Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

Jeg skal selge 5 Borisbarn :) oppdretter sliter helsemessig og er ikke særlig teknisk av seg, så da var letteste om jeg fikk de til meg :) kan sikkert poste noen bilder :)

Selvfølgelig skal du legge ut bilder! :D

Og nå fikk jeg nesten lyst på Puddel, Studsa høres jo ut som en perfekt hund! Litt stress er da vel aldri negativt? Så lenge man kan håndtere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Guest Ulla-Britt

Akkurat nå er jeg så uendelig glad i den lille flokken min. :wub: Jeg elsker den lille reka og den innpåslitne mannen i brun, krøllete frakk. Rart å tenke på at Ulla var den valpen jeg absolutt ikke under noen omstendigheter skulle velge, men likevel var den som krøp opp i fanget mitt, inn i hjertet mitt og så til slutt på mystisk vis inn i bilen min. Man kan ikke velge sine barn, som min mor så fint sier. Jeg blir mer og mer fjortis-forelska i hundene etterhvert som jeg blir eldre, jeg. Jeg trodde ærlig talt jeg skulle få et litt mer normalt forhold det hele med årene. :teehe: Nei, nå tror jeg vi skal gå ut og få oss litt frisk luft.

017800x536_zps8e2b010c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå fikk jeg nesten lyst på Puddel, Studsa høres jo ut som en perfekt hund! Litt stress er da vel aldri negativt? Så lenge man kan håndtere det :)

Stress er ikke så ille, stress med lyd derimot.. hehe ;) Men joda, Studsa er ei fin jente hun! Både Belgerpia, Carina og jeg er veldig enige om at hun er kul, og det er et kvalitetestempel altså :aww:

Sånn ser hun ut, btw:

studsadanmrk.jpg

Og pappaen ser sånn ut:

santtusa.jpg

Må reklamere litt, ikke sant? At det ikke er mer enn tre uker siden paring og man ikke veit helt sikkert at det blir noe, er likegyldig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg følte vel ikke helt at det var nødvendig før du spurte :lol:

Tja.. Det er mulig jeg bare husker negative historier, men det er en betydelig mengde menn som puler på seg unger og vil ha minst mulig med de å gjøre etterpå, og oppfører seg som idioter når de må ta ansvar for gammel moro - som i å nekte å betale barnebidrag, fordi at mor ikke skal få penger, eller nekte å ha ungen, eller ikke overholde avtaler når det kommer til henting og levering (henter for sent og leverer for tidlig, f.eks). Jeg tenker jo at alle sånne burde vært kastrert.. Særlig de som gjør sånt mer enn en gang.

Ja, det er sant :) Tenkt hvordan verden ville ha blitt me oss to som presidenter :aww::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress er ikke så ille, stress med lyd derimot.. hehe ;) Men joda, Studsa er ei fin jente hun! Både Belgerpia, Carina og jeg er veldig enige om at hun er kul, og det er et kvalitetestempel altså :aww:

Sånn ser hun ut, btw:

studsadanmrk.jpg

Og pappaen ser sånn ut:

santtusa.jpg

Må reklamere litt, ikke sant? At det ikke er mer enn tre uker siden paring og man ikke veit helt sikkert at det blir noe, er likegyldig :lol:

Løp og kjøp sier jeg altså :lol:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg begynner å bli alvorlig sliten av å ha syk hund. Selv om han "bare" klør seg til blods går det utover psyken hans da han blir sååå stressa og har flydd på Elias to ganger i dag av uvisst grunn. 40 kg mot 3 kg er en dårlig match dessverre :/

Jeg har lovt meg selv at jeg skal gi han til han blir 2 år, sålenge han ikke blir verre enn det han er nå. Men er redd jeg kommer til å måtte ta ett veldig tungt valg når det kommer til gullklumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg begynner å bli alvorlig sliten av å ha syk hund. Selv om han "bare" klør seg til blods går det utover psyken hans da han blir sååå stressa og har flydd på Elias to ganger i dag av uvisst grunn. 40 kg mot 3 kg er en dårlig match dessverre :/

Jeg har lovt meg selv at jeg skal gi han til han blir 2 år, sålenge han ikke blir verre enn det han er nå. Men er redd jeg kommer til å måtte ta ett veldig tungt valg når det kommer til gullklumpen.

Uff da, fineste hunden som det alltid er så koselig å ha besøk av på butikken. Føler med deg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bare planer for 2012, og ingenting om kullet du skal selge for henne andre, og heller ikke oppdaterte bilder av Kiiiriii! :heart:

:lol:

I know! Har ikke nye bilder av Kiripiri som er pene dessverre :(

Kullet jeg selger for andre legger jeg ikke inn, men endre til 2013 må jeg jo! :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser hun ut, btw:

studsadanmrk.jpg

Og pappaen ser sånn ut:

santtusa.jpg

*Sikle* Jeg synes du skal kjøpe en Studsa datter jeg. :) Men jeg har ingen god begrunnelse annet enn at jeg synes Studsa og Santtu er lekre og alle i hele verden burde ha sin helt egne puddel. ;)

Huff, det er ikke noe godt å se har hunden sin er syk og ute av balanse, men 40 kg mot 3 kg er så urettferdig som det kan bli. Håper den på 3kg har mulighet til å komme seg unna - har du mulighet til å skjerme de fra hverandre slik at du ikke blir sittende med to stykker som er syke/alvorlig skadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, da er jeg ferdig med to do-lista, og det hele ti minutter for dagens timeplan. Så da kan jeg sose her litt, før 1600-programmet mitt starter (og da blir nok jentene glad, for det innebærer fôring av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Han som er skikkelig godklump, regner med at han bare blir godere og godere basert på sånn han var i valpeformat :)

Nå har jeg meldt meg på treningssamling med Chico, blir godt å få trent litt med gamlefar :) Også har jeg fått rydda og vaske litt og i samme slengen så knuste jeg visst glasshylla i dusjen.. så mye for å ta på seg drittjobben å vaske plastikkdører skinnende rene. Jaja, bare å gjøre seg ferdig der nå tenker jeg. Ellers tror jeg kjøkken og gang er ferdig, det betyr kun bad og stue igjen. Stuen trenger bare rydding på stuebordet (=sortere hva som skal i boden) og badet har vel bare dusjen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...