PhoNuLi Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Endelig er valpene her! Min egen Phoebe fikk 4 små i dag, 2 av hvert kjønn, med keisersnitt. En av tispene skal jeg beholde selv. Har gledet meg til dette lenge, for en gledens dag Alt er heldigvis bare bra med Phoebe! 16 Siter
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Akkurat nå ser det ut som planene mine bare forskyves og forskyves Kanskje det ikke blir 2013 valp Siter
Maria Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Akkurat nå ser det ut som planene mine bare forskyves og forskyves Kanskje det ikke blir 2013 valp I hear you, sister! Er i samme båt.. Skikkelig kjedelig, egentlig Siter
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 I hear you, sister! Er i samme båt.. Skikkelig kjedelig, egentlig JA! kjedelig, men samtidig ganske fornuftig Jeg sitter liksom å hele tiden roer meg selv med at hvis jeg hadde hatt skikkelig lyst på den og den valpen, da hadde jeg jo bare gutsa på nå liksom. Så det at jeg holder igjen, betyr bare at jeg ikke er overbevist Haha. Hvor mye sant det er i det, det aner jeg ikke. Men er liksom det jeg sitter å sier til meg selv, da høres jeg såå fornuftig ut synes jeg Siter
Carro92 Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Obs, da ble jeg med i denne gjengen i år også da gitt 2.Mai henter jeg en liten whippet tispe fra Utzon 8 Siter
Trixie Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 På lørdag henter jeg min nydelige portisgutt! 2 mnd " før tiden", da oppdretter fikk en avbestilling. Huhei hvor det går! Jeg som skulle bruke masse tid på å planlegge innkjøp av alt en må ha i hus fikk det brått travelt. Gleder oss masse. Endelig blir det hund i huset:) 7 Siter
Maria Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 På lørdag henter jeg min nydelige portisgutt! 2 mnd " før tiden", da oppdretter fikk en avbestilling. Huhei hvor det går! Jeg som skulle bruke masse tid på å planlegge innkjøp av alt en må ha i hus fikk det brått travelt. Gleder oss masse. Endelig blir det hund i huset:) Gratulerer! Så spennende da Hvilken oppdretter? Siter
AnnChristin Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Og siden ting krøllet seg økonomisk for andre oppdretteren fortsatte søken og denne saken kommer til Norge i mai! 12 Siter
Syverud Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Hei, har fulgt forumet en stund, registrerte nå for å dele bilder av en herlig frøken som flyttet inn for en uke siden Noen som har tips for sosialisering? Jeg har flyttet fra Oslo til Ås og kjenner ingen med hund her. Er det noen fine treffplasser i follo området? 7 Siter
ipadda Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 *hviske* - Blir nok å beholde en valp etter Betty. Så har jeg jaggu satt meg på liste for en annen rase også. Forventet løpetid om 1-2 mnd (til dere som vet - hysj hysj!) 5 Siter
Ingvild Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Hei, har fulgt forumet en stund, registrerte nå for å dele bilder av en herlig frøken som flyttet inn for en uke siden Noen som har tips for sosialisering? Jeg har flyttet fra Oslo til Ås og kjenner ingen med hund her. Er det noen fine treffplasser i follo området? Søt valp! Vi er flere som bor på Ås, mange av oss er studenter. Hvis du også er det går det an å bli med i foreningen Studenthunden, de har turer og treninger i blant. Ellers pleier vi å avtale turer, treff og treninger her: http://hundesonen.no/forum/forum/225-follo/ Det er bare å foreslå ting selv (valpetreff f.eks.) eller slenge deg med på det som skjer. Siter
Khela Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Så nydelig! Lykke til! Og husk at sosialisering ikke betyr at hunden skal få hilse på alle den møter Siter
Syverud Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Søt valp! Vi er flere som bor på Ås, mange av oss er studenter. Hvis du også er det går det an å bli med i foreningen Studenthunden, de har turer og treninger i blant. Ellers pleier vi å avtale turer, treff og treninger her: http://hundesonen.no/forum/forum/225-follo/ Det er bare å foreslå ting selv (valpetreff f.eks.) eller slenge deg med på det som skjer. Jeg er nok ferdig med studiene :-) men Studenthunden kjenner jeg til da jeg hadde en venninne på UMB. Jeg har faktisk sittet vakt der en dag! Forresten, skulle ikke det bygget rives? Supert, jeg fikk en melding om Follo-tråden. Heldig for meg om jeg kan slenge med på et treff neste uke! Så nydelig! Lykke til! Og husk at sosialisering ikke betyr at hunden skal få hilse på alle den møter Japp, så sant som det er sagt. Håper på et par skikkelig positive treff i starten 1 Siter
Wilma Skrevet 21. April 2013 Rapporter Skrevet 21. April 2013 Denne snuppa kommer hjem til meg i begynnelsen av mai. 18 Siter
Yen Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Nommin...! Så søøøt hun er Og så hel-svart da - skikkelig stilig dame det der. Jeg vet ikke enda hvem som kommer til meg i starten av Mai - men det blir en av disse fem gull-guttene! (og sorry for litt bilde-spam) Prinsene er rett under 6 uker på bildene!(Låner bildene fra oppdretter) 7 Siter
Wilma Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Ja, jeg er ikke så uenig der gitt! Gleder meg utrolig mye, ikke minst til å se hvordan hun blir som voksen. Så ut som noen skikkelig sjarmtroll hele den guttegjengen der. Utrolig morsomt med så mange whippser på sonen! Siter
mokken Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Guri så mange nydelig valper!!! Jammen godt jeg har min egen! Siter
Kartoffel97 Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 En av disse skjønne labradorvalpene blir min om 3 uker Blir gøy å få lille Basse i hus! 7 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Vi har også 2013 valp (er) Den 13 april ble det født 3 Aussievalper her- og den eneste jenta i kullet, kommer til å forbli i vårt eie. Vi ønsker aller helst å finne en konkurranse interessert forvert/deleier i Oppland- men finner vi ikke det blir hun her. Hun er siste datter av mitt livs store kjærlighet, og antagelig siste datter av den fineste og koseligste Aussiehannen jeg har møtt, så derfor er hun litt ekstra spesiell lille Hippi (ikke sikkert det blir det endelige navnet..), siden hun ble eneste jenta. Hun er dessuten en tro kopi av sin mor Men hun er jo bare snaue 1,5 uke, så får tiden vise om hun i det hele tatt passer sammen med oss. Hun har store potespor å fylle om hun skal gå i sine mors avtrykk De to gutta i kullet, kunne godt tenke seg å bli sonen hunder de også 7 Siter
Gjest Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 En av disse skjønne labradorvalpene blir min om 3 uker [img=http://finncdn.no/mmo/2013/4/vertical-5/20/4/408/250/14_1207047941.jpg] Blir gøy å få lille Basse i hus! hvem hva hvor Siter
Carro92 Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Endelig fikk jeg tak i litt bilder av lille snuppa som kommer til meg 1.Mai Bildene er lånt av oppdretter 8 Siter
Elisabeth00 Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Helt nydelig Gleder meg til å hilse på henne etterhvert 1 Siter
Enits Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Og siden ting krøllet seg økonomisk for andre oppdretteren fortsatte søken og denne saken kommer til Norge i mai! GOSH!!! Siter
LinL Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Endelig fikk jeg tak i litt bilder av lille snuppa som kommer til meg 1.Mai Bildene er lånt av oppdretter Pinne-frelst du da Fin er hun! Siter
Recommended Posts