Gå til innhold
Hundesonen.no

Juletråden 2012


pippin
 Share

Recommended Posts

Vi MÅ nesten ha en egen bildetråd til dyra. Jeg vedder på at det er flere her som tuller litt med dem, og som også lager julekort med hundene på! Få se da vel! :D

Jeg pynter til 1. desember. Klarte ikke motstå fristelsen! :whistle::lol:

IMG_1859.jpg

Skal lage julekort i snøen her en dag :) Med nisselua på såklart!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Årets julekort!

Kliner til med en pomme jeg også Julebildefail: Untitled by klinkekula, on Flickr Resultatet: Untitled by klinkekula, on Flickr

Posted Images

Så langt har jeg ikke kommet enda, men fått kjeft av mamma fordi jeg har tatt opp julepynten allerede. Elsker jul jeg! Må vel få lov å pynte litt i adventstiden å? :P

Jeg har pynta jeg nå! :D JObber imorra og gidder ikke begynne å vaske og pynte når jeg kommer hjem fra jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0072uo.jpg

Kjære julenissen: jeg har kanskje ikke vært snill hele året, men er det ett år jeg virkelig fortjener en pomeran er det i år. En ferdigbørstet og fluffet en med en liten nisselue hadde passet heeelt ypperlig! Hilsen Rødhette&Ulven

... SE på den nydelige lille snuten da! *sukker henført*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ligner på et par stykker jeg kjenner etter en øl for mye :lol:

Haha, ja, der sier du noe! Tror han ble dritlei hele poseringa. Unghund som får tildelt gode greier å knaske på også skal man la dem være i fred og sitte vakkert og se i kameraet, nei, det passer ikke for unge labradorhanhunder!

Kjære julenissen: jeg har kanskje ikke vært snill hele året, men er det ett år jeg virkelig fortjener en pomeran er det i år. En ferdigbørstet og fluffet en med en liten nisselue hadde passet heeelt ypperlig! Hilsen Rødhette&Ulven

... SE på den nydelige lille snuten da! *sukker henført*

Åååå *sende samme ønskeliste til julenissen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien min pynter heller ikke før lillejuleaften. Eller, pappa pleier å lage en installasjon over huset vårt av lys (noen år ser det f.eks ut som huset har en glorie hengende i løse luften over seg :P), også har vi adventskrans.

Jeg skal kjøpe meg en julepynt i morgen tror jeg, et skikkelig glorete reinsdyr. Men skal ikke ha noe mer, synes det er litt for tidlig jeg.

Men skal jakte på snø i morgen da, regner med at det er litt hvitt hvis vi kommer oss litt oppover, så får jeg tatt noen julebilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære julenissen: jeg har kanskje ikke vært snill hele året, men er det ett år jeg virkelig fortjener en pomeran er det i år. En ferdigbørstet og fluffet en med en liten nisselue hadde passet heeelt ypperlig! Hilsen Rødhette&Ulven

... SE på den nydelige lille snuten da! *sukker henført*

Åååå *sende samme ønskeliste til julenissen*

Hvis dere gir han noe godt i julestrømpen hans,så vil han sikkert komme på besøk :lol:

IMG_0113h_zps3a158dd2.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør passe på, for Mini er så søt at jeg vurderer å hundenappe ham bittelitt :wub::aww:

Har ikke tatt julebilder enda, for pynten kommer ikke opp før om en stund enda, og snøen glimrer med sitt fravær( :devilbanana:)

Her er Frits i fjor:

DSC_1377.jpg

:lol: :lol:

Og Ganzie:

DSC_0029kopi.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissefar-Casper-2012-12-01-053.jpg

Selv om vi gikk langt opp og innover var det ikke mer snø enn dette :P Og jeg bommet på fokuset på alle bildene. Hvordan er det mulig!

Ps. han ser litt småfeit ut på bildet faktisk, men det er han absolutt ikke. Han har noen stillinger der han bare blir til en deigklump :P

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...