Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

That made my day. En kollega fortalte nettopp i en forbindelse med noe annet at jeg er veldig godt likt av alle kollegaene på jobben her (ikke det at jeg lurte altså, men det er hyggelig å høre allikevel), og det var så koselig sagt. Synd at sjefen min ikke synes det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Gah! Crap! Hater anbud der tilbydningskriteriene er 100 % pris, altså. Jeg hadde skrapet alt ned til beinet og gitt en pris som var det absolutte minimum for å levere fra seg et okay stykke arbeid (som jeg har lyst til å stå inne for), men neida. Så kommer det noen duster og er 150.000,- billigere enn meg. )"&!%)(&!¤ Håper ikke sjefen blir alt for sinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk overraskende opplagt til å ikke ha sovet mange timene, og var oppe for snart tre timer siden. Gutta er trøtte, Kamar har fotfulgt meg hele tiden og satsa på at jeg skulle legge meg litt på sofaen og ta pleddet over meg. Og det har jeg gjort nå. Han var på pletten og under teppet før jeg fikk lagt meg ned. :lol: Pøbel synes det er teit å ha noe sånt over seg, så han ligger ved føttene mine og snorker. Tenk at jeg har så gode gutter!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig homo å gå på Zumba? Da hadde jeg rukket å både trene, dra til lege og alt slikt.... Men jeg burde vel ha knekk i håndledd og fnise hele tiden for slikt?

Nehei!

Holder med at du tør å løsne hofta litt og bevege på deg :) Personlig syntes jeg det er kjempetøft at gutter drar på sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig homo å gå på Zumba? Da hadde jeg rukket å både trene, dra til lege og alt slikt.... Men jeg burde vel ha knekk i håndledd og fnise hele tiden for slikt?

herregud :P gå nå for svarte og tren :P

halvtime forsent fordi noen glemte jobbkortet sitt og begynner på T :aww:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg tryna så heftig på isen her ute, hadde akkurat lagt kortet på låsen så porten gikk opp, løftet første benet mot aviskassa, bena gikk rett opp i lufta og jeg landa på sida og tok meg imot med kneet... Det var så unødvendig.. Håper ikke de som sitter oppe fikk det med seg på kameraene... tror faktisk jeg skal spille tilbake for å se meg selv jeg.. Så kan jeg late som det er noen andre også le litt.. Nå sitter jeg med istappfingre på kontoret, har skrudd på alle tre varmeovnene og burde egentlig ta hendene under bordet og ikke på tastaturet for å varme de :P

Æv, håper du finner det og kan le litt av deg selv!

Du, du skulle hatt sånn pc-mus som Fredrik kjøpte til meg, du! Med varme i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas, det visste jeg ikke at fantes! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei!

Holder med at du tør å løsne hofta litt og bevege på deg :) Personlig syntes jeg det er kjempetøft at gutter drar på sånt!

herregud :P gå nå for svarte og tren :P

halvtime forsent fordi noen glemte jobbkortet sitt og begynner på T :aww:

Jeg fant ut at jeg rekker hjemom å dusje selv om jeg drar på spinning, så da er jeg litt mer matcho og gjør det. :aww: Så får jeg psyke meg opp og tørre å gå på zumba en annen dag. :lol: Noen ganger hadde det vært superkjekt å kunne dusjet på treningsstudio, og slippe å dra hjem, men men. Jeg får være glad jeg har muligheten til det bare. :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overaskende festlig å se seg selv smelle rett i bakken på kamera faktisk.. Frem til jeg innså at det var meg selv.. og jeg håper inderlig gutta oppe ikke så dette...

OOOOOh, DET vil jeg ha! hvor får man det??

nå har jeg fått være superstreng allerede i dag, og det digger jeg, så dette er en bra dag :lol:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Idag er det kaldt, men sol. Så jeg og prinsessa skal ut å leke modeller:)

Må bare vente til det er litt varmere.

Sliter med å få fyr i ovenen idag, veldig kjedelig for det er bare 13 grader her i stua. Zebra ligger under dyna oppe, nekter å komme ned før det er fornuftig varme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overaskende festlig å se seg selv smelle rett i bakken på kamera faktisk.. Frem til jeg innså at det var meg selv.. og jeg håper inderlig gutta oppe ikke så dette...

OOOOOh, DET vil jeg ha! hvor får man det??

Her, feks. Men det er ikke der Fredrik kjøpte det da, aner ikke hvor han fikk det. :P

Lol, sjekk disse. :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han kjøpte det på nett fra Japan, for å si det sånn! :lol: Men den var visst latterlig billig også, og den funker gull!

Haha, hva man ikke kan få tak i nå til dags :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si? Takk :ahappy:

Det var ment som et kompliment, så bare hyggelig det ;)

Jeg er sikker på at hun blir ei flink hundejente :ahappy:

Ja, hun er forholdsvis fornuftig, til fjortis å være :lol: Men det betyr ikke at hun får ha noe siste ord i hannhund-valg når den tid kommer, som hun prøver å forlange. Det hjelper ikke at det er hennes hund, jeg må nemlig ikke avle på den :aww:

Det er nå jeg ikke skal si at hun minner meg om meg?

.. Er det 21 minusgrader ute, og jeg er glad jeg har motorvarmer til Fransoas, hun liker ikke norske vintre. Måtte kjøre en sving om Jessheim på morran bare fordi at hun skal få litt mer enn disse 10 minutters turene. Godt vi skal hente datterbarnet på skolen i dag, da blir det i hvert fall en times kjøring på henne :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-15 her idag. DET er kaldt på vestlandet det. Blir ikke lange turen, men bikkjene er snart klargjort. Det tar så innmari lang tid å kle på dem (I -15 får de klær ja!) kontra å bare hive dem i bilen :P
Kjøpte kupévarmer i November, den har kommet godt med nå de siste ukene :)

Ut på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen du får når du finner ut seint på kvelden før avreise på din første jobbreise, med din aller første jobb, hvor du har vært ansatt i tre uker, at passet ditt har gått ut... den følelsen!

:frantics:

Men nå er nødpass fiksa, og jeg kan slappe av et par timer før jeg hopper på flybussen. Fyttikatta så stressa jeg var, og så utrolig amatør jeg følte meg! Glemme å sjekke at passet er gyldig liksom..

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Aida??

Det føles litt rart å være den som har minst lyst på hund faktisk. Jeg har veldig lyst på hund jeg også, men jeg vil vente i hvertfall 3-4 år før jeg prøver igjen. Uansett.

Typen tenker at hvis alt går bedre i sommer og vi endelig får tatt disse blodprøvene ordentlig burde det ikke være noe i veien for en puli eller bedliss om et års tid.

Hsn har aldri opplevd Ask allergisk da , han var jo helt symptomfri innen de fikk møtes. Han kan ha vokst det fra seg alt , eller ikke. Jeg vil være 110 % sikker.

Også blir det i såfall bedliss først for tenk. De er mye tøffere mentalt.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såltråd rett i jording er notert. :aww: Desverre er jordingen fryktelig dårlig her om vintern, så må vurdere polarbånd i tillegg.

Nuh skal jeg ta med kaostrioen ut og se om jeg finner disse hestedyra... Antakeligvis har det gått etter sola oppover skogen, spørsmålet er hvor langt. :aww:

Polarbånd :wub:

På denne tiden i fjor døde en av mine beste venninner. Jeg savner henne veldig enda.... :cry: Så i morgen skal jeg på graven hennes og tenne lys.... :)

:console: :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...