Artemis Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hahaha. Jeg fant et gammelt bilde. Stakkeren skulle bare visst hvordan jeg utleverer ham på nett. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Det artigste er jo å se alle de "lykkelige" uttrykkene . 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Pippin pakker opp julegaver forrige jul: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hvis dere gir han noe godt i julestrømpen hans,så vil han sikkert komme på besøk Når jeg fortsatt drev med teater spilte jeg Veruca Salt i en oppsetning av Charlie og Sjokoladefabrikken. I min favorittscene fikk jeg kaste meg ned på magen, sparke med armer og bein og hyle: "Æ VIL HA EN SÅNN!" Den følelsen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Haha, her var det mye søtt, og mye å le av . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Dette er slett ikke nytt, men det beste bidraget jeg har tror jeg. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Mislykka photoshoot for 2 år siden... Kortet fra ifjor. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 mamma sier man ikke skal pynte før 23 Haha! Jeg er så glad i jula og kosen med det, at jeg må pynte for å kunne ha det koselig så lenge som mulig Til uka skal jeg ta meg en tur i skogen, og ta med nisselua for å ta julekortbilde Da blir sikkert Mana glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Bildet fra ifjor 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Ah...Mini er sonens desidert søteste lille gutt Julekortet vårt fra ifjor. Idag her jeg hengt opp julegardinger, julestjerne og pyntet med litt julelysestaker og noe pynt i vinduene, resten blir satt opp lille julaften 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Så mange koselige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 "Jeg hater deg, men jeg skal sitte stille litt til om jeg får den pepperkaka du holder foran ansiktet mitt" 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Det har kommet flere centimeter med snø her i helga, så jeg ordnet dette bildet i går: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Har nettopp bestilt dette; Håper det ikke tar så lang tid før de kommer i posten! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 For et helt fantastisk bilde - tværs igjennom! Gir meg lyst på bondegård.. Har dessverre ikke noen nye bilder å komme med, men her er to fra et tidligere år: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Årets julekort! 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Ble en mislykka photoshoot med 2 misfornøyde hunder, jeg hadde glemt godis for å smiske med de... så vi får prøve igjen senere 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Og en mest for gøy! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Kliner til med en pomme jeg også Julebildefail:Untitled by klinkekula, on Flickr Resultatet:Untitled by klinkekula, on Flickr 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Da har jeg fått tatt et julebilde jeg ble litt mer fornøyd med 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Paven 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Julekortet fra i fjor! Poster det bare på facebook så har ikke dårlig tid enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts