Stine Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Han er glad i mat han der Vi prata lenge på om vi skulle beholde en hannhund hvis det kom noe vettug, for det hadde nok gått veldig fint med Trym siden han ikke er noen bråkmaker, og det er 4 år mellom dem. Men så seira fornuften, for vi har jo ikke "bruk" for en hannhund etter Tuva. Men jeg angrer nå altså Heldigvis kommer han til å bo relativt nære, så vi kommer nok til å ha endel kontakt etter at han har flytta herifra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Heldigvis sjekka jeg opp registreringsreglene nå før jeg sender inn registreringa, A Great Day For Freedom blir for langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Heldigvis sjekka jeg opp registreringsreglene nå før jeg sender inn registreringa, A Great Day For Freedom blir for langt Blir det? Shoot, da går vel mine planer om en hjemmelaga Okurimono Bakuhatsugama i vasken også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Blir det? Shoot, da går vel mine planer om en hjemmelaga Okurimono Bakuhatsugama i vasken også. 35 bokstaver med mellomrom og kennelnavn, så ditt funker nok 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Tar litt av med bilder, men men Tafatt forsøk på å bite broren sin i øret Nå er de litt morsomme og prøver å leke med hverandre, ikke det at det går så bra da men Vigdis i farta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Også dobbeltposter jeg siden pc'en har en tendens til å leve sitt eget liv når jeg er inne på fotobøtta. Vigdis Lukas Gjett hvem? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Han er virkelig lubben, han lukas Sent from my GT-I9100 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Så vanvittig søte! Og tjukke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 http://s1257.photobucket.com/albums/ii512/Norwegianbull/?action=view¤t=MVI_2432.mp4 Film av at de leker med hverandre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Haha, de er så tykke! Og det ser jo veldig koselig ut å bare være to "du och jag" liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Jeg tror de koser seg sammen, jeg synes det er veldig kos med 2 ihvertfall Ikke noe jobb, bare kosing 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Søtingene assa! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Koser seg med mamma Omnomnom! Titttitt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 4 uker idag, Vigdis veier 1782 gram og Lukas 1940 gram Vigids. Lukas. Begge to 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Ååh, nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Skjønne!!! Helt nydelig blikk på gutten litt sånn unnskyld at jeg er til.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Så pene de er, skal bli gøy å følge med på dem fremover! Og Vigdisen har arvet mors nydelige farge ser jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Tusen takk Og jeg er selvfølgelig helt enig, elsker de små klumpene og kan nusse på dem dagen lang Vigdis arver nok mer enn bare fargen fra mor si, kommer nok til å bli like idiot og Lukas er en litt mer trøtt type, sitter på rumpa og sniffer på blommorna 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Blir såååå valpesjuk når jeg ser sånne nuudelige staffebabyer, selv om tøtta her i huset bare er 9 mnd...! Skulle gjerne hatt en tjukk, litt bedagelig staffegutt også Ble litt forelsker i han der altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 For noen søtnoser! Har to staffetisper i nabolaget som bare er så herlige. Den ene av dem skulle jeg bare kidnappet da hun var ute på egenhånd en gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Blir helt valpesjuk av å se på de sjæl jeg, tenk å fått en liten bullebebis til i hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Bullebebiser er det beste som finnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Så søte de er Og de har blitt så store!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Dem har nå flyttet ned på stua om dagen, og tante Bodil er vel i valpehimmelen Det var det ikke mye melk gitt Men mamma har! Lukas Vigdis Koser seg med mamma 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts