommer til å kjøpe uansett (såfremt prisen er ok)
      44
    • Positiv, men vil kun kjøpe om min egen hund kommer med
      16
    • Negativ, ser ikke at det har noe for seg/uinteressant
      6


Recommended Posts

Ingen kan stemme på Siri om de har møtt henne IRL i løpet av de siste to årene. Sorry, det suger, men sånn må det nesten bare være.

Jeg vil ikke ha kalender, men kunne godt ha funnet på å kjøpt en i gave til en hundenerd! Eller, kommer det til å stå "Hundesonen!! Hundesonen!! Vi er best, ingen protest!!" over hele greia? Jeg stemmer iallfall for en litt diskret reklame. :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Legger ut idag om folk er enige i formulering av reglene: Regler: - Du må være fotografen av bildet! - Du kan delta med et bilde i lav oppløsning, men om du vinner avstemningen må du ha mulighet

Jeg har allerede bestemt at den skal henge over trimmebordet, så har jeg et sted å krysse av for kloklipp, løpetid osv.

Å ja til sånn kalender!!!! Men et par praktiske detaljer rundt kalender-utformingen (vi har nemlig vegg-kalender og bruker det mye..): Den bør helst ha sånn "spiral-oppheng" slik at den er le

Siden så mange er så flinke til å tegne her. Kunne ikke et av de små bildene på siden være tegnekonkurranse?

Det var jo en kjempeidè :)

Og jeg trur da vi er så voksne at vi stemmer på fine bilder, ikke hvem som er venn med hvem. :P Jeg synes eksempel Siri tar fine bilder, så da må jeg jo kunne stemme på henne selv om jeg kjenner henne OG er venn med henne på FB liksom. :P

Åhhhhh... Takk :)

Ingen kan stemme på Siri om de har møtt henne IRL i løpet av de siste to årene. Sorry, det suger, men sånn må det nesten bare være

Men jeg kan jo også bare å ta sånne løpe-mot-kamera-bilder, så det går nok fint, det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var forsåvidt god nok, men som flere er inne på, det blir nok kalendere. Her i huset holder det stort sett med blindeforbundet sin. Den har søte bilder. Ikke bruker vi den heller, siden vi som oftest er i nærheten av en pc eller mobil og har gcalendar der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger alltid kalendere, får aldri for mye av det! I 2012 tror jeg vi hadde 4 på kjøkkenet :lol: En til å skrive opp vaktene mine på, en til utstillinger, en til andre aktiviteter, som bursdag ol, og en til pynt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger ikke å klistre hundesonen-tekst over alle bildene, men hva med feks på forsiden og baksiden eller noe sånt? evt i veldig svak og liten tekst nederst på sidene. noe må det gå an å få til som ikke er alt for prangende :) . kanskje vi kan ha ekstra en måned at man kan sende inn tegning også, så kan det som vinner der komme med som lite bilde. Hva er best, at man sender inn til måneden som er, eller at vi har temaer man må følge? Eller kanskje ikke fullt tema, men kanskje en liten setning eller ord som rettesnor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier ikke å ha kalender, men jeg er MYE mer interessert i å ha kalender herfra enn tilfeldig motiv! :) Teserere: jeg syns det bør være lov til å sende inn bilder man har tatt tidligere. noen har feks kanskje ikke kamera nå, eller kanskje man har en avdød hund man ønsker å prøve å få med :) . det åpner også for større deltakelse. hvis noen har erfaringer eller forslag til hvor vi bør bestille fra så kom gjerne med tips!
Da misforstod jeg. Trodde bildene måtte være gamle, at det ikke var lov med nye. :) Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være interessant, men spørs helt på pris.

Og ang tema, så er vel hvilken mnd det er, nok? Så får man håpe medlemmene kan være flinke til å stemme litt variert og ikke bare på hunder som løper rett mot kamera på et jorde - altså, tenke litt over hva de stemmer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut idag om folk er enige i formulering av reglene:

Regler:

- Du må være fotografen av bildet!

- Du kan delta med et bilde i lav oppløsning, men om du vinner avstemningen må du ha mulighet til å sende oss bildet i oppløsning hvor korteste side er minimum 950 pixler.

- En hund kan kun vinne avstemning èn gang, men du kan delta en senere måned med f. eks annet bilde hvor hunden er del av en gruppe eller det er flere hunder på bildet.

- Bilder som sendes inn bør stå til måneden du deltar i (f. eks ingen snøbilder i juni!)

Konkurransen vil åpnes den 1. hver måned og være åpen hele måneden.

Avstemning vil holdes første uken i måneden etterpå (eks. avstemning for mai vil holdes 1.-8. juni).

Bildet med flest stemmer blir hovedvinner og bildet med nest flest stemmer blir andrevinner, og så skal vi prøve å finne et design slik at vi kan få plass til to bilder hver måned (ett stort og ett lite), såfremt det finnes.

November og desember vil holdes samtidig slik at vi får tid til å bestille og sende ut kalendere før året er omme.

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på eposten din nå Emilie! Godt poeng. Jeg foreslår å legge inn dette i reglene: Hver bruker kan sende inn maksimum to bilder pr måned (slik at brukere med flere hinder feks kan delta med to hunder eller gruppebilde).Dette kan da feks være to portrettbilder av to hunder, eller ett portrett og et gruppebilde. Det blir enten det eller at alle kun kan delta med ett bilde. Hva syns dere?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på eposten din nå Emilie! Godt poeng. Jeg foreslår å legge inn dette i reglene: Hver bruker kan sende inn maksimum to bilder pr måned (slik at brukere med flere hinder feks kan delta med to hunder eller gruppebilde).Dette kan da feks være to portrettbilder av to hunder, eller ett portrett og et gruppebilde. Det blir enten det eller at alle kun kan delta med ett bilde. Hva syns dere?

delta med mest mulig selvsagt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på eposten din nå Emilie! Godt poeng. Jeg foreslår å legge inn dette i reglene: Hver bruker kan sende inn maksimum to bilder pr måned (slik at brukere med flere hinder feks kan delta med to hunder eller gruppebilde).Dette kan da feks være to portrettbilder av to hunder, eller ett portrett og et gruppebilde. Det blir enten det eller at alle kun kan delta med ett bilde. Hva syns dere?

Høres veldig greit ut :) Altså at man kan delta med to bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på eposten din nå Emilie! Godt poeng. Jeg foreslår å legge inn dette i reglene: Hver bruker kan sende inn maksimum to bilder pr måned (slik at brukere med flere hinder feks kan delta med to hunder eller gruppebilde).Dette kan da feks være to portrettbilder av to hunder, eller ett portrett og et gruppebilde. Det blir enten det eller at alle kun kan delta med ett bilde. Hva syns dere?

Ikke dumt, helt glimrende i grunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det glemte jeg; jeg kommer nok helt sikkert til å kjøpe kalender, enten mine hunder kommer med eller ikke. Jeg er nemlig kjempevims og TRENGER virkelig kalendere, jeg har opptil flere og selvsagt bruker jeg også den på mobilen, i tillegg til å ha egen kalenderbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...