Espen Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Hei, Det er en feil i softwaren som er feilmeldt.. Venter på svar 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 *liker innlegget til Espen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Trodde det var noe galt med pc`n min jeg... Jeg ser ikke smyliene, det er bare røde kryss. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Det går jo ikke an å skrive innlegg ordentlig, absolutt alt i den grå boksen er borte. Jeg kan jo verken legge inn link, bilder, smileys, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Det går jo ikke an å skrive innlegg ordentlig, absolutt alt i den grå boksen er borte. Jeg kan jo verken legge inn link, bilder, smileys, osv. Joda, hvis du bare holder musepekeren din sånn ca over der det skal være, så dukker navnet opp ved pekeren. De har bare blitt usynlige, ikke borte *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Joda, hvis du bare holder musepekeren din sånn ca over der det skal være, så dukker navnet opp ved pekeren. De har bare blitt usynlige, ikke borte *ler* I know. Men gud så tungvint da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Syns det er rart at produsenten kan ta SÅ lang tid for å fikse det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Ser NESTEN ok ut her nå! Ser ihvertfall prikkene som vanlig på Nytt innhold, men alle smiley- og bilde- ikonene inni her jeg skriver hurtigsvar er fortsatt usynlige. Og jeg fikk en PM sendt i går kveld, som hadde "å" i seg, og det så dust ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 I safari på mac ser det bortimot normalt ut, på iphone... ikke fullt så normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Nå er alt normalt på pcen min! (Å-ene mine fungerte ikke, men det var visst min egen skyld ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 På pc trykk Ctrl f5 hvor alt seer rart ut så skal det fikses. På mobiler må man evnt tømme cache ol for å få det friskt igjen :-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Trykka Ctrl f5, er ikke fikset her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Mac + Firefox her. Alt funker bortsett fra ikonene/knappene i "full editor" og hurtigsvar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Ser stort sett bra ut nå, utenom når jeg skal skrive innlegg. Er fremdeles helt tomt i "boksen". Edit: Får ikke se alle smileys heller enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Mac + Firefox her. Alt funker bortsett fra ikonene/knappene i "full editor" og hurtigsvar.. Samme her, bare at jeg bruker Safari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 (endret) Er ikke i orden her heller, har windows og bruker Google Chrome Endret 21. August 2012 av 2ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 uæææ, skulle ikke ha trykka på crt +F5 for nå forsvant alt av redigeringsknapper på skriv innlegg boksen. men ellers ser forumet normalt ut. Windows 7 + Firefox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Jeg mangler fortsatt æøå, smileyer og symboler av ymse slag. Bruker windows. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Ikonene er fortsatt borte, men jeg kan se smileys og stjerner/rundinger. Og av og til tuller æøå seg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 På iPhone er alt helt merkelig ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Her ser det også merkelig ut. Ser enkelte smilier, men ingen ikoner (f.eks. de nederst på siden - Facebook, Google+ osv). Har testet i fire forskjellige browssere (Chrome, IE, FF, og Opera), samme problem uansett hvilken browser. På mobil (Android) kommer jeg bare til forsiden av Hundesonen.no (ikke til forumdelen, engang) når jeg trykker på en link, f.eks. til Spørsmål og tilbakemeldinger. A fix would be nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 w7 og FF - virker som det bare er ikoner som ikke viser twitter, quote, kode og smileys ikonene i tekstbehandleren, for de er 'blank', men virker. CTRL+F5 gjør ingen forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Jeg har fått smileys som jeg ikke har hatt før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Det med æ-ø-å er det på PC, isåfall hvilken nettleser? Regner med at det funker på andre nettsteder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Huh. Var sikker på at jeg posta her i dag tidlig? Jaja. Ctrl + F5 fiksa det meste her, men alle menyknappene som hører til nytt innlegg- boksen er fremdeles blanke. Det samme er de knappene for deling via Reddit, StumbleUpon etc nederst på sida. Dette er i Win7 med nyeste versjon av Opera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts