Aslan Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg flira godt av 2nes smårips-kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg får bare tilstå jeg da... savnet etter hund har vært altfor stort. Og etter at 2ne postet bilder av de VAAAKRE merle pudlene så måtte jeg bare ha en! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Yei jeg fikk være med igjen! Det er kanskje bare en klumsete person som mistet luen sin da de skulle legge blodspor (jeg merker at jeg bare tror på uskyldige ting) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 ÅÅå siden jeg jobber men egentlig har mest lyst å holde på med valpen, så blander jeg meg her.. (som en slags overslagshandling). Jeg hadde tenkt å holde dette for meg selv, men sier det heller med en gang: ZOMBIES!!! Nissen kan nemlig være død og levende på en gang, han kan være en zombie!!! (Og jeg er sikker på at det har noe med Talli&Grinchen å gjøre også.. Klart Grinchen har en hund som lager zombier på kommando..). Og en zombie-julenisse, det hadde vært saker det! Da skal man se at det blir flere unger som blir redde for julenissen! Og trusselen "Er du ikke snill, kommer ikke julenissen med gaver til deg til jul" blir erstattet med "Er du ikke snill, kommer julenissen med gaver til deg til jul" (Oj! En tve-egget trussel, kan også sees i pedofilt lys!) edit: få inn avsnitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg tror nissen står bak dette, jeg! Da slipper han dette julemaset, han slipper å lage kalender, får sonis til å gjøre noe istedetfor han. Og kanskje han satser på at en dum-snill sonis tar over jobben hans til jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ho ho, typisk meg - "gå først du" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 At nisseluen fremdeles er såpass blodig at den kan farge snøen, må jo bety at nissen - eller hva enn blodet kommer fra - ikke er langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg hadde tenkt å holde dette for meg selv, men sier det heller med en gang: ZOMBIES!!! Nissen kan nemlig være død og levende på en gang, han kan være en zombie!!! (Og jeg er sikker på at det har noe med Talli&Grinchen å gjøre også.. Klart Grinchen har en hund som lager zombier på kommando..). *klippe* Og Talli har vel endel avkom som også er på Siris Palace... Og om mamma er Zombie er vel 99,99% sikkert at avkommene også er det Så det er Kelpiemafiaen som har kidnappet nissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Spennende saker altså. I natt drømte jeg om krimmen. Det var iskaldt, alle hadde vært på sledetur med bikkjene. Når vi kom hjem så sto det en deilig stek klar i ovnen- og det lukta himmelsk. Siden ingen hadde tatt skade av lapskausen heiv alle seg over den nydelige steken og masse godt tilbehør. Det var så godt, alle var helt i oia over hvor deilig stek det var. Plutslig kom det en pil inn vinduet med en lapp på. På lappen sto det: Nyter dere steken??? Det er Zebra stek!!! Alle la fra seg kniver og gafler, noen gikk og spøy, alle var i sjokk. Åh herregud vi har spist en hund!!Zebra som smilte til alle og logra med stumpen sin.. Alle bortsett fra meg! Jeg klarte ikke la vær å spise- det var så utrolig god smak!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 The Walking dead Santa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Alle la fra seg kniver og gafler, noen gikk og spøy, alle var i sjokk. Åh herregud vi har spist en hund!!Zebra som smilte til alle og logra med stumpen sin.. Alle bortsett fra meg! Jeg klarte ikke la vær å spise- det var så utrolig god smak!!!!!! Åååå den måtte jeg bare le meg ihjel av.. Og så funker ikke multiquote her og ingen smileys heller.. så begrensende da. Men den der zombie-santaen fra walking dead var litt kul da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Idag fikk jeg vite at julenissen ikke fantes... hørte nemlig en julelåt på radioen som virket ganske fin. Men den endte med ganske så perverst, så jeg begynner å lure på om RunkePer har tatt julenissen jeg... Og at han vurderer å ta over Nisseriket!!! Må da være flere her som mistenker RunkePer, han har jo blitt observert i skogen.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Kols har fått seg ny klosaks! Hun har klippet doodelen til blods!!!! Lola = kols... Tlf min liker ikke Lola..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Husk å sende svarene til Nissen sin konto, Rudolf tar dem! Ikke avslør noen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 hahha , bra episode! og IA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Å, tenk å ha en prins som henter deg med selveste Rudolf da! Fin avledningsmanøver forøvrig Ps. Blir det kåret dagsvinnere? Blir ikke disse kunngjort før kalenderen er over? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 De som har rette svar får ett "lodd", og når krimmen er ferdig, så får alle som har ett lodd (eller fler) være med i trekningen om knallpremiene våre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Oh my... for en fantastisk episode!!! Jeg får helt trueblood følelsen jeg altså- dette må være LØØØØV! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Hvordan skal rudolf ordne med poeng når han stikker av med ia og femkladden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Lar vi prinsessa vår bare dra avgårde med det som åpenbart må være en nissemorder og stalker? Han har jo både sleden og Rudolf ! What ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 HAHAHAHAHAHHAH!!! AAAAAH, jeg elsker deg, soppen!!! Å, herlighet, dere kjenner meg alt for godt her inne. Dette er ikke sunt Virkelig, jeg... wow. Dette skal noen få lese høyt i bryllupet vårt. Ååh, jeg kommer til å kose meg med dette i måneder fremover! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hahaha, herlig,herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts