soelvd Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Kan jeg stemme på mammaen? For hun var fin, hun :angel: Siter
Guest Jonna Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Sorry, ingen nye bilder Skal purre over helgen. Siter
Mirai Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 Oooog denne diskusjonen stopper HER: ------------------------------------------------------------------ Moderator IW. Edit: Det gjelder altså off topic-kranglinga jeg nettopp slettet, ikke tråden i seg selv. 1 Siter
Siri Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 Oooog denne diskusjonen stopper HER: ------------------------------------------------------------------ Moderator IW. Edit: Det gjelder altså off topic-kranglinga jeg nettopp slettet, ikke tråden i seg selv. Ehhhh... hæhhhh? Fordi? Siter
Mirai Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 La til en liten setning, hehe! Moderator IW. Siter
Siri Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 La til en liten setning, hehe! Moderator IW. Ahhhhhh - noen av oss har ikke fått med oss sånne OT-greier, og da så det litt rart ut å stoppe diskusjonen liksom 4 Siter
Guest Jonna Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Hva har skjedd og er det noen som lurer på noe? Siter
Margrete Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Hva har skjedd og er det noen som lurer på noe? 2ne vet, hør med henne Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Hæææææ? Hva i all verden.. er det noen som har vært slemme i tråden her, den som egentlig omhandler en liten ekorn-frøken.. ???? Nå ble jeg både dødsnysgjerrig.. og litt forbanna... Siter
Shlush Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 hm, her har ting gått meg hus forbi hvertfall. Begynte å lure på hvilken diskusjon vi skulle stoppe her Meeeen, nye bilder av valpisene??? :D Siter
TonjeM Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Lille O skal ikke hete Sookie allikevel. Hun skal hete Shy etter hovedpersonen i den nyeste boka til Joe Abercrombie "Red Country"! Og personen heter ikke Shy fordi hun er genert for å si det slik.. Endelig enighet med gubben. Han syntes navnet var så fint at jeg faktisk ble litt skeptisk til at navnet kanskje ikke var så fint allikevel, men jeg ser ikke noen hake ved det, synes det er et fint navn - Shy og Strider!! 11 Siter
Justisia Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Likte Shy mye bedre enn Sookie. Det kan nok ha med å gjøre at jeg synes Sooki er litt irriterende noen ganger. Godt valg Siter
Kaja Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Stilig navn! (Det har jeg selv hatt i tankene på neste hund, men vi fant på et annet). Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Fint navn! Kjenner jeg er grådig nysgjerrig på hva som ble skrevet her inne jeg.. Siter
Raksha Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Herlig navn! Gleder meg til å høre om alle sprellene hun og Strider kommer til å finne på 1 Siter
Raksha Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Herlig navn! Gleder meg til å høre om alle sprellene hun og Strider kommer til å finne på Siter
Yodel Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Shy var nydelig! Selvom jeg likte sookie også! Utifra bildene 4,5 uke likte jeg uttrykket best på den sorte,kroppen best på nr 2 ( god vinkling bak, men usikker på hva standarden sier. Hun minner meg litt om blaze?) håper du legger til nye bildet, om ikke her håper jeg på pm Siter
Guest LXT Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Lille O skal ikke hete Sookie allikevel. Hun skal hete Shy etter hovedpersonen i den nyeste boka til Joe Abercrombie "Red Country"! Og personen heter ikke Shy fordi hun er genert for å si det slik.. Endelig enighet med gubben. Han syntes navnet var så fint at jeg faktisk ble litt skeptisk til at navnet kanskje ikke var så fint allikevel, men jeg ser ikke noen hake ved det, synes det er et fint navn - Shy og Strider! Det var et superfint navn! Jeg likte det veldig godt! Håper jeg får sett henne litt, jeg kommer gjerne på besøk Siter
Nirm Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Shy var penere enn Sookie. Og så synes jeg at det er mange Sookier for tiden, men ikke hørt om noen Shy. Og utrolig at noen gidder å mugge i en valpetråd.... Siter
Recommended Posts