Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekrimmens kommentartråd


Julenissen
 Share

Recommended Posts

Nåja, det vet vi nå ikke helt. Hvor kommer denne haugen med bein fra? Er det julenissens småalver du har tatt knekken på? :shocked:

Jeg er skikkelig såret her over at du ikke liker avataren min, så jeg har skiftet til et selvportrett som jeg føler reflekterer mitt uskyldige og ærlige vesen. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 829
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ganske tydelig at dette forumet har flest kvinnfolk, ALLE vil ha bilde av RunkePer! Her er han sist jeg så han, klarte til og med å skremme en hund i skogen!

Egentlig finner jeg bare bilder på google og faker alt mulig! Marvel også. Egentlig bor jeg i Sveits og er mann!

Woho, dette lovar godt . ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!?

Ja, og AnetteH spiller jo en del wow, og vi vet jo alle at det er roten til alt vondt.

Min teori er at Lola, Bones og AnetteH er sammen om dette :aww:

Et problem med den teorien er at AnetteH forsøkte å legge skylden på Lola. Hvorfor ville hun gjøre det hvis de samarbeider?

Jeg spiller verken sims eller wow eller andre dataspill forøvrig. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem med den teorien er at AnetteH forsøkte å legge skylden på Lola. Hvorfor ville hun gjøre det hvis de samarbeider?

Jeg spiller verken sims eller wow eller andre dataspill forøvrig. :aww:

Fordi alle vet jo at disse onde skurkene lett ofrer sine undersåtter. Så bare vent, du er nok den neste hun ofrer for å redde sitt eget skinn.

For jeg ser det nok, du er ikke mye uskyldig nei, herregud, du har jo til og med tatt klærne til nissen :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! La oss bare ha det klart, jeg er ingen undersått! (sånn bortsett fra at han-hvis-navn-skal-være-unevnt kan få tro at jeg er det noen ganger, men det er bare fordi han er mann (sånn delvis iallefall), og det hjelper på selvfølelsen hans. Som overraskende nok er ganske lav for tiden, vet ikke hva det kan komme av.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

På ingen måte, jeg er bare lei av at dataspill og gamere alltid får skylda når det har skjedd noe. :(

Hei! Det er ikke sånn det er! Overdreven spilling kan ofte være et symptom på at det er noe galt, men det betyr ikke at det er årsaken! Jeg blir faktisk både såra og lei meg av hvor fordomsfulle sonisene viser seg å være, jeg. :cry:

Og jeg holder på å dø av latter over at du tar det som skrives inne i denne tråden så j...... seriøst :spell::icon_suspicious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle vet jo at disse onde skurkene lett ofrer sine undersåtter. Så bare vent, du er nok den neste hun ofrer for å redde sitt eget skinn.

For jeg ser det nok, du er ikke mye uskyldig nei, herregud, du har jo til og med tatt klærne til nissen :no:

santa.jpg

Han sa at han var altfor varm, og at jeg kunne låne dem, jeg lover!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! La oss bare ha det klart, jeg er ingen undersått! (sånn bortsett fra at han-hvis-navn-skal-være-unevnt kan få tro at jeg er det noen ganger, men det er bare fordi han er mann (sånn delvis iallefall), og det hjelper på selvfølelsen hans. Som overraskende nok er ganske lav for tiden, vet ikke hva det kan komme av.)

Så du er hjernen bak hele operasjonen, altså? :shifty:

naked-santa.jpg

Han sa at han var altfor varm, og at jeg kunne låne dem, jeg lover!

Og der måtte jeg gå og skylle øynene i klor :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter det, men turte ikke si noe. Jeg frykter i allefall at disse veterinærgreiene har gått til hodet på henne og at hun har dissekert smånisser og reinsdyr. Stakkars nissen :no:

Det har alltid vært noe creepy over den dama der...

naked-santa.jpg

Han sa at han var altfor varm, og at jeg kunne låne dem, jeg lover!

Og NÅR møtte DU nissen, liksom????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg holder på å dø av latter over at du tar det som skrives inne i denne tråden så j...... seriøst :spell::icon_suspicious:

Hæ? Veit ikke om dette også var tull, men jeg tar det absolutt ikke seriøst, altså. :P

Sarkasme og ironi og internett, og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

santa.jpg

Han sa at han var altfor varm, og at jeg kunne låne dem, jeg lover!

NEIIII, prinsessa mi og pervonisse, neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeg henter geværet jeg ikke har, tar med Fibi og sier "Værsågod, pølse", uuæææææææææææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvsagt bare en spøk altså! Jeg har aldri møtt nissen, jeg er jo uskylden selv. :innocent:

Yeah, right liksom.... *skule veldig*

Jaaaa :( Hun og AnetteH har like sykehusbamser, også. Skummelt!

lens10075341_1269085784JellyCcat_Huge_Br

Se, er den ikke dritskummel?

Schempeskummel... :(

NEIIII, prinsessa mi og pervonisse, neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeg henter geværet, jeg ikke har, tar med Fibi og sier "Værsågod, pølse", uuæææææææææææææ

:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter det, men turte ikke si noe. Jeg frykter i allefall at disse veterinærgreiene har gått til hodet på henne og at hun har dissekert smånisser og reinsdyr. Stakkars nissen :no:

Snart dukker det vel opp utstoppa alver... :fear:

Det var selvsagt bare en spøk altså! Jeg har aldri møtt nissen, jeg er jo uskylden selv. :innocent:

Nåh, du har jo tilgang på dop og masse rart. Bare se hva du utsetter hundene dine for liksom! Posere med høner og kaniner på ryggen og greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ser litt på bildene som er i julekrimmen. Og ingen har kommentert det med skoavtrykket i snøen. Ser ut som om det er en sko i str 36 (?), altså ingen i "storsko-ligaen" som har kidnappet nissen...

Ikke nok med at skoen er liten i str... Men det er en CROCS!!!! Det er da ikke vinter sko i det hele tatt.... :shocked::shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Hæ? Veit ikke om dette også var tull, men jeg tar det absolutt ikke seriøst, altså. :P

Sarkasme og ironi og internett, og sånn.

Sarkasme og ironi gjør seg særdeles dårlig skriftlig...

Ikke nok med at skoen er liten i str... Men det er en CROCS!!!! Det er da ikke vinter sko i det hele tatt.... :shocked::shocked:

Hmmm... Det er DU som har kidnappet nissen, for du visste t.o.m. hvilke sko som hadde satt avtrykket! :fish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarkasme og ironi gjør seg særdeles dårlig skriftlig...

Hmmm... Det er DU som har kidnappet nissen, for du visste t.o.m. hvilke sko som hadde satt avtrykket! :fish:

Jeg? Jammen.. Det har jeg ingen tro på! :P Jeg har ikke Crocs mine lengre jeg.. siden begge parene jeg eier og har står hos Synnøve :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarkasme og ironi gjør seg særdeles dårlig skriftlig...

Ikke vær sur, da! :fish: Var det jeg prøvde å si med "internett", jeg veit jo egentlig det. :)

La til en smiley i det første innlegget så det skulle bli litt tydeligere, jeg ser at det fort kunne misforstås.

Og jeg hater å si det, men jeg tror kanskje det er Ia... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær sur, da! :fish: Var det jeg prøvde å si med "internett", jeg veit jo egentlig det. :)

La til en smiley i det første innlegget, så det skulle bli litt tydeligere.

Og jeg hater å si det, men jeg tror kanskje det er Ia... :(

Hun har da ikke crocs. Hun vil helst drive hundesport med slike på hun:

Christian%20Louboutin%20Daffodile%20160m

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke denne kommentaren før nå. Creepy? Moi? Whaaat?

*Blafre med øyevippene og gjemme vekk disseksjonssettet i skrivebordsskuffen*

Hjelper ikke å blafre med SÅNNE øyenvipper vøtt:

435264-1-1251029503293-n400.jpg

Jeg tror bare Lola gikk i søvne :aww:

Så ung - så naiv.... *riste oppgitt på hodet*

Og jeg hater å si det, men jeg tror kanskje det er Ia... :(

Jeg tenderer til å være enig... :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...