Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Bull A kull, nå er de født


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Da har udyra vært hos dyrlegen, jeg skjønner ikke hvordan dere med mange valper orker :lol: Det er jo en reisevei på en time hver vei, og de er kjempeflinke i bilen! Ikke et pip og de ligger og sover :wub: Begge to er øyelyst uten anmerking og begge er sunne og friske valper :wub: Lukas har bare en testikkel nede, men vi får da tro at den siste kommer etterhvert :) Det var et reint ******* å ta blodprøve av dem, men etter to stikk på Lukas og 4 på Vigdis så klarte dem å samle nok blod :lol: Nå har begge to sånne fine barberte frembein :lol: Chippen gjorde litt vondt, men ikke sånn veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dem 8 uker da, og Lukas reiser til sin nye eier på Lørdag.

Han veier nå 4120 gram.

IMG_2560.jpg

Vigdis veier 3850 gram.

IMG_2609.jpg

IMG_2587.jpg

IMG_2584.jpg

Idag var det den store vil ikke dagen, derav sittebildene :lol:

Begge ørene til Lukas er på plass, men Vigdis har bare et, regner med det andre kommer om et par dager :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så gode og søte! Skjønner godt at du ikke gleder deg til å sende fra deg gutten. En av baksidene med å være oppdretter. Men det blir gøy å følge jenta som sonenhund synes jeg altså :D

Det bildet av en liten piraya med tennene ute var bare herlig forresten :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det at ørene er på plass?

Staffer er virkelig kule, kjempefine bilder :)

De skal ha rosen ører eller halvt stående, men hvis du ser på bildet av vigdis så henger det ene enda :) De er ikke født med korrekte ører, men de pleier å komme etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare timer igjen sammen med Lukas? What the whaaaa? Hvordan skal vi få jevnlige bilder av den lille søte feitdvaske saken da?? Hæh? Hæh? HÆH??

Jeg har bedt eieren dokumentere hver dag :lol: Inatt skal de sove i senga sammen med resten av idiota :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur for at eier ikke kaller ham Dvaskpølsa jeg.

Tipper Lukas vokser opp til å bli en stram og staur kar etterhvert. Jeg er litt ambivalent til det kjenner jeg. Herregud så kult det hadde vært om han var en sånn tjukk dorskis med halvsløvt blikk hele veien. Da hadde jeg måtte fått Stine til å lage en til meg også. Sporenstreks!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...