SiriEveline Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Digger digger! Håper drinkene smakte Fantastiske detaljer også, for en slik drinkbok har jeg faktisk, laget sjølv tilogmed (dvs med litt hjelp fra Fotoknudsen ) Også må jeg le av Synn! Hun har vel med en god del av sine høyhælte sko til fjells tipper jeg 3 Siter
Puttiva Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Helt fantastisk skrevet. Så lettlest og humoristisk! Flink Sopp! Siter
Siri Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Og sorry, jeg holder fortsatt en knapp på Siri. Hun har jo forandret seg veldig siden hun ble godseier, er sosial og huslig og sånt, så hvorfor ikke en oppmerksomhetssjuk nissekidnapper i tillegg? 2ne!!!! Også jeg som trodde vi var venner.... "Også du, min venn Brutus...." *riste skuffet på hodet*. 1 Siter
Margrete Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg tror de satt trygt på annekshytta og spilte sims og spiste godteri. Og en edru sonis hadde ansvaret for å se til dem med jevne mellomrom og fylle på popcorn. Synes pappaene deres kan ta ansvar de å! Så fortsatt sur ja Siter
ida Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Synes pappaene deres kan ta ansvar de å! Så fortsatt sur ja Ja, hvor er Randolf oppi det hele? 2 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hahahaa, Synnøve som faller med vilje for å lage snøengel Jeg syns det er litt trist at det eneste jeg har sagt i hele julekrimmen er at jeg ikke hadde treningslyst til å trene hunden Det får meg til å virke som den kjipe personen! 1 Siter
Ia Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hahahahahahahahahahahahahah!!!!! 3 Siter
Ganzie Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Herregud som jeg ler av Drama-Ia 2 Siter
Malinka Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg gleder meg til jeg sitter på bussen hver dag, for da leser jeg krimmen. Og den blir bare bedre og bedre! Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 2ne!!!! Også jeg som trodde vi var venner.... "Også du, min venn Brutus...." *riste skuffet på hodet*. Sorry, men jeg savner den Siri'en som er som meg jeg - ikke sosial og ikke huslig Siter
Debbie Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 nå begynte jeg å se Talli i et helt nytt lys... 1 Siter
Siri Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Sorry, men jeg savner den Siri'en som er som meg jeg - ikke sosial og ikke huslig Sojjy... men hun dukker nok opp fortere enn man liker Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Balrog har iallefall ikke noe med saken å gjøre. Han er litt forferdet over moren sin! Selv er han alt for redd for å gjøre noe galt, - livredd for ikke å få presanger! Han drømmer fremdeles hver dag at han er en liten valp som suger melk... åå lille søte valpetassen i voksen hannhund forkledning. Okei nok utlevering her! Siter
Yodel Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Yup Godseieren! Who else?? :purple: Og fy søren som jeg elsker mannen min akkuratt nå. Det vinglasset gikk rett i fletta *danse på bordet* 1 Siter
Cattn Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg LER og ler og LEEER! Hahaha! I allefall ikke noe stort mysterie om du "faller" å lager snøengel / snøprikk på Tequila fylla altså! DÅRLIG gjort å dra fram den flasken, i allefall om det bare er en.. Trenger i allefall en hver *kremt* Soppen er fantastisk! Spent på neste episode.. Men jeg kan IKKE holde meg våken for å vente, eller kan je.. NEI!!! Natta Siter
Teserere Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Jeg klarte ikke å vente til imorgen tidlig! Sitter nesten å biter negler spenning! Men hvem eier hunden?? Og hvor kommer nisselua og blodet fra? På tide å dra på oppdagelsesferd snart kanskje? Sondere terrenget litt! Siter
Guest LXT Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Hm..en puddelblanding har ikke drept nissen. Men den har fått tak i lua, og det er blod i snøen ikke langt fra der vi holder til. Så, noen har vært på jakt og nissens lue er funnet. Ellerno Sikker på det ikke er de onde nosåene som har tatt nissen da? De hater jo nisser.. Siter
Aslan Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Jeg fikk frysninger jeg, og det er ikke BARE fordi det er kaldt! Siter
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 For en ekkel episode! Nosåene ja, men da er det en Trønder! Finnes ikke de bare oppi Trøndelag??? Dam you evil Trøndere!!! Siter
Guest Dratini Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Det heter ikke Noså, men NÅSSÅ! Og Kanga har noe med nissens forsvinning å gjøre... Bare sjekk bildet som Kanga la ut i AN-tråden Siter
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Det heter ikke Noså, men NÅSSÅ! Og Kanga har noe med nissens forsvinning å gjøre... Bare sjekk bildet som Kanga la ut i AN-tråden Og Stineogstaffene? Siri er jo utflytta Trønder... Jeg visste det!! SIRI!!!! :bug: Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 2ne er tøffest! Men hvordan viste hun at huset ikke kom til å falle sammen? Har hun vært inne i det huset før tro? Siter
Strøssel Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Dundle ... Jeg sovnet bare et par minutter før du la den ut soppen Siter
Guest 2ne Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 2ne er tøffest! Men hvordan viste hun at huset ikke kom til å falle sammen? Har hun vært inne i det huset før tro? 2ne er så barsk at hun just don't care! Siter
Recommended Posts