Bananen Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Puh! Jammen godt det ble en Shy (engelsk uttale, eller Sjy - som i Sjysaus?) - for Shy var kjempefint! Sookie blir litt for mye True Blood, og jeg takler ikke Sookie. Får alle i trøbbel, hun, og Strider kan vel ikke komme i no' trøbbel! 1 Siter
Stine Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Shy var fint, Sookie minner meg bare om hun i Gilmore Girls 1 Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Dødskult OG pent navn! Alt i ett liksom! Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Ja, det ble et OK navn! Og det skal uttales på engelsk.. schai som i scheisse... Men jeg likte godt Sookie også, Strider skulle jo vært en Sookie - og så det rart med smaken altså. Jeg likte veldig godt Sookie Stackhouse jeg, litt heit i trusene kanskje men hey.. tisper med løpetid er jo heite både her og der liksom. Harry Potter har jeg derimot alltid syntes var en sutrende, gnålete, selvsentrert talentløs idiot helt avhengig av sine dødskile venner.. Siter
Gjest Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Ja, det ble et OK navn! Og det skal uttales på engelsk.. schai som i scheisse... Men jeg likte godt Sookie også, Strider skulle jo vært en Sookie - og så det rart med smaken altså. Jeg likte veldig godt Sookie Stackhouse jeg, litt heit i trusene kanskje men hey.. tisper med løpetid er jo heite både her og der liksom. Harry Potter har jeg derimot alltid syntes var en sutrende, gnålete, selvsentrert talentløs idiot helt avhengig av sine dødskile venner.. :lol: Kult navn! Siter
LinL Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Harry Potter har jeg derimot alltid syntes var en sutrende, gnålete, selvsentrert talentløs idiot helt avhengig av sine dødskile venner.. Hæææ? Nai nai nå er du på ville veger! enn å våge å henge ut HP på offentlig forum, makan til respektløst . .... nei altså jeg ekke ihuga HP fan jeg da (a) Shy var kjempe fint navn 2 Siter
Whoopsis Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nå skulle jeg si noe fint om det dritstilige navnet, men ombestemte meg når jeg leste at du rakket ned på Harry Potter. Edit: Jeg var ikke den eneste nei. 4 Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Uff ja.. der avslørte jeg meg visst.. men jeg har lest alle HP-bøkene og sett alle filmene.. er jo bare Harry jeg ikke liker.. (Litt dumt kanskje siden han er hovedpersonen!) Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Og et nytt bilde av den lille sorte.. hva tycks nå? 13 Siter
Anette Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 den ser skikkelig ut som kosekose pels liker Siter
Kiyomi Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Og bilder av resten da? Eller er det bestemt? Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nei, ikke bestemt enda.. venter på fler bilder!! *lyd av intens fingertromming* Siter
AnnikenK Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Ved første øyekast så hun ut som skikkelig "stutt-tjukka" ut, men det var bare skyggene som gjorde det Søtt lite ekorn (blir hun egentlig ekorn når hun er svart?) og skikkelig kult navn. Klinger bra sammen med Strider 1 Siter
Anette Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Ved første øyekast så hun ut som skikkelig "stutt-tjukka" ut, men det var bare skyggene som gjorde det Søtt lite ekorn (blir hun egentlig ekorn når hun er svart?) og skikkelig kult navn. Klinger bra sammen med Strider ekorn er mer på stilen enn fargen ;P Siter
ToneS Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nydelig! Og Shy er et supert navn! Siter
Siri Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Lekker! Det er vel ingen tvil om at denne blir norsk?? Siter
Guest Limo Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Den svarte er veldig pen ja Kjempefint navn Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Lekker! Det er vel ingen tvil om at denne blir norsk?? Nja.. jo.. faktisk litt. Må jo se på de brune små frøknene også tross alt, så man kan være sikker i sin sak liksom. Men hun er nydelig den lille sorte.. edit: "lille sorte" slo meg plutselig at det var en på jobben som snakket om sin "lille sorte".. og det var visst en kort sexy ettersittende kjole.. men i førsten skjønte jeg ikke at det var et klesplagg hun snakket om! Hun skulle ha den med på fest og håpet at andre likte den, var først når hun begynte å snakke om at hun håpet den var en mannemagnet at jeg begynte å ane at det ikke dreide seg om noe firbeint.. og jeg som var så gledelig overrasket over at endelig snakket man om noe annet enn klær! 3 Siter
Siri Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nja.. jo.. faktisk litt. Må jo se på de brune små frøknene også tross alt, så man kan være sikker i sin sak liksom. Men hun er nydelig den lille sorte.. Trenger jo ikke kikker på de to andre - det er jo den sorte som er best. Enkelt og greit edit: "lille sorte" slo meg plutselig at det var en på jobben som snakket om sin "lille sorte".. og det var visst en kort sexy ettersittende kjole.. men i førsten skjønte jeg ikke at det var et klesplagg hun snakket om! Hun skulle ha den med på fest og håpet at andre likte den, var først når hun begynte å snakke om at hun håpet den var en mannemagnet at jeg begynte å ane at det ikke dreide seg om noe firbeint.. og jeg som var så gledelig overrasket over at endelig snakket man om noe annet enn klær! 2 Siter
mokken Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 edit: "lille sorte" slo meg plutselig at det var en på jobben som snakket om sin "lille sorte".. og det var visst en kort sexy ettersittende kjole.. men i førsten skjønte jeg ikke at det var et klesplagg hun snakket om! Hun skulle ha den med på fest og håpet at andre likte den, var først når hun begynte å snakke om at hun håpet den var en mannemagnet at jeg begynte å ane at det ikke dreide seg om noe firbeint.. og jeg som var så gledelig overrasket over at endelig snakket man om noe annet enn klær! Hun ser veldig bra ut! Er spent på nr 2 og da, håper det kommer flere bilder snart 1 Siter
Maria Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Smelt... Jeg liker den lille svarte altså! 1 Siter
Nirm Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Ja, det ble et OK navn! Og det skal uttales på engelsk.. schai som i scheisse... Men jeg likte godt Sookie også, Strider skulle jo vært en Sookie - og så det rart med smaken altså. Jeg likte veldig godt Sookie Stackhouse jeg, litt heit i trusene kanskje men hey.. tisper med løpetid er jo heite både her og der liksom. Harry Potter har jeg derimot alltid syntes var en sutrende, gnålete, selvsentrert talentløs idiot helt avhengig av sine dødskile venner.. Og vi som skrøt av navnet liksom. 1 Siter
Recommended Posts