Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Men det er jo det grønnsåpa gjør da. Brukt det ofte når jeg har verk ved en to ol.

Men det synes bare så godt når de største furunklene som ikke har sprekt enda "buler" omtrent. :P Og litt facinerende. Men det har gått hull på en ny en etter jeg badet igår, men den var ganske liten da...

Snakket med vetten, og vi skal tilbake til torsdag... Søren meg ikke noe billig hund jeg har kjøpt meg... :getlost: Nå gleder vi oss til sokker kommer, slik at hun kan gå skikkelig tur igjen. :( Dersom det er noen som bevisst avler på hunder med furunkulose, så fortjener de å få beina skrået opp og tvunget til å gå på salta veier barfot. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips angående Egypt :) Men er folkeslaget ganske slitsomt der? Vil helst ha en rolig ferie :P

I går hadde jeg en sååå fin dag. Jeg var hos tannlegen og visdomstannen ser bra ut og må ikke nødvendigvis trekkes, A hentet meg og kjørte meg hjem i lunsjpausen sin, for så å komme hjem med en stor bukett roser til meg :D , så lagde vi en kjempegod hjemmelaget glutenfri pizza før vi dro på kino og så Django :)

424080_10151433924841303_152336494_n.jpg

Og jeg må bare dele dette bildet av Pim her også. Det er VARMT i huset - jeg vet ikke nøyaktig hvor mye, men såpass at jeg (som fryser hele tiden) kan sprade rundt lettkledd. Men Pim er ikke enig, så hennes nye plass er mellom ovnen og veggen. Hun pleier å ligge der, eller sitte, og varme den konstant frosne kroppen sin :P

:lol: Kamar er ikke sånn, han liker pledd. Finner en flik, går under og pakker seg inn. Vi har en ovn stående (føler det aldri blir varmt i denne leiligheten, så vi flytter ovnen etter hvor vi oppholder oss ...). Hos svigerfar har vi vedovn, han legger seg ikke foran den heller.

Jepp, han drar med seg pleddet overalt, denne gangen på gulvet, oppå et gulvteppe. :lol:

14409_10151324500288338_1891524743_n.jpg

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra hyggelig tur med Margrete og sjæffisene i sol og mange blå. Og var jeg ikke Nixe-frelst før så er jeg det nå. Da vi skilte lag, jeg til bil og M hjem, satte lille pelsdotten seg boms ned i bakken og hyyyyyyyyyylte "ikke gå fra meg" mens hun så lengselsfullt etter skrangleverkene sine. Men følelser driver vi ikke med så vi bare gikk. Da kom lille pelsdott løpende fortvilet etter oss og gråt og gråt og gråt så "slemme" mennesket hennes måtte hente henne og sette på bånd og dra henne med seg. Men hun limte seg igjen fast i bakken og gråt sine STORE pelsdott-tårer helt fra seg over at flokken hennes ble skilt på den måten. Er det mulig å være så skjønn og faktisk klare å røre litt ved de kalde skrangleverk-hjertene :wub:

Uuups, kl er 10 min for mye, jeg må løpe til egentreningen........

• Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører disse basenjihistoriene, så tror jeg det må være litt av den rasen i Supra (kanskje derfor hun er så lita :P ) Selv om hun har en vanvittig pels, så elsker hun varme. Graver seg ned i sacco-sekken, og krafser pleddet sitt over seg. Også skal hun helst gjemme snuten også :wub:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hjemme fra tur :ahappy:

Hundene ligger som et slakt i sofaen. Jeg har funnet ut hvordan jeg sliter de godt ut på tur, mohaha :twisted:

Jeg var medlem av NKKU for noen år siden... Er det noe vits når man ikke bor på Østlandet? :P

Ja! Hvor det er aktiviteter avhenger ene og alene av initiativet til medlemmene :) F.eks: Vil du arrangere NKKU-kurs på vestlandet, så får vi til det (leier instruktør, ordner med påmeldinger osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hvor det er aktiviteter avhenger ene og alene av initiativet til medlemmene :) F.eks: Vil du arrangere NKKU-kurs på vestlandet, så får vi til det (leier instruktør, ordner med påmeldinger osv).

Hmm :P Er det mye arbeid å sitte i styret? Hvis ikke så kan jeg sikkert hjelpe til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra hyggelig tur med Margrete og sjæffisene i sol og mange blå. Og var jeg ikke Nixe-frelst før så er jeg det nå. Da vi skilte lag, jeg til bil og M hjem, satte lille pelsdotten seg boms ned i bakken og hyyyyyyyyyylte "ikke gå fra meg" mens hun så lengselsfullt etter skrangleverkene sine. Men følelser driver vi ikke med så vi bare gikk. Da kom lille pelsdott løpende fortvilet etter oss og gråt og gråt og gråt så "slemme" mennesket hennes måtte hente henne og sette på bånd og dra henne med seg. Men hun limte seg igjen fast i bakken og gråt sine STORE pelsdott-tårer helt fra seg over at flokken hennes ble skilt på den måten. Er det mulig å være så skjønn og faktisk klare å røre litt ved de kalde skrangleverk-hjertene :wub:

Uuups, kl er 10 min for mye, jeg må løpe til egentreningen........

:wub: Vi gikk baklengs en stund altså! Når jeg slapp Uta igjen, så glemte hun skrangleverkene og deg å lot seg rive med i schæferbråket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm :P Er det mye arbeid å sitte i styret? Hvis ikke så kan jeg sikkert hjelpe til :)

Nei, jeg synes ikke det. Vi tar mye planlegging og saker på gruppe på facebook og har ca 4 møter i året (reise dekkes selvfølgelig, evt kan små møter tas over skype). Sjekk "Norsk Kennel Klubb ungdom" som facebook for å melde deg. Det hadde vært gull å få deg med (vi trenger flere flinke folk fra distriktene!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager over 23 år :P Hva trodde du? :P

eh..eh...eh...eh.....eh...eh... mer :aww: Er du yngre enn meg?! :P:aww: nei :aww:

Nei, jeg synes ikke det. Vi tar mye planlegging og saker på gruppe på facebook og har ca 4 møter i året (reise dekkes selvfølgelig, evt kan små møter tas over skype). Sjekk "Norsk Kennel Klubb ungdom" som facebook for å melde deg. Det hadde vært gull å få deg med (vi trenger flere flinke folk fra distriktene!).

Jeg sendte mail til den eposten som stod på fbook jeg,var det riktig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen verv nå, så jeg kan hjelpe til :)

Jeg sender henne en mail, jeg :)

eh..eh...eh...eh..eh...eh... mer :aww: Er du yngre enn meg?! :P:aww: nei :aww:

Neh, jeg er bare ungdommen (nesten :cry: ) ;)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh..eh...eh...eh..eh...eh... mer :aww: Er du yngre enn meg?! :P:aww: nei :aww:

Jeg sendte mail til den eposten som stod på fbook jeg,var det riktig? :)

Forslag går rett til valgkomite, så det vet jeg ikke, men regner med det er i orden da :)

Det er en stor fordel om de som skal stille til valg kan komme på årsmøtet utenfor Oslo 23. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

424080_10151433924841303_152336494_n.jpg

Og jeg må bare dele dette bildet av Pim her også. Det er VARMT i huset - jeg vet ikke nøyaktig hvor mye, men såpass at jeg (som fryser hele tiden) kan sprade rundt lettkledd. Men Pim er ikke enig, så hennes nye plass er mellom ovnen og veggen. Hun pleier å ligge der, eller sitte, og varme den konstant frosne kroppen sin :P

528783_456925054362650_1068293861_n.jpg

Ganzie ligger sånn hele vinterhalvåret :lol: Jeg tror pelsen hennes kun er til pynt, for hun hater kulde og elsker varme. På sommeren ligger hun i solsteika og på vinteren ligger hun nesten inni ovnen :lol:

Pelsen til dyret er så varm at det nesten ryker av henne, men ikke snakk om at hun har tenkt å flytte seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Syns jeg det er litt morsomt at Marthe er i samme aldersgruppe som barna mine :P Hun har jo for det første vært her på sonen i en evighet, hun har for det andre hund som er eldre enn min, og hun har for det tredje kommet mye lenger i konkurranse med sine hunder enn jeg har gjort med mine.

Skal jeg satse på at datterbarnet er like hundeengasjert om noen år som sonen-ungdommene er? Hun er veldig flink til å blande seg i ting hun ikke trenger å mene noe om allerede ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, jeg er bare ungdommen (nesten :cry: ) ;)

dæven døtte :aww: det hadde jeg ikke trodd :P jeg blir jo snart 24 :lol:

Forslag går rett til valgkomite, så det vet jeg ikke, men regner med det er i orden da :)

Det er en stor fordel om de som skal stille til valg kan komme på årsmøtet utenfor Oslo 23. februar.

det kan jeg :D skrevet i kalenderen tilogmed :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg oppdaget at det lønner seg å spørre på fakturaer man ikke skjønner noe av..... bompengeregninger er noe dritt, men når den minker med 1350 på en liten telefon for å få oppklart at jeg faktisk skal betale regningene, så syns jeg det er ganske greit. :) Jeg var jo innstilt på at alt måtte betales, men de hadde jo sagt til meg før at bortsett fra en regning på 45 så var jeg ajour, så da strøk de alle tilleggsavgiftene. Yeey!! Alt betalt og det er fortsatt penger til regninger som forfaller litt senere.

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg oppdaget at det lønner seg å spørre på fakturaer man ikke skjønner noe av..... bompengeregninger er noe dritt, men når den minker med 1350 på en liten telefon for å få oppklart at jeg faktisk skal betale regningen, så syns jeg det er ganske greit. :) Jeg var jo innstilt på at alt måtte betales, men de hadde jo sagt til meg før at bortsett fra en regning på 45 så var jeg ajour, så da strøk de alle tilleggsavgiftene. Yeey!! Alt betalt og det er fortsatt penger til regninger som forfaller litt senere.

Bompengeselskaper er noen skikkelige luringer har jeg funnet ut. Etter jeg fikk bompengeregninger fra steder hverken jeg eller bilen har vært, har jeg virkelig begynt å granske de regningene, og av og til dukker det opp noen merkelig feil. Deilig når man får ryddet opp i slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 km på ski i dag. Bikkjekaldt, -20 sa min samboer, og det merkes godt i skyggen da vi gikk over Råsjøen, men vi klager ikke når solen skinner! Deilig å komme hjem med frostskjegg i trynet på både meg og Hermes :D

Et eller annet mongo med kompaktkameraet mitt, så ble ikke mye til bilder, men her er nå ett:

486011_121142471392732_221155603_n.jpg

• Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...