Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 ... for hun er så fin! God stemning i bilen på tur til tur, Ella ler her av en grov nordleningvits jeg dro.... Fyllstoff med høstfarger Varma godt i sola, da må man ut med pesern. Forøvrig bærer ikke denne damen preg av 10 år, hun RANT opp de 250 høydemeterene vi gikk i dag som om hun skulle vært ungfole Høst! Til slutt endte vi nå opp her, disse østlandske skogstjernene (jaja, innsjø da) er liksom ikke helt like spennende som fjellvannene jeg er vant med nordpå. Men jeg skal ikke klage, østlandet har nå sine andre sjarmer Fine Ella tar en pust i bakken Kan love dere, når disse skeptiske øynene ser på deg i bilen hele veien hjem - så kjører du pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Du ER heldig! Ella er superkul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Oi, nå ser jo halve oslomarka lik ut, men ser ut som vi nesten møttes på tur i dag! Men hadde nok kjent igjen Ella om vi hadde passert. Fine damen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Heldiggris! Fine Ella Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Fantastiske bilder. Er det slik at om man påtvinger deg å passe bikkja, så får man med gratis fotografering også? Hmmm... det skal jeg vurdere neste gang...! Haha! Sykt morsomt det første grovis-bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Oi, nå ser jo halve oslomarka lik ut, men ser ut som vi nesten møttes på tur i dag! Men hadde nok kjent igjen Ella om vi hadde passert. Fine damen! Vi gikk opp til Rognlivann, iflg turistinformasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 ... for hun er så fin! God stemning i bilen på tur til tur, Ella ler her av en grov nordleningvits jeg dro.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Fine Ella..! Hun er fin å ha med på tur hun! Og så fint det er i marka nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Fine, søte, gode, gamle, rare Ella! Hun er en herlig og merkverdig dame. Fantastiske bilder. Er det slik at om man påtvinger deg å passe bikkja, så får man med gratis fotografering også? Hmmm... det skal jeg vurdere neste gang...! Haha! Sykt morsomt det første grovis-bildet! Send hunden din til Belgerpia når du drar på ferie, da får du masse bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Ja, du er veldig heldig, for Ella er bare helt nydelig og spesiell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Nydelige bilder av en flott hund i vakker natur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Kjempefine bilder av natur og hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Fantastiske bilder. Er det slik at om man påtvinger deg å passe bikkja, så får man med gratis fotografering også? Hmmm... det skal jeg vurdere neste gang...! Haha! Sykt morsomt det første grovis-bildet! *nikke ivrig* Hundepass kommer helt gratis også, da det er betaling nok å få være beæret med en hunds tilstedeværelse Ja, du er veldig heldig, for Ella er bare helt nydelig og spesiell. Hun er ikke vanskelig å bli glad i, det er bra sikkert Maaaaaaaaaaaaaat? *puppy eyes* Også er hun så vanvittig gracefull! Snakk om en hund som er bygget for å komme seg framover. Traven er så effektiv at jeg ikke har sett maken til, og når hun løper så ser det bare skikkelig BRA ut liksom - det er så effektivt. Blir litt sånn "at a loss of words", for det er en helt annen verden enn Labrador som løper Er så uvant, så vakkert! Eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Härliga bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 :lol: Ella! Jeg liker å få stilige bilder tilbake når jeg leverer fra meg fine gamle damen min. Du skulle hatt med apporteringsfilmen også! Og det sofabildet. Huff, jeg er alt for dårlig til å dokumentere de mange hundre tusen uttrykkene hennes. Hun er litt av en dame. Og tusen takk for passet, jeg tror Ella stortrivdes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Dagens bilder; alle tatt med iPhone 5! Vanvittig improvement fra iPhone 3GS! WOO! Eventyrskog! Også må man nå flire litt av den Ella den Ella.... Hun har så mange artige ansiktsuttrykk når hun kjører bil (eller sitter i bil, da ). Turen gikk "rundt" Burudvann (helt inn til enden også vasa vi i gjørmeskog tilbake) - med full parkeringsplass og shitloads of folk. Ikke ett bjeff fra frøknenen! Blir jo litt stolt av henne, på Marias vegne Tusen takk for lånet, Ella er one of a kind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Fikk ikke med meg alle bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Så stemningsfulle bilder! Jeg savner norsk skog jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Nydelige bilder! Tenk at det bare er høst der nede fortsatt! og sol! Ella er søt. Ikke rart du syns hun er pen og grasiøs når det er greyhound i henne! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Jeg er så imponert over at hun ikke utagerer på noe når du går på tur med henne. Virkelig! Hun har utagert på andre hunder i sånn 5 år nå, uansett hvem som går med henne og uansett om disse personene vet om utageringen fra før eller ikke. Gi meg oppskriften a, plis? (Jeg husker en tur for 1 år siden der vi gikk i sivilisasjonen hele dagen og hun ikke utagerte en eneste gang da. Men det var den ene gangen, og jeg aner ikke hvorfor hun plutselig ikke gjorde det. Rare hund.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Så fiiiint det er i skogen nå Fine bilder.. Elsker dis på vann og i skog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Vakre bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Takk takk, iPhonen min og jeg blir glad for å høre at den duger Nydelige bilder! Tenk at det bare er høst der nede fortsatt! og sol! Ella er søt. Ikke rart du syns hun er pen og grasiøs når det er greyhound i henne! ;) Du aner ikke hvor rart det er å være her når jeg får daglige meldinger om glattføre, kulde og mørketida. Nyter hvert et sekund jeg kan med sol, så man veit iallefall å verdsette været (som nordlening) Og jeg kjenner jeg er helt kurert for hunder med tung kroppsvekt, så du skal ikke se bort i fra at en greyhound blir framtiden. Har egentlig aller mest lyst på en Ella jeg, eller en Vorsteh, Husky, Greyhound OG Labradorblanding! Men jeg ender vel helst opp med en jaktlabrador neste gang. Er 100% ferdig med bein/leddplager Jeg er så imponert over at hun ikke utagerer på noe når du går på tur med henne. Virkelig! Hun har utagert på andre hunder i sånn 5 år nå, uansett hvem som går med henne og uansett om disse personene vet om utageringen fra før eller ikke. Gi meg oppskriften a, plis? (Jeg husker en tur for 1 år siden der vi gikk i sivilisasjonen hele dagen og hun ikke utagerte en eneste gang da. Men det var den ene gangen, og jeg aner ikke hvorfor hun plutselig ikke gjorde det. Rare hund.) Aner ikke hvordan jeg gjør det Eneste "tiltaket" jeg gjør er å lage båndet kort også "kremte" litt om jeg ser hun begynner å henge seg opp. Har haukeøyne da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Ella er kanskje den kuleste hunden jeg vet om. Den damen altså! Digger henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Herlige høstbilder og herlige Ella Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts