Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Bull A kull, nå er de født


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Jeg skal til Klekken i morra (og da er jeg jo ikke sååå langt unna, det var dette med å være vant til lange avstander), så hvis Tuva og de små blir borte i løpet av dagen, vet du hvem som har kidnappet dem :angel: :lol:

Man røper ikke sine skumle planer.....(kan du ta en tur hit m dem også)... :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekken er jo i nabolaget det ja :lol:

Altså, når man må kjøre halvannen time bare for å kjøpe bukse (regner ikke med Geilo, for der er alt svindyrt), da blir jo alt et steinkast unna :lol:

Man røper ikke sine skumle planer.....(kan du ta en tur hit m dem også)... :whistle:

Helt i orden :lol:

Jeg setter igjen Lexi, så merker hun ikke at de små er borte med en gang... Gud, jeg er god til slikt - men kanskje litt ærlig, siden jeg røper planene veldig :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser allerede nå forskjell i "personligheten" dems, Lukas er en bedagelig stor gutt somligger på rygg og sutter pupp, han sover så og si alltid på rygg midt i kassa. Han sovner også når vi plukker han opp, gjesper en gang og sovner :lol: Vigdis er mer mammadalt, hun skal helst ligge med hodet oppover Tuva, og sier ifra høylydt hvis ting ikke er som det skal! Hun er mer sprelsk, og roer seg sjeldent når vi plukker hun opp.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fleskepølser! En lurer jo på hvordan noe sånt skal klare å gå etter hvert :D (Foenix i mitt siste kull fryktet jeg at aldri ville klare å stable seg på beina, hun fløt utover på magen sin...)

Tro meg, jeg har vært bekymra for at begge to skulle svømme rundt :lol: Men Vigdis begynner å gå mer og mer nå, Lukas er litt tregere, men han får stabla seg på alle fire bein sånn innimellom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har vært bekymra for at begge to skulle svømme rundt :lol: Men Vigdis begynner å gå mer og mer nå, Lukas er litt tregere, men han får stabla seg på alle fire bein sånn innimellom :lol:

Jøss, imponert! Jeg tror Foenix var borti fire uker før jeg følte at hun gikk uten å lage skrubbsår på magen, og de andre var også bikket tre uker før de gikk mer enn de ålet. Men derfra gikk det veldig fort, og nå har hun i hvert fall veldig mye spring i beina sine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 3 uker gamle, og Lukas veier 1538 gram og Vigdis 1362 gram :wub:

Mest bilder av Lukas idag, siden Vigdis ikke var så sammarbeidsvillig :lol: Men først en liten snutt fra igår :)

http://s1257.photobucket.com/albums/ii512/Norwegianbull/?action=view&current=MVI_2426.mp4

Lukas sin favoritt stilling.

IMG_1158.jpg

IMG_1164.jpg

IMG_1183.jpg

IMG_1177.jpg

Sure Vigdis og trøtte Lukas :wub:

IMG_1209.jpg

Vigdis.

IMG_1205.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gi fra meg Lukas, han har så til de grader krøpet under huden på meg :wub: Det er forresten Vigdis som virrer rundt i filmen og surver :lol:

Istad fikk de ormekur, gikk sånn tålelig greit, men jeg kjente at de har fått tenner :wub: De vokser så altfor fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...