Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Tusen takk for bursdagsgratulasjoner soniser! Dagen staret litt dårlig med en litt heftig familiekonflikt som kom til overflaten etter lang tid. Tenk at jeg, som HATER å prate om ting, har blitt den som mekler og får folk til å prate, grine, skrike og bli venner igjen. Ja, det har vel skjedd en utvikling nå som jeg har blitt 23 år. Jeg føler meg akkurat passe gammel. Ikveld var det veldig koselig med god mat, kaker, familie (i god harmoni) og broren min sin superkoselige svenske kompis som egentlig alltid er i min bursdag fordi han besøker broren min på denne tiden av året.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Verden vil bedras sier jeg bare.

Jeg blir bare matt og når jeg på toppen av det hele får et veldig sterkt inntrykk av at jeg egentlig ikke skulle vite noe om dette kjøpet siden jeg er "doodle-hater nr1" da må jeg bare le.

Yep. Mamma skrøt sånn av at ei venninne som har hatt bichon i 15 år (en hund) hadde kjøpt seg blanding av dvergpuddel og etteller annet, for det var jo sånn derre "designer hund" Samme med en som har hatt schæfer i mange år som hadde gått hen og kjøpt seg goldendoodlegreie - det også var jo sånn der fantastisk designerhund... :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ...

Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt.

Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...

:hug: :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ...

Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt.

Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...

Det er bare å skrive her så mye du vil, selv om det nok er en mager trøst akkurat nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ...

Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt.

Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flagyl og en ekstra type på natta.

Siri Haha! Det føles ut som jeg dør da. Men du blir ikke kvitt meg så lett!

Nå ligger jeg under et teppe og spiser potetgull og har vondt i hodet :-P

Kjenner at jeg ikke har mye lyst å si ja til flagyl når jeg skal til legen neste uke altså :o

Akkurat nå føler jeg at jeg har en plan i forhold til videre studier og slikt, takket være Pim! :D

Kanskje jeg får blitt noe når jeg blir stor, jeg også! :D

P.S. Jeg er to eksamener fra å få generell studiekompetanse (jadda), og det er historie muntlig og norsk muntlig (der må jeg ha særemne), så hvis noen er gode på det, og har lyst til å gi meg noen tips/råd/spark i ræva, på pm, så settes det stor pris på!

Jeg skal også ta eksamen i histore og norsk muntlig. Håper på å få meldt meg opp til privatist eksamen i historie og tatt den til sommeren men tror ikke norsken blir før til jul. Har hatt eksamen i norsk skriftlig men glemte selvsagt å melde meg opp til muntlig så det har bare ikke blitt gjort og nå husker jeg ingenting, vet ikke hva jeg må kunne til muntlig eksamen og har 0 peiling på særemne. :) Har tatt begge fagene gjennom sonans nettgymnas og har nå fått åpnet tilgangen igjen så leser meg opp selv :)

Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ...

Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt.

Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...

:hug: Har ikke ord og det finnes vell ikke ord som kan beskrive hvor vondt det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.langrenn.com/tour-de-ski-2012-2013.5133922-116390.html

Damene går 1145 og herrene går 1450.

Jeg skal ha kurs 15-21!! :frantics::|:icon_cry:

Hmf! :-P lenket til sykehuset men fikk gitt plassen min videre til noen. Jeg har bare innsett at kurs i des Jan ikke går jeg Haha :-P

Og justisia :hug: det er helt for jævlig. Jeg begravde min egen far for noen år siden og det var helt grusomt. Det er fortsatt vondt den dag Idag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ...

Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt.

Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...

:hug: :hug:

Her startet dagen tidlig, med ei lita ei som sover 13 timer så hjelper ikke det når hun legger seg tidlig... Og når hun nekter å sove på dagen så blir det tidlig natt, ond sirkel. Helt sykt hvor mye ungen min spiser til frokost forøvrig! En hel voksen posjon med havregryn&melk&bær, etterfulgt av som regel en skive med noe pålegg eller som idag eggerøre med pølser i... Det tar på å sove så lenge :lol:

Jeg skal snart i dusjen, jeg tror jeg var en smule trøtt igår kveld, fordi når jeg våknet idag merket jeg at jeg hadde ikke skylt ut balsamen av håret når jeg dusjet igår før jeg la meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på toget til Oslo! Klarte å okkupere nok plass til å få satt opp Geo sitt bur, så nå bare håper jeg at det ikke kommer på så mange folk med så mye bagasje at jeg må slå det ned igjen. Det var veldig behagelig å ha ham der, nemlig. I alle fall nå, når han bare ligger rolig og kuler'n. Det hadde ikke gått for en tre måneder siden... Deilig å se at han blir litt eldre. :P Også håper jeg at tog-internettet er sånn relativt stabilt i dag, så jeg kan få med meg litt Tour de Ski etter hvert. Jeg møtte ei Ås-venninne på perrongen i stad, og hun hadde med seg så lite bagasje at nå har jeg forhåpentligvis litt bærehjelp når jeg skal over på lokaltoget etterpå. Også har pappa sponset meg med taxi-penger så jeg skal slippe å gå hjem fra togstasjonen (taxi hadde jeg nok tatt uavhengig av sponsing). Ja nei, dette ordner seg nok dette.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden klemmen til Justisia er så trist og jeg skal poste noe så kontrastfylt som gratulasjoner, så dobbeltposter jeg

Gratulerer med dagen på etterskudd borderen animated-smileys-birthday-004.gif

Gratulerer med dagen toya animated-smileys-birthday-034.gif

I dag skal vi på det "utskjelte" stedet Sinsen og røngte albuen til Uta, jeg krysser fingre og tær for at det bare er litt forslått... selv om jeg ikke helt har trua siden hun har haltet til og fra i over tre år, og bare tatt seg opp og blitt mye verre det siste halv året. Er jo straks på tide nå, vi kan ikke øke gjennomsnittsalderen her i huset. Det hadde jo virkelig vært for ille! Negativ negativ negativ! På den andre siden kan det jo være en gammel skade fra hennes pure ungdom, som kan behandles veldig greit med en dasj rimadyl og litt attåt i noen uker. Vips frisk hund! Ja hun er rønget fri for AA ved halvannet års alder, men har vært i to tispeslagsmål som ung. Ingen ulykker hos meg som vet jeg vet om. Annet enn den gangen hun løp rett i en lyktestolpe med skulderen (*fnis*). Det kan ha slått opp ett eller annet, for det var vel etter det at haltingen ble mye verre.

Nhu skal vi utfordre skjebnen og gå i parken, orker ikke annet i dag! Så på med langline og ut på tur med seg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ønske jeg hadde noen her som bare holdt rundt meg mens jeg gråt ... Og som bare hørte på alle minner og tanker og klager og gleder og alt. Å begrave pappaen sin er pokker ta meg ikke lett ...
:hug: Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke doffen har ødelagt enda en schafere Margrete :o

Tatt blodprøver og sitter og halv sover på daglig stua. Lå en dame på rommet mitt som virket ganske dårlig så jeg satte meg her :-P

Blir kanskje skrevet ut idah med antibiotika osv. Om blodprøvene går nedover, de spurte meg om jeg ville :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hund på kennel for første gang i mitt liv! Hytten i Sverige ble fylt opp av 8 mennesker og mange hunder ved nyttår, og siden Pim kan være litt vel innpåsliten til nye hunder så ville jeg ha litt fri (siden hun uansett nekter å bli med på skiturene våre :P ). Jeg tror Pim storkoste seg, og fikk endelig løpe løs på 2 mål inngjerdet tomt. Fikk en ny bestevenn også, en engelsk bulldog :P Typisk Pim. Nyttårsaften hadde også gått bra, men damen lurte på om Pim ikke klarte å sitte? Kunne da fortelle henne at Pim ikke setter seg om bakken er kaldere enn 25+ og våtere enn ørkenen :) Sender henne gjerne dit igjen!

Jeg har også hatt en strålende nyttårsaften og blitt bedre kjent med A sine venner. Vi hadde med oss A sitt nye speilrefleks, og når man blar gjennom bildene er det ikke vanskelig å se at hundene utnytter seg mer og mer av at folk blir fulle: Tia står med hodet oppi potetgullposen sammen med Anders, Cita har fått et festmåltid servert på tallerken med MOSTE grønnsaker og kalkun skjært i biter (som om hun trenger det liksom), hundene som står og rengjør alt i vaskemaskinen, hundene som har tatt seg friheten med å klatre i sofaen, Tia som står med hele kroppen inne i kjøleskapet mens en annen ordner seg nattmat, Cita som ligger på ryggen mens tre stykker klør henne som en dronning, en av A sine venner som oppdager at hundene kan sitt og bli og så hente godbit på værsågod-signal, så han gir bort hele Grandiosaen folk skulle ha som nattmat til de "lydige" hundene osv osv. Hundene var trillrunde og meget fornøyde etter den turen.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...