Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Haha, hvis det er opp til meg, så ja! :D

Men nei, skulle bare se hvor mange innlegg jeg hadde! :lol:

Lurer på hvorfor jeg quotet dette i går og igrunnen aldri kom så langt som til å svare. Skulle sikkert si noe ekkelt som "skravlebøtte" eller noe :D

Nå hopper jeg over alt her, for ellers sovner jeg før jeg rekker å hive meg ut i de dype samtaler her inne :)

I går leste jeg bloggen til fru Nynorskmannen og kom ikke lenger. Håper de er friske igjen der nede i Afrika og får kost seg litt med jungellivet ;)

EDIT: Neiii, det var jo ikke Lola. Folk blir jo anonyme med en gang man siterer dem. Orntli anonyme. Helt uten noen form for identifikasjonsmuligheter whatsoever.

Vel, jeg skulle jo selvfølgelig spørre om Soppemor var drektig!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stakk det ikke så himla vondt da jeg kikket inn etter resten av bøtteballetten fordi bare Scilos møtte meg i døra. Det er ingen bøttebalett mer og i det nanosekundet det blir glemt, har det vært plass til en forventning som blir til sorg, men i dag tok jeg meg bare i det og så fikk Scilos en ekstra godbit i steden. Jeg syns det er greit å være lei meg, men det er greit å slippe, også :)

• Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått satt meg ned i sofaen min for første gang i dag. Startet dagen med to timer i skogen før jeg dro til frisøren. Jeg beholdt det meste av lengden, men måtte klippe av litt for det var veldig slitt. Fornøyd i grunn :)

Så tuslet jeg rundt og kikket etter klær og prøvde klær til jeg var helt svett. Seriøst, det er slitsomt! Tærer på selvtilliten gjør det også, for mange av de speilene i prøverommene viser deg fra en vinkel hvor du kan se at det er litt ekstra både her og der... No chocolate for you!

Nå har jeg luftet hundene, støvsugd, vasket badet og nå skal jeg begynne med middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You were right. Så får vi se om disse medisinene hjelper. Legedamen hmmmet mye mens hun holdt på, og lurte på om det var noe revmatisme i familien. Men jeg tror ikke det, eneste jeg vet er at mamma har en del muskelsmerter, Komme tilbake om det ikke er bedre innen et par uker. Men satser på at det er det!

Jeg har alltid rett, det har jeg sagt så mange ganger nå at det burde snart gå inn :aww: Neida ;) Men det er ikke nå jeg skal si at jeg sleit med senebetennelser i mange år før jeg begynte å slite med leddbetennelser, sant?

I dag stakk det ikke så himla vondt da jeg kikket inn etter resten av bøtteballetten fordi bare Scilos møtte meg i døra. Det er ingen bøttebalett mer og i det nanosekundet det blir glemt, har det vært plass til en forventning som blir til sorg, men i dag tok jeg meg bare i det og så fikk Scilos en ekstra godbit i steden. Jeg syns det er greit å være lei meg, men det er greit å slippe, også :)

:hug: Jeg venter fortsatt på å få slippe, og om to dager er det 1 år siden. Fatter ikke hvorfor det sitter så hardt i denne gangen, jeg pleier å være altfor kynisk til å slite med sånne reaksjoner i så lang tid etterpå.

Kanskje det er fordi Nora klør. Jeg er redd for at hun også må få slippe før hun blir gammel. Noen ganger er det mer pes enn gøy å ha hund..

Endret av 2ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til slutt legevakta siden A gråt hele tiden og klagde over at kroppen gjorde vondt+ at feberen var så høy.

Han har aldri vært sånn før liksom. Sa at jeg fikk i han vann og litt mat og at han ikke virket veldig tett, men de reagerte gitt!

Han hikstet i bakgrunn når jeg ringte og jeg måtte faktisk berolige damen som var sikker på han hadde pustebesvær.

Det var rett inn NÅ , beskjed om at dette neppe var forkjølelse og rett inn nå takk og forresten så var det ikke sesonginfluensa nå og pga hans sykdomshistorikk ville de ha han inn nå!

Lege som ventet når vi kom og var med inn på laboratoriet, masse spørsmål om når han sist hadde astma-anfall og det ene etter det andre. Han har fått streptokokk-infeksjon stakkar..

Snakk om å gi mammaen høy puls!! Jeg hadde regnet ned å få beskjed om å se det ann et par dager siden han drakk jeg.. Tydelig at det er svineinfluensa for tiden.

Nå har de alltid vært veldig flinke med Ask der, han bodde jo omtrent der i sommer og vi har sjelden måttet vente lenge. Fastlegen derimot. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoot.... du skuffer, unge dame... Om jeg sier masse hester og bor antakelig alene fordi ingen menn har holdt ut der i lengre tid *nei, det er ikke meg :lol:* da ? Kanskje jeg må spørre de jeg skal handle av...

Jeg kan med hånden på hjertet tilstå at jeg aldri har fått med meg ei dame med tre bernere og masse hester på utstilling. Så da er jeg like blank :D

Jeg har fått unna 3 av 13 punkt på to do-lista mi (jammen godt jeg kan jobbe med den noen timer i morgen også). Og 13 punkt er kjempeteit, for det går jo ikke opp i noe. En kan ikke feire seg selv med å ha fått unna en fjerdedel, en tredjedel, halvparten, eller noe. 13 suger!

Og nå er jeg sulten også. Kanskje det er belønningen nå? Jeg har så lyst på ferske kanelboller med rosa, rennende melis på, men jeg har verken ingredienser, tid eller energi til å lage det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putlet litt med slektstreet mitt. Jo fler jeg prøver å få bekreftet ut av systemet, jo fler slektninger får jeg jo. :lol: Føler det er et evighetsprosjekt å få ned antall "match". :P

Jeg synes at det er gøy med litt slektforskning, men jeg sitter helt fast på den ene siden av familien. Har ikke kommet lengre enn besteforeldre faktisk, men skal høre med min tante om hun vet hva mine oldeforeldre het. Min mor har nemlig ikke peiling. :getlost::P Har ikke klart å finne noe på nett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til slutt legevakta siden A gråt hele tiden og klagde over at kroppen gjorde vondt+ at feberen var så høy.

Han har aldri vært sånn før liksom. Sa at jeg fikk i han vann og litt mat og at han ikke virket veldig tett, men de reagerte gitt!

Han hikstet i bakgrunn når jeg ringte og jeg måtte faktisk berolige damen som var sikker på han hadde pustebesvær.

Det var rett inn NÅ , beskjed om at dette neppe var forkjølelse og rett inn nå takk og forresten så var det ikke sesonginfluensa nå og pga hans sykdomshistorikk ville de ha han inn nå!

Lege som ventet når vi kom og var med inn på laboratoriet, masse spørsmål om når han sist hadde astma-anfall og det ene etter det andre. Han har fått streptokokk-infeksjon stakkar..

Snakk om å gi mammaen høy puls!! Jeg hadde regnet ned å få beskjed om å se det ann et par dager siden han drakk jeg.. Tydelig at det er svineinfluensa for tiden.

Nå har de alltid vært veldig flinke med Ask der, han bodde jo omtrent der i sommer og vi har sjelden måttet vente lenge. Fastlegen derimot. ..

Har Ask svineinfluensa og streptokokkinfeksjon? :o stakkars <3 god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...