Symra&Pippin Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Her kan vi legge bilder av våre kjære, intelligente venner! Jeg begynner med et bilde av unge Pippin. Alle kan vel se at han er en skarping? 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Casper er supersmart! Supersmarte hunder har supersmarte måter å bæsje på. Seriøst. Det er slik han alltid bæsjer...! 5 Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg har også en smarting i hus! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Slik sover Isak (han er våken på bildet, men han bruker å sove i den stillingen, med labben opp) 2 Siter
MaritaS Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Supersmarte hunder har supersmarte måter å bæsje på. Seriøst. Det er slik han alltid bæsjer...! Sånn bæsjer mopsen til venninna mi, han er også supersmart! Min ser alltid intelligent ut han, det er fordi han er det! Skikkelig smarte hunder lever seg inn i leken, her flørter han med en pinne: Intelligente hunder utvikler måter å holde seg tørr på mens man drikker: En smart hund vil derimot holde seg for god til å photobombe mopsebilder: 9 Siter
Tinkie Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Kuro ser også dødssmart ut, som regel. 1 Siter
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Charlie var den smarteste kamphoinn av dem alle. 18 Siter
Stine Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Tuva er den smarteste i denne familien. Men det hender at Bodil smeller til og. 5 Siter
Ganzie Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Ganzie er en skikkelig skarping 6 Siter
pippin Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Å denne passer perfekt til det ene bildet jeg tok av Mana idag! 5 Siter
Margrete Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Smarte bc'n sin det tenker jeg Beviset på at selv om du er drektig blir du slettes ikke mer intelligent 4 Siter
Shlush Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Min og min venninnes hund er smarte sammen Sånn ca kjempesmart! 1 Siter
Guest janson Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg tror jeg bare henviser til denne tråden, jeg.. Siter
LinL Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 huh? Kom den lyden fra rompa mi? Siter
simira Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Kovu er skarpeste bøtta i skuffen! 5 Siter
Mardina Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Ikke så veldig sjenert akkurat: Såååå lang: Sånn står han ofte: 1 Siter
Bergenslabb Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Min supersmarting. Før morgentrynet: Med morgentrynet: Klar for en ny lur: Wtf? Kamera? Få det vekk fra meg... 1 Siter
ida Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Uff, photobucketen min har visst altfor mange bilder av mine intelligente hunder. Da velger jeg et av den som ikke er min, men som jeg savner litt fordi hun og mammaen hennes er på mormorbesøk. Siter
Red Merle Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Aussien er jo en meget intelligent rase. Jatzy demonstrerer : Meeeget intelligent rase : Huh? Intelligente hunder hører jo selvsagt på musikk: Jatzy og Obi demonsterer intelligens sammen: 9 Siter
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg har også en smarting i hus! *fnis* Denne fortjener enn rerun Siter
lucy Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Det er et velkjent faktum at eurasiere er kjempesmarte. I tilfelle dere tviler, kan fjotten demonstrere: Mye smartere enn portiser i hvert fall. Little known fact; i tillegg til å vaere høyt intelligente, kan eurasiere også fly. Født smart! Litt store bilder, sorry.. Har ikke ork til å downsize de nå.. 2 Siter
Recommended Posts