soelvd Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Denne kanskje? Nei, her får nok ikke hunden noe. Huset er fullt av hunder, så det blir ikke bein på stakkaren en gang Men ekstra kos og ekstra tur, det skal han heller få 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hun har jo så få :angel: Hun har faktisk bare en pysj! Tar vi med alle de andre klærne hennes har hun sikkert fler enn meg, men det snakker vi ikke så høyt om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 I dag kjøpte jeg Hurrta refexsjerf til jentene til jul. Så synes de godt i mørket! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Denne kanskje? Jeg har så lyst på! Selv om Geo bare hadde ødelagt dem og Tinka hadde stått rett opp og ned og sett litt betuttet ut. Men åh, så gøy det hadde vært. Jeg elsker at noen faktisk har laget noe slikt! Jeg innser at Geo trenger refleks av noe slag, så det skal jeg få kjøpt nå når jeg drar til Sverige. Gjerne noe fra Hurtta. Og da tror jeg at Tinka skal få i samme slengen, for det er vel noen år siden reflekstrekanten hennes ble kjøpt. Så da blir det faktisk ordentlige julegaver på småbarna i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 En ny og krafig kløv som vi skal ha mange flotte turer med i årene som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agents Og her er noen detaljer. Legg merke til de rasespesifikke superkreftene 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 De skal få kose seg i skog og snø tenkte jeg :-) Springe og leke seg i snøen med eieren sin. Så skal dere ikke se bortifra at de får en klatt kjøtt hver også :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 I år har jeg faktisk ikke planlagt noe til dem. Delvis fordi første år med bil rett og slett sluker penger, men finner nok en måte å gi dem en ekstra oppmerksomhet på uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Mine har alt fått sine julegaver. Auris fikk et stort stoff-bur, så slipper hun å ligge i det lille bil-buret når vi er på besøk/utstilling/trening. Buster har fått et teppe å ligge på foran peisen (som han nok må dele med Mira og pus). Mira har fått et dekken og Rimadyl. Hun virker alt veldig fornøyd med sistnevnte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Jonas får tørket struts av Ask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Utenom den vanlige langturen sin, og tyggebein så får han en bamse med piper og knitrer i fra oss. Han får også et hjernetrim spill av sin "farmor" også får han litt andrr gaver fra hundevennene sine og diverse andre slektninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Tesh får stoor skinnies med pip Rio får medium skinnies med pip Kua får en harebamse med pip Raptus får en beaglebamse, like stor som han om vi finner en. Og en ball, han elsker baller. Ellers får alle masse godis (hundegodis) og kos på julaften. Alle som skal feire her er glade i alle hundene, så de skal få feire sammen med oss. Men når vi er 10 mennesker og 6 hunder så får de være på stua på rundgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Vent.. Stemmer! Vi kjøpte tidlig julegave til hundene i år på D4A, hjernetrim, dog fighter Så har det egentlig blitt julegave på dem i år allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts