Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Weeee - flink pike :D

Takk!

Hadde jeg bare klart å gjøre noe mer enn å kope ved laptopen, så hadde jeg virkelig fortjent litt skryt.

Jeg skulle ønske noen kunne snu huset, så vi fikk sola på inngangspartiet, og dermed smeltet bort isen som skinner i skyggen på trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Takk!

Hadde jeg bare klart å gjøre noe mer enn å kope ved laptopen, så hadde jeg virkelig fortjent litt skryt.

Men det er tross alt bedre enn å stå opp kl 3 og så sitte og kope ved laptopen :D. Man må se det positive i det, vøtt :D.

JEg sitter og koper på finværet utenfor her... Det er såååå påske liksom (ja, jeg elsker påske, jeg, med sol, ski og snø :)). Nei, jeg får vel bare fortsette med miljørapporteringen jeg, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har vi på en time lagt ett spor på parkering, luftet dyrene i 20 min imens jeg ventet på sporet, gått ett kort spor. (Til Talli sin store lykke :jump: ) Satt opp banen imens Blaze fløy rundt med en ball og trodde hun trente :lol: Trent lydighet med Talli. Også har Blaze "trent" dvs ryddet banen etter bruk. Så da er begge jentene veldig godt fornøyde ettersom vi faktisk ikke har trent ordentlig siden starten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sur. Når det er snakk om at restskatt skal betales må det skje ASAP, men når det er snakk om de som skal betale tilbake da er det "en eller annen gang i neste kvartal" Grr! (Lars fikk "innvilget" endring i selvangivelsen fra 2011, som betyr at vi betalte mye mer restskatt enn nødvendig..) Typisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rotte som følger med meg overalt. Akkurat nå tittet rotta frem under bordet i en høyde som ikke tilsvarer at den ligger på gulvet. :lol: Liker den IKEA-rotta si, han!

8431623617_33a7bd206e_o.jpg

Hermes hadde en ulv fra IKEA, som vi fikk med fra oppdretteren. Den hadde han lenge, og han ødela den aldri - vi rotet den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamar er så søøøt!

Nkk har kommet fram til at de som allerede er reg. som "Kick Ass'er" skal få beholde navnene sine, men det blir nok ikke noen nye registreringer på dette navnet.
De spør allikevel om jeg kunne tenke meg en sammenskrivning av navnet til "Kickass" og det er jo greit. Også foreslo de en fornorskning av det til "Kvikkass" :lol:
Synes de er herlige jeg! Skal høre hva eier ønsker :D

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg rømt lesesalen. Går jo ikke an å sitte inne i dette været! Jeg måtte bare sjekke kart for å finne ut hvor jeg skal gå tur, men nå skal jeg skifte og komme meg ut. Først skal jeg legge ut et spor til Geo, så skal vi lufte oss litt mens det får ligge en liten stund, så skal vi gå spor og så må vi få gått en ordentlig tur også syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte her forleden at det er noen som bruker whippets som "pest control" i England, for å holde kaninbestanden nede. Her sammen med ildere, som de bruker for å drive frem kaninene fra hulene sine. Må innrømme at jeg syns disse tingene er fascinerende, selv om jeg er usikker på hva jeg mener om hetsjakt. "Raseskadet"?

312316_4693549814056_1195276542_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!

Var oppe for å kjøpe meg litt mer å spise da jeg ikke hadde med meg nok mat idag, og der sto en herlig sunn lasagne (altså brokkoli osv.) Naaam tenkte jeg og kjøpte meg et lite stykke med en haug av salat. Men æsj var neste tanke, jeg forventet virkelig ikke at det var laks inni der, og selvom jeg fint kalrer å spise fisk så ble dette helt feil i lasagne.

Jeg har klart å spise 2/3 av den, og det er vel bra nok. Klarer bare ikke å tvinge i meg noe som ikke er godt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!

Var oppe for å kjøpe meg litt mer å spise da jeg ikke hadde med meg nok mat idag, og der sto en herlig sunn lasagne (altså brokkoli osv.) Naaam tenkte jeg og kjøpte meg et lite stykke med en haug av salat. Men æsj var neste tanke, jeg forventet virkelig ikke at det var laks inni der, og selvom jeg fint kalrer å spise fisk så ble dette helt feil i lasagne.

Jeg har klart å spise 2/3 av den, og det er vel bra nok. Klarer bare ikke å tvinge i meg noe som ikke er godt altså...

Å det er så nedtur når man er innstilt på å spise noe annet! Føler med deg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på dere som har hunder og kosedyr. Her dør kosedyr på kort tid og blir flådd .....Så det er bare å gi opp. Amigo hadde kanskje hatt bamser en stund om han hadde bodd som alene hund, han er mest opptatt av å ha noe i kjeften, mens disse to andre skal flå alt. Så her må en ha leker som tåler en trøkk

Kjedelig å sitte inne når man ser det fine været ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

601231_463591597029329_9221750_n.jpg

Gratulerer med dagen Ganzie! :sorcerer: Verdens beste ulldott, pelsterapi, bestevenn og sjelevenn er 10 år i dag :bananas: Hvor går årene?

Gratulerer med dagen! :) Og for ET bilde! Kjempefint! :)

Jeg har vært ute med bikkjene i vårværet. Skulle ønske det kunne fortsette sånn fremover, for den følelsen av at det er vår er så deilig. Sol fra skyfri, knallblå himmel, varmegrader, fuglekvitter...

Det er mest Chilli på bildene (og det er det jo alltid), men hun gjør liksom litt mer ut av seg enn Bocca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes hadde en ulv fra IKEA, som vi fikk med fra oppdretteren. Den hadde han lenge, og han ødela den aldri - vi rotet den bort.

Kamar eeelsker kosedyr. Spesielt rotta - den går han og bærer på dagen lang. Den ligger han og sover med, vil ha med ut på luftetur, den kan kanskje lekes sammen med Pøbel. Og han blir helt fra seg og mjauer eller slår dersom Pøbel har tatt den og rister i den eller tygger på den. Han er en snodig fyr. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA-rotter er også en stor hit hos oss. Vi kjøper alltid med en eller to når vi er på IKEA. De skal først filleristes i et par dager og så koses med (ligge oppå/inntil) en stund (kanskje en ukes tid). Og så må de gnages på. Da må vi ta ut "innvollene" så det ikke blir "innvoller" over alt. Og så er det samme prosedyren med "rotteskinnet". Helt til de blir så gufne at jeg kaster dem og så får de en ny :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var time for trekking av visdomstenner bestilt hos tannlegen til Line..

Jeg må si jeg er forundret over hvor lett det å få bestilt trekking av tenner..

Sent from my GT-I9100

Hvem fikk du time hos?

Da er dagens undervisning unnagjort og jeg skal hjem med småjentene som sitter i bilen. Håper Smula ikke har spydd eller bæsja i bilburet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser om hydraulikk og angrer allerede på at jeg valgte dette faget selv om jeg ikke har hatt første forelesning ennå. :lol: Fysikk og matte og sånt er det en stund siden jeg holdt på med sist. Jaja, jeg har vel kanskje ikke vondt av å få noen utfordringer og måtte jobbe litt.

Hvilket emne er det da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...