Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Ja. :| 36+1 i dag. Merker at ting skjer, men det kan jo fort drøye til KS-dato likevel.

Eneste grunnen til at jeg sniker i denne tråden er deg haha, og det hørtes nesten litt stalker-ish ut! Måtte jo se an hvordan det går når du er så stille på FB :D Og stalke delen overlater jeg til Åsmund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg sniker i denne tråden er deg haha, og det hørtes nesten litt stalker-ish ut! Måtte jo se an hvordan det går når du er så stille på FB :D Og stalke delen overlater jeg til Åsmund!

:lol: Synes det passer seg bedre her enn på FB :P Og Åsmund. Han stalker deg, sant? Ikke meg, vel? :blink: *Se seg over skuldra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Marie og Loke!

Elzorro: det er sjelden ventetid der heldigvis, da er det i så fall bare snakk om en ukes tid. Veldig deilig :) bør vi kanskje dra ganske snart da?

Hør med de med en gang du. I de skadetilfellene jeg er borti og henvisninger vil man gjerne vente til den akutte fasen av skaden er over. Men jeg aner ikke hvordan fysioene tenker om E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med de med en gang du. I de skadetilfellene jeg er borti og henvisninger vil man gjerne vente til den akutte fasen av skaden er over. Men jeg aner ikke hvordan fysioene tenker om E :)

Okei :) får kanskje snakke med legen først, og så ringe de etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det idag Martine? Masse god bedring til Emilie! :flowers:

Og hvordan er det med deg Raksha?

Jeg er i møkka dårlig humør av alt dette regnet, og får litt dårlig samvittighet for lillesnupp. Hun merker det ikke da, men lell.

Forøvrig når sussinga nye høyder her i huset. I morges satt hun og bladde i ei bok om spor, og sussa hvert eneste hundebilde i boka :D:wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det idag Martine? Masse god bedring til Emilie! :flowers:

Og hvordan er det med deg Raksha?

Jeg er i møkka dårlig humør av alt dette regnet, og får litt dårlig samvittighet for lillesnupp. Hun merker det ikke da, men lell.

Forøvrig når sussinga nye høyder her i huset. I morges satt hun og bladde i ei bok om spor, og sussa hvert eneste hundebilde i boka :D:wub:

Vi skal straks tilbake på legevakten. Hun har ikke like vondt nå, men det er nok pga ibuxen hun fikk. Hun går litt rundt her, slenger på armen men nekter å bruke den. Takk :hug: så koselig med den sussingen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt med armen til E. Håper de får fiksa den ordentlig og hun slipper mer vond

:hug:

Elzorro : wed er en liten uke før meg terminmessig, men blir ikke helt sammenligbart siden hun har to. Termin 21 aug. Her. Begynner å få litt kontroll :lol:

Formen er mye bedre enn den var i natt. Verste slapp da magen var tom for ting å spy, sånn rundt halv fem. Føler meg overkjørt av en traktor, men lite søvn gjør sånt. Skal til lege om et par timer og utelukke sf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre enn den var i natt. Verste slapp da magen var tom for ting å spy, sånn rundt halv fem. Føler meg overkjørt av en traktor, men lite søvn gjør sånt. Skal til lege om et par timer og utelukke sf.

Godt! Lykke til, og håper alt er bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den heldige vinner av høyt blodtrykk. Kombinert med smerteanfallet i natt, så er de redd for SF. Så mye for å utelukke. :gaah: Men foreløpig bare beskjed om å drite i å jobbe og ta det med ro, sjekke blodtrykk igjen på fredag. Urinprøva var fin, så da er det hvertfall ikke noe akutt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den heldige vinner av høyt blodtrykk. Kombinert med smerteanfallet i natt, så er de redd for SF. Så mye for å utelukke. :gaah: Men foreløpig bare beskjed om å drite i å jobbe og ta det med ro, sjekke blodtrykk igjen på fredag. Urinprøva var fin, så da er det hvertfall ikke noe akutt krise.

Isj. Godt det ikke er akutt krise i det minste. Og jeg vet det er vanskelig å ta det med ro. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj. Godt det ikke er akutt krise i det minste. Og jeg vet det er vanskelig å ta det med ro. :hug:

Takk... Jaaa vanskelig! Og ikke minst så blir jeg jo mer stressa av at det kan være noe galt. :lol: Vel vel - pakke sykehusbag i kveld så jeg har den klar. Fikk beskjed om å dra på legevakta om jeg blir like dårlig i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Rak :hug:

Det høres fryktelig kjipt ut! Ta vare på deg selv. :)

Her har vi holdt på siden halv 1 med å få J til å sove. Løpt over humper med vogna, lagt oss med henne, badet henne og lagt igjen, men niks... Hva skjer nå da? Dagsovingen har jo funket fint lenge nå. Varmen? Men det var varmt forrige uke og. Gleder meg til inatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Jaaa vanskelig! Og ikke minst så blir jeg jo mer stressa av at det kan være noe galt. :lol: Vel vel - pakke sykehusbag i kveld så jeg har den klar. Fikk beskjed om å dra på legevakta om jeg blir like dårlig i natt.

Lurt! IKKE stress, for det går sikkert helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Rak :hug:

Det høres fryktelig kjipt ut! Ta vare på deg selv. :)

Her har vi holdt på siden halv 1 med å få J til å sove. Løpt over humper med vogna, lagt oss med henne, badet henne og lagt igjen, men niks... Hva skjer nå da? Dagsovingen har jo funket fint lenge nå. Varmen? Men det var varmt forrige uke og. Gleder meg til inatt :D

Skal det - takk :):hug:

Ååh tulleJ! Må sove!

Lurt! IKKE stress, for det går sikkert helt fint :)

Yep!

Løy visst, hadde utslag på eggehvite også, men uansett ikke noe akutt, er ikke annet å gjøre enn å følge med og ta det med ro. *puste og ignorere alt som skulle vært gjort* :lol: Ungen er viktigere enn at ikke alt er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løy visst, hadde utslag på eggehvite også, men uansett ikke noe akutt, er ikke annet å gjøre enn å følge med og ta det med ro. *puste og ignorere alt som skulle vært gjort* :lol: Ungen er viktigere enn at ikke alt er klart.

Nemlig :) Få klart det absolutt viktigste, så ordner resten seg etterhvert :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier, Rak! Drit i alt som burde gjøres. Jobben din er nå å slappe av alt du kan :) Stor klem!

Yep - takk! Regner med korte turer med hundene og sånt er greit? "slappe av" er liksom litt difust egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den heldige vinner av høyt blodtrykk. Kombinert med smerteanfallet i natt, så er de redd for SF. Så mye for å utelukke. :gaah: Men foreløpig bare beskjed om å drite i å jobbe og ta det med ro, sjekke blodtrykk igjen på fredag. Urinprøva var fin, så da er det hvertfall ikke noe akutt krise.

Høres kjent ut... Vær så snill å ta det med ro? Hilsen hun som fikk alvorlig SF til slutt...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i risikosonen for svangerskapsforgiftning så ville jeg lagt meg i senga med pc, bok og satt tv'n der inne jeg. Du kødder ikke med de greiene der, det kan bli svært alvorlig. For deg også. Fram til fredag iallfall når du har fått sjekket status igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...