Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Hehe :P Nei, jeg merker veldig forskjell! Fordi Sophia var veldig VÅKEN når hun først var våken, men sov utrolig godt.. Mens han, han er laid back og ligger og betrakter verden :lol: Sophia snurret rundt, spant avgårde og hadde en mye større utforskelsestrang og ville se verden enn det Jaran har til nå.. Det han liker best av alt i verden er å ligge og se på meg :lol: Sophia hadde jo knapt tid til å kose, alltid travelt med å finne ut av noe! Men med Sophia så var hun veldig enkel å ha med å gjøre, så lenge hun fikk lov til å utforske verdenen og noe spennende skjedde. Det som ble sjokket med henne var hvor sinnsvakt utspekulert hun ble når hun ble over året og klarte å tenke sjæl! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Martine, hvordan går det med Emilie?? Jeg leste meg tilbake i tråden nå og fikk skikkelig vondt av dere! Fy så vondt det der må ha vært for mammahjerte! :hug: Godt å høre at det var "lett" å fikse på i det minste! en stor klem til dere :hug:

Ingen tegn til smerter i det hele tatt :D nå er hun minst like aktiv som vanlig! Takk :hug:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Nei, jeg merker veldig forskjell! Fordi Sophia var veldig VÅKEN når hun først var våken, men sov utrolig godt.. Mens han, han er laid back og ligger og betrakter verden :lol: Sophia snurret rundt, spant avgårde og hadde en mye større utforskelsestrang og ville se verden enn det Jaran har til nå.. Det han liker best av alt i verden er å ligge og se på meg :lol: Sophia hadde jo knapt tid til å kose, alltid travelt med å finne ut av noe! Men med Sophia så var hun veldig enkel å ha med å gjøre, så lenge hun fikk lov til å utforske verdenen og noe spennende skjedde. Det som ble sjokket med henne var hvor sinnsvakt utspekulert hun ble når hun ble over året og klarte å tenke sjæl! :lol:

pfft. .. Han bare lader enda mer. ... :P

Så godt at det går bra med Emilie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia snurret rundt, spant avgårde og hadde en mye større utforskelsestrang og ville se verden enn det Jaran har til nå.. ..... klippklipp......

Det som ble sjokket med henne var hvor sinnsvakt utspekulert hun ble når hun ble over året og klarte å tenke sjæl! :lol:

Hun er så kul!! :)

Her er det nyeste nye å ville stå.. ? Altså, really? 5 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: min lille prinsesse klippte selv av seg håret 3 gg førhun rakk å bli skolejente. Og etterpå angret hun-hver gang. Og hver gang endte det med at JEG skinna av meg håret for å gjøre henne lykkelig igjen; for da var det ikke HUN som hadde korteste håret i familien...

Etter tredje gangen var hun såpass stor at jeg presiserte at dette ble siste gang JEG skinna meg, så om hun gjorde dette flere gg ville hun bli den med kortest hår.

Det ble ingen fjerde gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også notorisk hårklipper..

Siste gangen var jeg skolejente og skulle gå første gang i17 mai tog dagen etter. Holde banner og greier. Med superkort pannelugg og langt hår ellers. ..

Ellers var min greie å stikke av. Jeg håper ikke A arver den greia, men det ser utrygt ut. Han bare vandrer avgårde av nysgjerrighet han, akkurat som jeg gjorde. Hva er rundt neste sving liksom. Kanskje en skatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Vi sier en - to - tre og hun gliser av forventning. Så er det først opp i "sit ups" og så ny telling og opp i stå. Da smiler hun og er så stolt! Sitte har hun også begynt å prøve på. Endel igjen men hun heiser seg halveis opp og prøver tydelig. Hun er fantastisk morsom å være sammen med! :D

På forhånd visste jeg om å lære å krype,krabbe,gå og snakke, men ikke alt det andre morsomme som skjer!

(Også har jeg lest at det er feil å "skryte" for mye av barnet sitt og utviklingen, men satser på at dere tåler det. :ahappy:)

Edit: Svarte ElZorro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte fortsatt ikke rasslingen :lol:

Men kom brått på at jeg har hatt lyst til å laste opp den sangen som går i bakgrunnen før, hva heter den igjen? Har heeeelt glemt navnet.

Kjenner ingen rasling på meg selv, men kunne gjerne tenke meg å bli tante. :D Men det skjer visst ikke før om noen år ennå det heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag havnet vi innpå en Name It butikk med salg :aww: Siden det regnet ble det da nytt regntøy til barnebarnet, samt en shorts og t-skjorte i håp om litt bedre vær etterhvert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig? Armen til E er tilbake til sånn den var i går. Pappaen hennes holdt henne helt vanlig i hånden, og hun prøvde bare å gå rolig vekk. Legevakten igjen.. To leger prøvde to ganger hver før de ga opp og sendte oss hjem fordi de ikke ville plage henne mer. De var usikre på om de fikk den på plass igjen fordi de ikke hørte/kjente noe knepp, men hun vil fortsatt ikke bruke den. Paracet er gitt, og nå sover hun. Skal tilbake i morgen hvis hun fortsatt ikke vil bruke den. Stakkars lille gullet mitt :(:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig? Armen til E er tilbake til sånn den var i går. Pappaen hennes holdt henne helt vanlig i hånden, og hun prøvde bare å gå rolig vekk. Legevakten igjen.. To leger prøvde to ganger hver før de ga opp og sendte oss hjem fordi de ikke ville plage henne mer. De var usikre på om de fikk den på plass igjen fordi de ikke hørte/kjente noe knepp, men hun vil fortsatt ikke bruke den. Paracet er gitt, og nå sover hun. Skal tilbake i morgen hvis hun fortsatt ikke vil bruke den. Stakkars lille gullet mitt :(:cry:

:(:hug: jeg håper det er helt bra i morgen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:hug: jeg håper det er helt bra i morgen :hug:

Det håper vi også... Paraceten hjalp (i tillegg til masse sjokoladekake vi ikke rakk å spise i bursdagen i stad!) heldigvis så hun får sove, men håper ikke smertene kommer tilbake i morgen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at mage/ryggvondt skal slippe så jeg kan sove, sikkert bare baby som ligger feil og presser på ting, men vart såpass lenge nå at det blir en telefon til lege i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at mage/ryggvondt skal slippe så jeg kan sove, sikkert bare baby som ligger feil og presser på ting, men vart såpass lenge nå at det blir en telefon til lege i morgen tidlig.

Kontakte lege er nok lurt da ja!

Hun våknet nå for litt siden etter å ha småsutret igjennom natten. Hun pleier ikke å våkne på dette tidspunktet, og heller ikke med hylgråt... Stakkars liten :( ibux er gitt (jeg måtte holde, ta fra smokken og pappaen ga henne skjeen), og nå ligger hun oppå meg og halvsover. Bråvåkner med gråt hvis jeg rører på meg... Får så vondt av henne :cry: hvis de får den på plass etterpå så skal vi høre om de kan sette på noe som støtter opp armen, for det skal absolutt ingenting til for at armen blir teit igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig? Armen til E er tilbake til sånn den var i går. Pappaen hennes holdt henne helt vanlig i hånden, og hun prøvde bare å gå rolig vekk. Legevakten igjen.. To leger prøvde to ganger hver før de ga opp og sendte oss hjem fordi de ikke ville plage henne mer. De var usikre på om de fikk den på plass igjen fordi de ikke hørte/kjente noe knepp, men hun vil fortsatt ikke bruke den. Paracet er gitt, og nå sover hun. Skal tilbake i morgen hvis hun fortsatt ikke vil bruke den. Stakkars lille gullet mitt :(:cry:

Ååååh stakkars lille! :(

Spør om henvisning til fysio også, ledd blir så slarkete av å poppe slik ut og inn. Nå kom jeg på at jeg ikke helt vet hvor gammel E er :D

Edit: Raksha og Wednesday, hvem er neste i løypa og når? Har dere alt på stell? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh stakkars lille! :(

Spør om henvisning til fysio også, ledd blir så slarkete av å poppe slik ut og inn. Nå kom jeg på at jeg ikke helt vet hvor gammel E er :D

Edit: Raksha og Wednesday, hvem er neste i løypa og når? Har dere alt på stell? :)

To av kameratene til broren min driver en klinikk med fysio, kiropraktor og litt sånt, hvor jeg enda ikke har betalt noe for å gå til. Får ta henne med dit :) hun er 20mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at mage/ryggvondt skal slippe så jeg kan sove, sikkert bare baby som ligger feil og presser på ting, men vart såpass lenge nå at det blir en telefon til lege i morgen tidlig.

Å, lurt å sjekke opp ting da :hug:

Edit: Raksha og Wednesday, hvem er neste i løypa og når? Har dere alt på stell? :)

Jeg har vel termin først, men vi får se åssen det blir nå i innspurten. De blir forløst ved keisersnitt 2.august om det ikke skjer noe før.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...