Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Bull A kull, nå er de født


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Idag på dag 54 har vi vært på røntgen, vi så 2 stk klart og kanskje en 3 mann :heart: Det er ihvertfall godt med liv inni der, for de sparker og herjer til alle døgnets tider :wub:

Så da håper jeg fordelingen blir 2 tisper og1 hannhund. Uansett hva det blir så er det desverre valpekjøpere som kommer til å bli skuffet etter fødselen, hvis det nå ikke gjemmer seg noen et eller annet sted inni der da :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet tatt igår, på dag 57 :)

IMG_0914.jpg

Idag er hun på dag 58 og jeg har begynt å ta tempen, siden slekta hennes har en tendens til å føde på dag 60 :) Hun er nå mye roligere og sover mye. Valpene sparker hardt nå, og vi kan se dem bevege på seg hvis hun ligger rolig :D

Alt er klappet og klart her, valperommet har en temperatur på 22 grader nå, liste med tlf nr til veterinær vaktene i romjulen er hengt opp, og adresse studert til de vi ikke bruker fast. Vi har også vakt tlfnr klart til Nedre Romerike, tilfelle noe skjer den dagen ku doktor'n her oppe har vakt (blitt frarådet å bruke han på hund) Vi har esker med gamle sengetøy og frotte håndklær klart (kjekt med folk som flytter) og jeg veit ikke hvor mang poser med aviser vi har fått fra familien + de vi har samla selv :)

Som dere skjønner så gleder jeg meg enormt, jeg kan bare ligge å se på Tuva i timesvis, og hun begynner å bli passe lei hånda mi som ligger på magen hennes hele tiden :lol: Hun får et ekstra måltid nå, matlysten er ikke på topp. Men når jeg blander inn litt kjøttdeig så går det meste ned, Trym tar seg av resten som blir liggendes igjen. Hun har også begynt å snorke som en full tømmerhugger, det er nesten utålelig å ligge på samme rom som henne :lol:

Det eneste som mangler er at Christian skal rydde bilen når han kommer hjem fra 1dag selskapet idag (jeg er selvfølgelig ikke med, Tuva får ikke lov til å være hjemme aleine :sleep: ) så hvis det skjer noe så sitter jeg i baksetet med Tuva vedsiden av meg. Jeg er sikkert litt hysterisk, men jeg liker å ha alt klartt tilfelle noe skjer, litt kjedelig å begynne å leite etter adresser og rydde bil hvis hun må ta keisersnitt :sleep:

Huff da, jeg har en liten tendens til å ta litt av jeg :icon_redface:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...