Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

I kveld skal jeg hente en skjenk som jeg fant på finn.no i går - og nå fant jeg ut at de som skal selge den driver med berner!!! SFX!!!!!! :D

Ojojojojoj - pass deg for lange, sorte bernerhår, de infiltrerer alt og alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Ojojojojoj - pass deg for lange, sorte bernerhår, de infiltrerer alt og alle! :D

Apropo Berner - du trenger ikke bernerpass engang i år vel? Jeg lurer på om jeg skal lokke Bonden til berner, men han har bare såvidt sett dem på avstand. :lol: Også ser vi bort i fra at vi bor skrekkelig upraktisk til for hundepass. :aww: Men kanskje du skal til trondheim og kan ta turen innom når du nesten kjører forbi?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto er en velsignelse sånn. Så lenge hun er langt nok hjemmefra (kan ikke grise til hagen sin, selvsagt) og det er snø eller gress eller vanlig skogsbunn, så går hun på do om hun må. Aiko er ikke så ille egentlig, det er bare det at disse dagene så er det så skrekkelig mange deilige dufter og sånn, og frøken "lukte på blommorna" mister litt tråden da. Heldigvis er hun aldri sånn som klager (bare litt stønning akkurat i natt, hehe). Kjenner godt til sånne særingshibaer som enten må slippes løs eller som ALDRI finner det rette stedet, sånn at eier etter en time bare må ta med seg bikkja og gå igjen, og der sutrer hunden fordi den egentlig må ut. :devil:

Sånn som Labradoren min mao? Jeg gikk gjennom et realt h*lvete post-operativt begge operasjonene. Hunden skal jo gå MINIMALT, men bikkja nekta jo å drite (og tisse). Så 24 timer ble til 48 timer, jeg ringte veterinæren og sa at bikkja nekta å drite i hagen. Selv hagen er jo egentlig lengre enn man bør med en nyoperert hund med skruer, implantater og avsagde beinbiter som trenger ro. Neida. 72 timer gikk, jeg ringte veterinæren igjen. "Putt henne i bilen og kjør unna huset sa de". Så bikkja ble lempa i bil, vi kjørte til ett jorde. Hører med til historien at hun omtrent sang av glede i baksetet når vi kjørte ut. Fram og tilbake, fram og tilbake, piping, hyling, neineinei jeg må få gå innst inni skogen, jeg må få vasse til magen i snø, jeg må få kave..... Pip pip ppiiiiip. Til slutt LØP hun fram og tilbake, matmor gav opp og tenkte enten dauer a av at beinet brekker av eller så dauer a av forstoppelse. Etter 76 timer gikk a endelig på dritern. SÆR DELUXE.

Alt skal være perfekt. Ellers er det ikke snakk om. Fatter ikke at det går an å være så sinnsykt sta, men Labradoren min er en merkelig skrue så.... :lol: Tenk å holde seg så lenge at man kan bli sjuk og dø av det (i følge veterinæren).

EDIT:

Du Raksha, bor du nærmere Trondheim enn Oslo nå? Jeg har alltid lurt litt på det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte jeg å skryte av hundene mine! Alle tre var løse da jeg tok inn hester og ordna litt med dem - og alle tre holdt seg i nærheten, kom når jeg ropte og i det heletatt, beveget ikke en pote utenfor tunet. :D Så nå har jeg tre fornøyde hunder så lenge det varer. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som senebetennelse. Godt du har samboer som børster deg da, det er ubehagelig å ha lengde på håret når man har vonde armer :)

You were right. Så får vi se om disse medisinene hjelper. Legedamen hmmmet mye mens hun holdt på, og lurte på om det var noe revmatisme i familien. Men jeg tror ikke det, eneste jeg vet er at mamma har en del muskelsmerter, Komme tilbake om det ikke er bedre innen et par uker. Men satser på at det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo Berner - du trenger ikke bernerpass engang i år vel? Jeg lurer på om jeg skal lokke Bonden til berner, men han har bare såvidt sett dem på avstand. :lol: Også ser vi bort i fra at vi bor skrekkelig upraktisk til for hundepass. :aww: Men kanskje du skal til trondheim og kan ta turen innom når du nesten kjører forbi?

Jeg tviler på at jeg skal til Trondheim, for jeg har muligens ingen hund å stille da. Men jeg skal etter planen til Ålesund i mai, kjører jeg i nærheten av deg da? Hundepass? Kanskje i september, men jeg hadde håpet å finne noen som bor litt nærmere ;)

Naboen gjør et eller annet som lager innmari høy basslyd. Det er bare støy inn til meg, ikke noe musikalitet og melodisk over det. Pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte smøreutstyr med smørejern fra XXL. Bestilte egentlig det billigste smørejernet, som koster under 200 kr. Nå fikk jeg mail om at de var utsolgt for dette, men at jeg skulle få et annet i stedet, for samme pris - dette smørejernet koster egentlig tre ganger så mye. Kjekt!

Og jeg fikk akkurat mail fra nettbutikken jeg bestilte bæremeis fra (på romjulssalg) om at jeg skulle få regntrekk på kjøpet, fordi varene ble forsinka og jeg ikke fikk svar på henvendelsen min om leveringstid før idag. Koselig det :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om hva en liker og ikke. Noen andre her som liker rakfisk? :D

Majones funker under fårepølse, og med makrell! Remulade er must med roastbiff, og digg til fiskepinner! Rømme og creme fraiche kunne jeg spist som snop! Dressing? Spørs hvilken, men nja :P

Namnamnam :D

Jeg har bare vært der på sommeren, men det er vel koselig der om vinteren! Dra dit :D

Da gjør vi det. :) Jeg prøver å gi nye kjæresten en innførelse i akkurat hvor gal jeg er når det kommer til dyr, og hvor mye det betyr for meg. :D Heldigvis er han nesten mer entusiastisk enn meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør vi det. :) Jeg prøver å gi nye kjæresten en innførelse i akkurat hvor gal jeg er når det kommer til dyr, og hvor mye det betyr for meg. :D Heldigvis er han nesten mer entusiastisk enn meg da!

Dere har kjent hverandre ALT for kort til å være kjærester alt nå. :aww: Ungdommen nå til dags! :teehe:

(Men så fint å se deg igjen! :flowers: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om hva en liker og ikke. Noen andre her som liker rakfisk? :D

Må innrømme at rakfisk ikke akkurat er favorittretten min, selv om det glir ned på høykant hos andre i familien. Lutefisk derimot. :heart: Det er godt det! :ahappy:

Nå fikk jeg lyst på røkelaks. Og ansjos. Mmmmhmmm.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har kjent hverandre ALT for kort til å være kjærester alt nå. :aww: Ungdommen nå til dags! :teehe:

(Men så fint å se deg igjen! :flowers: )

Man er vel kjærester når man selv føler at det er greit å være kjærester tenker jeg. :) For noen av oss er merkelapper og sånt litt koselig vet du. :sleep:

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar 37 minutter å skifte sengetøy, støvsuge over 1. og 2. etasje og vaske gulvene når man er så effektiv man klarer. Så vet dere det.
Det er litt kjedelig å være hjemmeværende, egentlig. Godt jeg skal tilbake på jobb på mandag. Da har jeg bestemt meg for å aktiv gå inn for å finne meg en ny jobb. Om noen vet om noen som trenger en sympatisk og effektiv VVS-ingeniør som er ivrig etter å lære, si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver bruker veiledninger så det flyr rundt meg. Dokumentasjons løft er gøy :-P

Håper ikke orddelingsfeilene inkluderes i brukerveiledningene, ellers kommer jeg som software-tester og klager :lol: (Jeg er sånn annoying tester som også kommenterer skriftlige feil i tutorials, manglende grafikk, dårlige setninger, manglende innhold OG provoserer fram feil :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke orddelingsfeilene inkluderes i brukerveiledningene, ellers kommer jeg som software-tester og klager :lol:

Jeg sender alt jeg lager over til en dame som er utdannet lærer og nazi på slikt :P Jeg står for det faglige innholdet, fine innholdsfortegnelser, maler, og bildene :P rettksrivningen står de andre for :aww: Noen fordeler er det med å være faglig person :P

Alt for få i IT yrket som setter pris på revisjonskontroll og ordentlige brukermanualer altså :aww:

Var nede og skulle lufte hundene men de snorksov og jeg bare hello og fikk to par trøtte øyne som bare nei,ikke nå mamma, klokka er ikke fire :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel kjærester når man selv føler at det er greit å være kjærester tenker jeg. :) For noen av oss er merkelapper og sånt litt koselig vet du. :sleep:

Takk! :)

Helt enig! Og gratulerer!

Jeg møtte samboeren og flyttet omtrent inn med en gang, jeg var på flyttefot ut av leiligheten og på utkikk etter noe nytt. Og han hadde plass til en til. Vi har nå kjent hverandre, bodd sammen og vært kjærester i halvannet år. Jeg skal ikke skryte av at det er lang tid, men ting fungerer kjempebra og vi takler utfordringer på strak arm sammen. Glad i mannebeinet mitt jeg :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...