Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jippi! Og unnskyld for at jeg skremte deg slik, men legen din burde hatt en frossen kveite i bakhodet....

Jeg sitter hos frisøren for første gang siden jul, dåp i helgen og jeg hørte rykter om at det blir tatt bilder på slike tilstelninger.. Utrolig deilig å bli freshet opp litt, sårt trengt, men FY så fælt å være så lenge fra Tuva... Hun er med pappaen, men alikevel, mammaen holder på å dø litt inni seg...

helt i orden! Jordmor var jo helt enig med deg. Og jeg er veldig glad det ble full sjekk, da slipper jeg å bekymre meg nestegang jeg får sånn vondt : )
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Helt fantastisk, Rak :D

Er en tur innom sykehuset selv i dag. Kløen sprer seg :gaah: De liker visst ikke sånt, jordmødre, så har tatt nye blodprøver. Har også tatt CTG, for tredje gang denne uka. Den var fin, så tvillingene trives fortsatt. Nå skal jeg bare snakke med en lege, og så kjøre hjem igjen. Får svar på blodprøver om noen dager, men gidder ikke være bekymra egentlig.

Ååh den kløa der høres så vanvittig slitsom ut. :hug:

Lillegull sier hei!

f904b33b-fc5c-4ee1-98e9-3f03a53f70a5_zps

Hei! :wub:

Nå tror jeg at jeg plukker med meg tre hunder og går og legger meg. Trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh den kløa der høres så vanvittig slitsom ut.

Den er ikke kul! Fikk beskjed om å ta zyrtec, men leser på pakka at det ikke er så bra :/ Har tatt én, men det klør jo like fordømt! Unødvendig at det skal være sånn, synes jeg :aww: To uker igjen i morra! (Hvis ikke de kommer før *håpe håpe*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kul! Fikk beskjed om å ta zyrtec, men leser på pakka at det ikke er så bra :/ Har tatt én, men det klør jo like fordømt! Unødvendig at det skal være sånn, synes jeg :aww: To uker igjen i morra! (Hvis ikke de kommer før *håpe håpe*)

:console: Når man leser pakningsvedlegg så virker det jo som om man blir døden nær av bivirkninger uansett. Håper kløinga di slutter og at guttene snart kommer ut og hilser på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:console: Når man leser pakningsvedlegg så virker det jo som om man blir døden nær av bivirkninger uansett. Håper kløinga di slutter og at guttene snart kommer ut og hilser på :)

Takk :) Ja, og man må jo nesten høre på legen! Men holder meg på et minimum av pilleinntak uansett, og om de ikke hjelper likevel kutter jeg bare ut. Ser dårlig ut :gaah: Har klødd på meg sår på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Femten min med fødeavdelingen på tv og tårene SPRUTER! Ingen tvil om at kroppen min mener jeg i reproduktiv alder iallfall :lol: :lol:

Rak og Wed: Glad for at det står bra til med dere! Wed - supermasse sympati, kløe høres forferdelig ut!!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønn lita frøken Charleen! :)

helt i orden! Jordmor var jo helt enig med deg. Og jeg er veldig glad det ble full sjekk, da slipper jeg å bekymre meg nestegang jeg får sånn vondt : )

Har fulgt med idag via mobilen sånn dann og vann, veldig glad for at du ble sjekket skikkelig og at du nå kan puste ut!

Og håper kløa di går over snart Wednesday, det høres skikkelig annoying ut.

Idag har nok mitt dårlige humør og stress smitta over på H. Hun har vært grinete og klengete i hele dag, jeg skal helst bære henne, og iallefall holde i hånda hele tida. Når jeg enkelte ganger må tvinge meg løs fra den lille skrustikka vræler hun som en stukken gris :gaah: Jeg har vært litt ekstra på tuppa pga operasjon på Uva, skal være en bedre mamma imorgen :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kul! Fikk beskjed om å ta zyrtec, men leser på pakka at det ikke er så bra :/ Har tatt én, men det klør jo like fordømt! Unødvendig at det skal være sånn, synes jeg :aww: To uker igjen i morra! (Hvis ikke de kommer før *håpe håpe*)

Sånn er det med kvalmepillene mine og, men heldigvis er det kjappe med å advare ekstra, somregel rett og slett fordi de har forskal lite på det. Legen gir ikke ting som er direkte farlig for babyene. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med kvalmepillene mine og, men heldigvis er det kjappe med å advare ekstra, somregel rett og slett fordi de har forskal lite på det. Legen gir ikke ting som er direkte farlig for babyene. :hug:

Nei, det er jo sant :) Legene vet helt sikkert hva de gjør. Nå klør det litt mindre! Så tror kanskje den fungerte litt likevel! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo sant :) Legene vet helt sikkert hva de gjør. Nå klør det litt mindre! Så tror kanskje den fungerte litt likevel! :D

De gjør somregel det, heldigvis. Men greit å følge med selv også, definitivt.

Baby her er forresten rett over 2,6 kg :D (pluss minus 10% sa jordmor) Helt perfekt utvikling, litt under gjennomsnittet i størrelse men helt normalt. Akkurat der hun skal være. Mengden med fostervann er fin, ikke mye, men nok. Altså godt innenfor hva som er normalt. Det forklarer vel hvorfor jeg ikke har sånn enorm mage? At det ikke er så mye fostervann?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt går bra med dere gravide!

Vi koser oss også, Marie. Hos foreldrene mine. Besteforeldrene koser seg halvt i hjel med henne og hun er blid og glad og enkel søren meg HELE tiden. Jeg kan nesten ikk etro det. Smiler fra øre til øre, perlelatter og godt humør. Super enkel å legge også.

I dag har vi vært på shopping. En time hver vei til senteret + 8 (!!) timer shopping. Tuvis satt/lå fint i stolen og vekslet på å sove og kikke på livet. Fine, fine, fine, fine (kan si det en million ganger!) gullet mitt, jeg er så fryktelig glad i henne!

1001525_10151693356782225_224865556_n.jp

Dessuten har hun funnet opp en ny grimase. Begynte med den i dag tidlig og siden har hun sett sånn ut. Samtidig ser det ut som hun tygger eller noe annet rart. Kjempeartig :lol: :

988249_10151694249762225_1647562972_n.jp

Også fikk hun kosebamse i dag sammen med masse annet fint. En kanin med syyykt lange ører, tror ikke hun har sluppet taket siden hun fikk den :lol:

992825_10151694249362225_729654179_n.jpg

Fine, fine, fine, fine.. :heart:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig dukkejente! Et tips før dere reiser, kjøpt 4-5 identiske kaniner til! Jeg er superglad for at vi gjorde det med Hs rosa gris, det har spart mange kriser, pluss at man får vasket de og slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten Tuva :wub:

Idag gikk H tvers over gulvet selv, helt bevisst og selvvalgt :jump:

Hun hadde en sånn papp-pose med stive håndtak i hånda, og fant åpenbart nok "støtte" i den til at hun våga seg avgårde. Helt klar er hun nok ikke, men det nærmer seg stadig. Mammahjertet svulmer av stolthet :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten Tuva :wub:

Idag gikk H tvers over gulvet selv, helt bevisst og selvvalgt :jump:

Hun hadde en sånn papp-pose med stive håndtak i hånda, og fant åpenbart nok "støtte" i den til at hun våga seg avgårde. Helt klar er hun nok ikke, men det nærmer seg stadig. Mammahjertet svulmer av stolthet :ahappy:

Så gøy! Gratulerer med gående snuppe! Noen ganger lengter jeg tilbake til den tiden E ikke gikk selv... :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :ahappy:

Ja det aner meg at det blir bare mer travelt nå, hehe. Men det er så slitsomt at hun skal holde meg i hånda hele dagen, det blir godt når hun vandrer litt på egen hånd, lell om jeg må springe etter :P

Bare vent til den dagen det smeller i ytterdøra når du sitter på do, og du skynder deg alt du kan ut i gangen og ut på trappa for å huke tak i ungen før han(eller i ditt tilfelle hun) forsvinner... og han alt er borte... Da blir det slitsomt med panisk løping rundt huset for å finne ungen igjen :lol: Jepp... døra var låst, men det var visst ingen hindring for en pode som skulle ut på eventyr alene (opptil flere ganger) :P Det gikk heldigvis over etterhvert det å :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til den dagen det smeller i ytterdøra når du sitter på do, og du skynder deg alt du kan ut i gangen og ut på trappa for å huke tak i ungen før han(eller i ditt tilfelle hun) forsvinner... og han alt er borte... Da blir det slitsomt med panisk løping rundt huset for å finne ungen igjen :lol: Jepp... døra var låst, men det var visst ingen hindring for en pode som skulle ut på eventyr alene (opptil flere ganger) :P Det gikk heldigvis over etterhvert det å :lol:

Vi skal sette opp sikkerhetslenke langt oppe på døra. Både ytterdøra og verandaen. Noe annet kan fort bli farlig. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...