Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Okay, staheten har gitt seg.. Line; jeg trenger tips til en god tannlege i byn :)

Sent from my GT-I9100

Uffda. Jeg bruker Trondheim tannhelsesenter på Leuthenhaven, og er fornøyd med dem.

Enkelte dager kan man bare stryke fra kalenderen...

Nesten ikke sovet i natt pga liten Smula som spyr og driter, avgårde til veterinær i morres hvor hun får en pille - som selvfølgelig kommer opp igjen med en gang, så da må det sprøyte til. På vei fra vet til jobb får jeg en stein i ruta med påfølgende stor steinsprutskade. Vil hjem og legge meg jeg...

Hvordan liker pengepungen den tannlegen der?

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke flyttet runderingskurset til Bergen da? :D

Da tror jeg ikke de som er påmeldt blir så glad ;)

Når jeg kommer med en humpe-Aiko og Imouto med kløv, så er det verken kamphund eller vakthund folk hvisker, de bare hviiiner "åååå, så søøøøte! Se, hun har på ransel!" :lol: Kan ikke begripe det, disse råtøffe samurai-bikkjene mine? :icon_confused:

Som huseieren min sier "det er ikke sånn som når vi hadde hund... Dine har jo både ryggsekk og jakker" :lol:

... koker jeg egg, noe som jeg ikke liker, tror jeg. Det så bare så godt ut på bildet til Maren :lol:

I dag er det rundering som står på planen, før jeg skal ha kurs i kveld :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai :) Merkelig, finner det ikke hos NKK jeg, men mulig de har fjerna det?

Nei ikke sant, 5 år og 5 år og 3 mnd er ikke akkurat stor forskjell, selv om det er første kull. Men merkelig at det ikke finnes noe særlig skrevet om det, om potensielle farer og sånn. Hun vil jo vite hva hun gjør liksom :)

Tror nok jeg personlig hadde snakket med veterinæren min, og hørt hva dem mener om det. Da kan man ta en helsesjekk på tispa osv. Altså dersom jeg var usikker.

Mennesker har jo første barnet i alle mulige aldre, og det er vel en grunn til at man er fruktbar :P

Nesten halveis gjennom dagen, tror det skal gå greit med lang dag :) Selvom jeg har klart å legge igjen mobilen hjemme... Den er ufattelig underholdende av og til.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Flere med oppkasthunder? Kamar har ikke vært borti noen hunder den siste tida, og i går kastet han opp to ganger. Merkelig - han var heller ikke på Hellerud i helgen.

Min kastet også opp i går og var mer klengete og rar enn vanlig. I dag er hun vanlig klengete. Vi har heller ikke vært borti så mange hunder i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har busset endel med Nettbuss og jentene, og alle sjåførene vet hvor vi bor henne, selv de jeg ikke har kjørt med før :P Bare hyggelige fjes å se når jeg har de med på bussen :)

dudududud

kjøper du bilett på bussen? Eller kan jeg kjøpe barnebillett til doffen på nett nå? de har jo ingen hund/sykkel der. men barn er jo halv pris av voksen. eller må jeg betale for han på bussen? :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker pengepungen den tannlegen der?

Pengepunger liker ingen tannleger :aww:

Ang magesjauen til Smula så heller jeg nok mest mot at hun reagerte på kalkunen de fikk søndag kveld/mandag morgen siden Freya også fikk diare. Men Freya har stålmage og er i fin form igjen nå. Smula sin mage er mer sensitiv, så da har hun klart å pådra seg en mage/tarminfeksjon. Men satser på at hun blir i fin form igjen nå :)

Frontruteskaden ser ut til å la seg reparere, og siden man har fullkasko så fikses det jo gratis. Alt i alt, så er det litt mer positivt nå enn i dag tidlig :D

God bedring til Tjukkågo!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dudududud

kjøper du bilett på bussen? Eller kan jeg kjøpe barnebillett til doffen på nett nå? de har jo ingen hund/sykkel der. men barn er jo halv pris av voksen. eller må jeg betale for han på bussen? :frantics:

Jeg har kjøpt på bussen jeg, de har egen kategori "hund" på maskinene sine (sikkert for statestikken sin del).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på bussen jeg, de har egen kategori "hund" på maskinene sine (sikkert for statestikken sin del).

Jah, ringte de og han sa at antageligvis burde jeg kjøpe på bussen så det ble riktig i forhold til statistikken. men i teorien var det jo samme pris men han viste ikke helt hva reglene var :lol: men godt jeg har kontanter, så kjøper vi på bussen :)

spise lunsj også må jeg vurdere å dra snart :aww: effektiv dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir opp fysikken for nå, for den vil virkelig ikke samarbeide med meg. Det blir bare feil jo, og det mangler alltid noe viktig informasjon som jeg tydeligvis bare burde skjønne hvor jeg skal finne. Tid for skitur! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig koselig med eldre damer som forteller om ulykken sin, og hvordan bil som blir den nye osv. Det passer meg helt utmerket når det er en sånn passe dau dag ellers. Jeg blir virkelig oppriktig glad av å prate jeg! (så lenge folk gidder å høre på meg :P )

Nei, skal man pusle med litt innsjekk av biler. Kom visst på at det er månedsavslutning idag, og da er det greit å ha alt på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig:) Men veldig rart med den halen altså :P

Strålende sol og idag er det vaskedag på Zebra :lol: Og vetten meldte meg(synes det er litt upersonlig jeg) Kulen var en kreftkul som kunne blitt ondarta eller noe sånt. :)

Så nå skal prinsessa bades,og mor skal shoppe etterpå :lol:

Nå skjønte jeg ikke hva du mente, for Casper har jo ikke rar hale. Men så kom jeg på at han har jo hale :lol:

Så bra at kulen ikke rakk å bli ondartet!! puh!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...