SiriEveline Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Julekrimmen gjør det fryktelig mye bedre å måtte stå opp i otta! Nesten så det blir smertefritt. Takk soppen ! Helt enig Loke! Man våkner til en god latter rett og slett. Men hvorfor er det ikke en eneste sonis som stiller spørsmål til alt vi propper i oss... vi er ganske mange på tur, og noen burde iallefall stille spørsmålet selvom vi sikkert hadde endt opp med å spise det uansett. Vi er jo veldig lettpåvirkelige Også syntes jeg vi skal sette opp en liste med mulig mistenkte... hvem er det som har blitt mistenkt til nå da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg håper ikke det var avføringsmiddel i den marsipanhunden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fiiiine marsipanhunden - og det er vel INGEN som er så slemme at de kødder med marsipan, vel? DET æ'kke mulig vel... Forresten lurer jeg litt på Jankaa, jeg altså... var det ikke hun som klaget høylytt på katteklor her om dagen?? Hmmmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fiiiine marsipanhunden - og det er vel INGEN som er så slemme at de kødder med marsipan, vel? DET æ'kke mulig vel... Forresten lurer jeg litt på Jankaa, jeg altså... var det ikke hun som klaget høylytt på katteklor her om dagen?? Hmmmmm...¨ AHA!! *skule mistenksomt rundt seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 *skule på alle på en gang* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Hahah! Det slår aldri feil, jeg får frysninger på hver eneste cliffhanger i den krimmen Men atte, Krutsi var jo på kjøkkenet hele tida mens hun kokte grøten. Om det ikke var henne, må det jo ha vært noen hun ikke reagerte på at kom inn på kjøkkenet! Det må være en av sonisene som er hos Siri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Iih, jeg føler det er sånn Agatha Cristie-stemning i julekrimmen (soppen, du er geniaaaal!!)! Var det hovmesteren som gjorde det mon tro? Jeg har en liten feeling på at det er en innside-jobb ... Hmm ... *gruble* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Hvis det er kattefolk som er ute etter oss så er jeg faktisk reddere enn om det var Canismedlemmer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 wææ, gatter er gærne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Nå ligger jeg antagelig syltynt ann. Det er ikke så lett å begrense matinntaket om dagen. Ikke nok med at jeg spiste 4 porsjoner av lapskausen, jeg gjorde nok enda større innhogg i grøten og marsipanen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Marsipan er EKKELT! Me n hvorfor treykker man i seg alt som plutselig bare er kommet inn i huset.. Og i en slik tid som dette så kan ikke en mandel bare mirakuløst komme opp i grøten.. kanskje Krutsi kjenner den som har kidnappet nissen men ikke vil bli misstenkt og derfor gjør fine ting for sonisene.. Og fikk nissekidnapperen til å plante manden og marsipan mens de andre ble avledet med film og nam... Hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Mistanken mot Bones er styrket Hun fant "tilfeldigvis" en marsipanhund i gangen? Nå nei, så naiv er i allefall ikke jeg Hun har nok lagt planer lenge, og den marsipanen var nok full av godsaker fra medisinskapet til skolen hennes Så jeg spiste i allefall ikke en smule engang *skule bort på Bones* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Marsipan er EKKELT! Me n hvorfor treykker man i seg alt som plutselig bare er kommet inn i huset.. Og i en slik tid som dette så kan ikke en mandel bare mirakuløst komme opp i grøten.. kanskje Krutsi kjenner den som har kidnappet nissen men ikke vil bli misstenkt og derfor gjør fine ting for sonisene.. Og fikk nissekidnapperen til å plante manden og marsipan mens de andre ble avledet med film og nam... Hmmmm Ja hvem vet? Det bor en liten jævel i oss alle.. Og kjenner dere meg såååå godt som dere tror? Mohahahaha Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg kjenner deg akkurat godt nok til å vite at du er troendes til å kidnappe Nissen i alle fall Krut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Nirm helten min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Godt å se at ingen døde av marsipanen altså.. men shopping i Stockholm? Håper virkelig ikke jeg er med på det altså for jeg haaaaater å shoppe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Godt å se at ingen døde av marsipanen altså.. men shopping i Stockholm? Håper virkelig ikke jeg er med på det altså for jeg haaaaater å shoppe.. Vi har helt sikkert vært på utstilling: Strider og Talli ble SV12, Blaze SVV12, Dany og Geo ble SJV12. Så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Godt å se at ingen døde av marsipanen altså.. men shopping i Stockholm? Håper virkelig ikke jeg er med på det altså for jeg haaaaater å shoppe.. Jeg tror jeg satset på den puben sammen med gutta. Både shopping og utstilling er så slitsomt at det svimler for meg før jeg har startet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Vi har helt sikkert vært på utstilling: Strider og Talli ble SV12, Blaze SVV12, Dany og Geo ble SJV12. Så det så Puuuh..nå ble jeg lettet!! Og så kult - håper det var virkelig fine sløyfer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg kjenner deg akkurat godt nok til å vite at du er troendes til å kidnappe Nissen i alle fall Krut! :lol: Nei, nissen.. Han har vi iiiikke sett Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Godt å se at ingen døde av marsipanen altså.. men shopping i Stockholm? Håper virkelig ikke jeg er med på det altså for jeg haaaaater å shoppe.. Me too... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg var heller ikke på shopping, for jeg var på utstilling og stilte Symra i oppdretterklasse, og vi vant! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg var selvsagt også på utstilling, og Jäger ble BEST IN SHOW 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg hater ikke å shoppe egentlig, jeg hater at shoppingbudsjettet mitt er utviklingshemmet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts