Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen-kalender


Hundesonen-kalender  

66 stemmer

  1. 1.

    • Positiv, og tror jeg kommer til å kjøpe uansett (såfremt prisen er ok)
      44
    • Positiv, men vil kun kjøpe om min egen hund kommer med
      16
    • Negativ, ser ikke at det har noe for seg/uinteressant
      6


Recommended Posts

Liker ideen om kalender, kan hende jeg kjøper en om prisen ikke blir på ville veier :)

Men jeg synes du gjør det litt mer komplisert enn det behøver å være, IW. Hva med å si at hver fotograf kan kun sende inn ett bilde pr måned (har man flere hunder og på død og liv skal ha med alle får man sende inn flere måneder, evt ta gruppebilder), og ha ett bilde pr månedsoppslag i kalenderen. Synes sonisene det blir for få med 12 hunder, får man sørge for å stemme på gruppebilder da. Eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Legger ut idag om folk er enige i formulering av reglene: Regler: - Du må være fotografen av bildet! - Du kan delta med et bilde i lav oppløsning, men om du vinner avstemningen må du ha mulighet

Jeg har allerede bestemt at den skal henge over trimmebordet, så har jeg et sted å krysse av for kloklipp, løpetid osv.

Å ja til sånn kalender!!!! Men et par praktiske detaljer rundt kalender-utformingen (vi har nemlig vegg-kalender og bruker det mye..): Den bør helst ha sånn "spiral-oppheng" slik at den er le

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...