Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Bull A kull, nå er de født


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Hvor mye veier de som voksne egentlig? :P

Ser japsene ligger på +- 2kg ved levering når de er 8uker :P

Men dine har jo bikka det halveis ca, hehe. :D

Maksvekta på tisper er 15.4 kg og hanner 17 kg (men endel veier over det) Begge de to her har bikka 2 kg allerede ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er trollene 6 uker :wub: Vigdis veier nå 2734 gram.

IMG_2029.jpg

Lukas veier 2850 gram.

IMG_2069.jpg

De er faktisk veldig glade i å være ute, noe jeg ikke hadde forventa meg :)

IMG_1987.jpg

IMG_1992.jpg

Men de er også flinke til å sovne absolutt overalt :lol:

IMG_1986.jpg

Lukas har nå blitt en veldig selvstendig gutt med mye meninger, han kan godt gå å legge seg på kjøkkenet når vi andre sitter i stua. Han er også mest ivrig på å bite oss i føttene, og knurrer heftig når han ikke får lov. Ellers er han en give a shitt valp, verden kan rase rundt øra hans uten at han bryr seg nevneverdig, hiver jeg nøkler i gulvet titter han bare dumt på dem før han fortsetter med sitt. Det er han som våkner først av de to, og det høres. For et lydnivå på den gutten!

Vigdis har blitt mer en kosejente, hun vil opp i sofaen og kose når hun er trøtt. Men akkurat i skrivende stund ligger hun på kjøkkenet helt aleine og sover, blir sikkert et rabalder når hun våkner og oppdager at ingen andre er der :lol: Hun er mer undersøkende, når jeg hiver de nevnte nøkler i gulvet går hun og undersøker hva det var. Hun godtar uten videre protester at det ikke er lov å tygge på føtter, men blir hun løpt overende av en av de andre så forteller hun klart og tydelig hva hun mener om det.

Mat... Når skal de slutte med den melka? Det er hoved dietten dems enda, tørrför er også godt, men melk er best! Og Tuva lar dem få lov. De har også fått smakt på endel kjøtt, brunost, hvitost, brød og leverpostei. Da tar der bittelitt av kan du si, og det er farlig å ha fingra nede hos dem :lol:

De er veldig flinke til å gå på do ute, så avispapiret i bingen dems har vi fjernet. Går til døra når de må bæsje, men tissinga må vi følge litt mer på :) Jeg er bare kjempefornøyd med at de gjør mer ute enn inne :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo så koselig ut! Knoll og tott :)

Det er kjempekoselig :)

Huh? Når ble de to feite droga av noen blobber til staffevalper? For et drømmekull da du, som går på do ute og som koser og kjefter og eter om hverandre. Det kan jo ikke bli bedre enn dette? :)

Plutselig var dem ordentlige valper! Og det gikk litt fortere enn jeg ville :( Kan absolutt ikke bli bedre enn dette :wub: Vi koser oss glugg ihjel om dagen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...