Gå til innhold
Hundesonen.no

Symboler og smileys borte


Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå synes jeg det kan bli fikset altså

Hei, Det er en feil i softwaren som er feilmeldt.. Venter på svar

Det er mye som ikke fungerer ennå ja... Her er et par skjermdumps av hhv Hurtigsvar og Full Editor.

Posted Images

Det er alltid noe tull når Espen har klådd på Sonen...

Jeg var brått logget på som synlig medlem - jeg logger alltid på som usynlig...

det går ikke lengre btw. så nå har alle blitt synlige da tror jeg :P for det valget forsvant for en stund siden

og ja espen har klådd :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går ikke lengre btw. så nå har alle blitt synlige da tror jeg :P for det valget forsvant for en stund siden

og ja espen har klådd :P

Nei, det valget har vært her hele tida, det? Det er først i dag jeg opererer som synlig bruker, men det er en skjult bruker på forumet nå også? Jeg logget ut - og logget inn igjen som skjult bruker, men ser jeg fortsatt er synlig :(

Espen må slutte å klå - damene liker ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden? Logget inn i sta, som usynlig, og jeg er jo usynlig? :P

Nei, det valget har vært her hele tida, det? Det er først i dag jeg opererer som synlig bruker, men det er en skjult bruker på forumet nå også? Jeg logget ut - og logget inn igjen som skjult bruker, men ser jeg fortsatt er synlig :(

Espen må slutte å klå - damene liker ikke det :P

Kanskje det fungerer allikavel da, mente skjult online status var borte jeg :P

men skal se om jeg får fikset noen av feilene som folk opplever. jeg ser i svar boksen og får opp smileys osv :P men ting er rart i nytt innhold her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det fungerer allikavel da, mente skjult online status var borte jeg :P

men skal se om jeg får fikset noen av feilene som folk opplever. jeg ser i svar boksen og får opp smileys osv :P men ting er rart i nytt innhold her :P

Jeg mener den skjult-bruker-saken har funka fram til nå altså - men det kan jo hende jeg bare har levd i trua :D.

Men altså - når Espen roter bør han jo også rydde etter seg vel :). Men det er jo typisk mannfolk, det... bare roter og roter og lar damene rydde opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener den skjult-bruker-saken har funka fram til nå altså - men det kan jo hende jeg bare har levd i trua :D.

Men altså - når Espen roter bør han jo også rydde etter seg vel :). Men det er jo typisk mannfolk, det... bare roter og roter og lar damene rydde opp :lol:

Nei, den har funka frem til nå. Men nå har jeg fått en stjerne ved navnet mitt (sånn: 2ne*) i oversikten over brukere som leser dette emnet, så jeg lurer på om jeg ikke er skjult allikevel (at jeg først trodde noen herma etter nicket mitt, trenger jeg ikke å si noe om? hehe)

EDIT: Og det står sånn:

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 1 skjult bruker

Så da går jeg ut fra at jeg fortsatt er skjult jeg.. Og jeg blir sur og furten om den funksjonen blir borte, bare så dere veit det :P

Endret av 2ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har funka frem til nå. Men nå har jeg fått en stjerne ved navnet mitt (sånn: 2ne*) i oversikten over brukere som leser dette emnet, så jeg lurer på om jeg ikke er skjult allikevel (at jeg først trodde noen herma etter nicket mitt, trenger jeg ikke å si noe om? hehe)

EDIT: Og det står sånn:

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 1 skjult bruker

Så da går jeg ut fra at jeg fortsatt er skjult jeg.. Og jeg blir sur og furten om den funksjonen blir borte, bare så dere veit det :P

Ja, jeg ser også den stjerna ved mitt navn (og lurte på om det var kommet enda en Siri her *ler*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil man egentlig være skjult? Spør av nydkgjerrighet for det har jeg aldri tenkt over:p

Ellers så er alt rart her å :P

Det er ikke noen spesiell grunn til det, jeg bare foretrekker å være skjult :)

Ja, jeg ser også den stjerna ved mitt navn (og lurte på om det var kommet enda en Siri her *ler*).

Da er det sikkert det som er nytt, for det står under her nå at det er 1 medlem og 2 skjulte brukere her nå, og jeg ser bare mitt navn og et nick på lista over hvem som er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil være skjult så folk ikke ser at man henger på sonen hele dagen vel :P

Forøvrig var det i går sånn at man kom til første side av hver tråd, i stedet for siste post, på mobilversjonen. Irriterende, for jeg gidder ikke bruke surfe-tid på å bla meg gjennom 5-10 sider for å komme til siste-siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...