WheatenMali Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Til venstre meg og Only, høyre megOg Oscar..Jah, wheatens hopper og ja jeg oppfordrer mine til det, spesielt i ringen Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter
Sofie & Aska Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 HVOR i landet er dette? Rogaland, Jæren 2 Siter
Irenen Skrevet 7. April 2014 Rapporter Skrevet 7. April 2014 Flat'en på bildet er svigers sin, men resten av gjengen er min Nora og meg på utstilling i Letohallen i i 2013 (foto @SiriEveline ) : På fjelltur med Luna og Taxi sommeren 2011: 7 Siter
pippin Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Ugh, gammelt bilde men det er det jeg har Burde tatt et nytt et snart! Dette er fra to år siden 3 Siter
jaktlykke Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jeg og gamlefar Amigo. Bildet tatt nå i påsken. Storm er litt verre å få på film når man er alene og skal fikse foto med selvutløser 3 Siter
Snøfrost Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Så fin tråd! Skal bidra jeg også, må bare få fikset et bilde først Siter
Hermes Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 (endret) Med Hermes, sommer og vinter: Med Calle også da: Calle og Mocca på siste bildet. Eh... og skitepose. *hundefolkpåbilde* Ugh, gammelt bilde men det er det jeg har Burde tatt et nytt et snart! Dette er fra to år siden Så gammelt at det er på førstesiden i tråden, hehe Endret 20. April 2014 av Marjan 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 De jeg fant i farta: Jade, wachtelhunden vår: Tallow, min kjære chihuahuatispe, som jeg dessverre mistet i desember (akutt hjertesvikt) - vi er til høyre på bildet 1 Siter
lucy Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Et gammelt ett, fra fjottens første sommer for snart fem år siden Og så et beauty-shot fra i fjor sommer Vært tre dager på tur og gjør meg så pen jeg kan! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Prøvde å ta noen greier idag. Hverken jeg eller bikkjer var helt enige med kameraet, sola var sterk med dertil mysing fra min side. men men, dette er nå i alle fall meg og to av mine hunder. Freke og Fjellbris. 10 Siter
Renate A Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Har ikke så mange bilder av meg og Chicka, er som regel jeg som er bak kameraet, men noen har jeg. Noen er noen år gamle, men jeg ser helt lik ut 3 Siter
Gjest Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 @Renate A Guuuri, de øynene til Chicka, altså Nydelig! Påskebilde fra oss. Grad av fornøyd-het hos Meesha kan diskuteres, haha! Siter
Renate A Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 @Renate A Guuuri, de øynene til Chicka, altså Nydelig! Påskebilde fra oss. Grad av fornøyd-het hos Meesha kan diskuteres, haha! He he, ja de lyser opp, spesielt om det er noe bøll hun har lyst til å finne på, men må sitte/stå rolig og ta bilder sammen mammaen sin (som det bildet hvor vi sitter på benken), da popper øynene nesten ut av hodet hennes. Meesha vil vel helst ned å løpe, løpe, løpe Jeg vil også ha en hund jeg kan bære i armene mine og kose med Siter
Stine Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Litt nyere bilde tatt i påsken, kun 1.5 hund som jeg eier 3 Siter
Alvira Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Meg og Arthur når han var ca 3 mnd På utstilling, ca 7 mnd. Klem! 8 mnd 5 Siter
MorBilly Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Matmor og Billy på første utstillingstrening! 3 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.