Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg må si at jeg faktisk ble letta når røntgen viste så få, litt enklere med førstekullet når det kun er 2 og ikke 10 :lol: Også får jeg jo følge begge 2 tett i oppveksten, jenta blir jo boendes her og gutten skal til Hov i Land, og det er jo ikke langt unna :)

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Skrevet

Takk, takk :D

Og nå kommer jo det store spørsmålet, hva skal de hete?

Astronomy Domine

A Great Day For Freedome

Atom Heart Mother

A Saucerful Of Secrets

A New Mascin

Absolutely Curtains

Any Colour You Like

Jeg vil gjerne at gutten skal hete Alan's Psychedelic Breakfast, men Christian er ikke enig :lol:

Også trenger jeg forslag til hverdagsnavn til jenta, jeg liker "eldre" menneskenavn :)

Skrevet

Edel og Ester var ikke så dumt, Olga har blitt forkastet av C for lenge siden :P Det er de to jeg heller mot og Tinkie :)

Nuh spam :wub: 2 dager gamle idag, og begge to har lagt godt på seg :)

IMG_0965.jpg

IMG_0972.jpg

Gutten :wub:

IMG_1015.jpg

Jenta :wub:

IMG_1025.jpg

• Like 1
Skrevet

Da tror jeg vi har stamtavle navnene klare. Gutten skal hete Norwegian Bull A Great Day For Freedom, og jenta Norwegian Bull Astronomy Domine. Christian hadde siste ordet her, men jeg liker dem! Og A Great Day For Freedom er jo en kjempefin sang, Astonomy Domine litt særer, men egentlig veldig fin den og :)

Og det er da låt titler fra Pink Floyd, for de som måtte lure :)

Troooor kanskje vi havner på navnet Nille til lillemor, jeg hadde en oldemor som het det (+ en hel bråta med andre navn) det eneste jeg er litt bekymra for er at det skal bli assosisert mot butikken Nille :lol: Herregud for noen bekymringer jeg har :lol:

• Like 2
Skrevet
Troooor kanskje vi havner på navnet Nille til lillemor, jeg hadde en oldemor som het det (+ en hel bråta med andre navn) det eneste jeg er litt bekymra for er at det skal bli assosisert mot butikken Nille :lol: Herregud for noen bekymringer jeg har :lol:

Gratulerer med to små pølser!

Kan gi deg en Nille-assosiasjon til: Nille het kona til Jeppe på Bierget av .. øh.. Holberg (?). Og Nille var visstnok grunnen til at Jeppe drakk - hun var et skikkelig hespetre men med masse bein i nesa :lol:

• Like 3
Skrevet
Gratulerer med to små pølser!

Kan gi deg en Nille-assosiasjon til: Nille het kona til Jeppe på Bierget av .. øh.. Holberg (?). Og Nille var visstnok grunnen til at Jeppe drakk - hun var et skikkelig hespetre men med masse bein i nesa :lol:

Det høres bra ut! :lol:

1 uke i morgen, og de har snart doblet fødselsvekta si allerede :lol: