Gå til innhold
Hundesonen.no

Symboler og smileys borte


Recommended Posts

Det med æ-ø-å er det på PC, isåfall hvilken nettleser?

Regner med at det funker på andre nettsteder?

På iPaden (safari) tuller disse bokstavene seg til når jeg skriver et innlegg. Kan gå inn på rediger og så lagre igjen og da funker bokstavene igjen, men er jo litt tungvindt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå synes jeg det kan bli fikset altså

Hei, Det er en feil i softwaren som er feilmeldt.. Venter på svar

Det er mye som ikke fungerer ennå ja... Her er et par skjermdumps av hhv Hurtigsvar og Full Editor.

Posted Images

Synes plutselig det hadde blitt noe rart øverst til høyre på siden, helt til jeg skjønte hva det var som forstyrret synsfeltet: knappene for meldinger og varsler hadde blitt synlige igjen :hairy: Og dessuten har det kommet nye, supertøffe smileys! Yeah! :ninja: Hvis æ og ø og å virker også nå, så er jeg happy her jeg sitter på min MacBook med OS X og Chrome nettleser. :cat:

red: japp, all well! Bokstavene virker som de skal.

Endret av Rødhette&Ulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med æ-ø-å er det på PC, isåfall hvilken nettleser?

Regner med at det funker på andre nettsteder?

Jeg har mac + chrome, og i innlegg fra noen få brukere blir æøå feil, men hos de fleste ser alt ok ut hos meg. Tror det meste er på plass her, bortsett fra dele-linkene under svarboksen her. Og de bruker jeg ikke, så det er ikke så nøye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigsvar og vanlig svar er plutselig nesten helt blank her nå. CTRL+F5 prøvd også uten at det hjalp. (w7+FF) Så noe har det blitt jobbet med siden forrige innlegget mitt, men til det dårligere for meg :bug: (ting ser ut til å virke likevel - som smileys)

post-4282-0-76247900-1345624509_thumb.jp

jepp sånn hos meg også. og ble sånn etter et forsøk med ctrl+f5, for før så jeg noen av knottene og andre ikke. Men de er der, må bare fomle litt i blinde for å finne de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigsvar og vanlig svar er plutselig nesten helt blank her nå. CTRL+F5 prøvd også uten at det hjalp. (w7+FF) Så noe har det blitt jobbet med siden forrige innlegget mitt, men til det dårligere for meg :bug: (ting ser ut til å virke likevel - som smileys)

post-4282-0-76247900-1345624509_thumb.jp

Er sånn hos meg også. Mac os x Lion og safari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigsvar og vanlig svar er plutselig nesten helt blank her nå. CTRL+F5 prøvd også uten at det hjalp. (w7+FF) Så noe har det blitt jobbet med siden forrige innlegget mitt, men til det dårligere for meg :bug: (ting ser ut til å virke likevel - som smileys)

post-4282-0-76247900-1345624509_thumb.jp

Japp, same here! I formiddag var jo alt som det skulle! Hva schera??

(Mac OS X snow leopard og Chrome)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ hvor finner dere de kule smileyene? Ikke antydning til smileys lenger her.. :(

edit:ble jo smiley når jeg skrev kolon og parentes, men jeg kan ikke så mange smiley-koder jeg.. og ihvertfall ikke til de kule smileyene!

Her dukker smileyer og alt annet opp hvis jeg holder pekeren der det skulle ha vært, om du skjønner hva jeg mener. Prøv å før pekeren over der symbolene var før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Her kommer det bare opp "tomme blå firkanter" når jeg holder cursor over.. og jeg har forsøkt ctrl+F5 til jeg ble lei.. (Den regulerer visst kontrasten på skjermen her..) Og det er kryss over rutene nederst her.. er det sidenr det skal være mon tro?

(Og jeg lever i explorer-verden, men det er den nyeste versjonen, oppdatert også..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Her kommer det bare opp "tomme blå firkanter" når jeg holder cursor over.. og jeg har forsøkt ctrl+F5 til jeg ble lei.. (Den regulerer visst kontrasten på skjermen her..) Og det er kryss over rutene nederst her.. er det sidenr det skal være mon tro?

(Og jeg lever i explorer-verden, men det er den nyeste versjonen, oppdatert også..)

Bare F5 du trenger å trykke på. :)

Alt ser rart ut på ipoden. Mobilversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Her ser jeg hverken skrift eller noe anent som skal stå over boksen jeg skriver i. Jeg har win xp mener jeg lenge siden jeg sjekket. og bruker fire fox. Men når jeg prøvde IE ble det værre der kom det opp mage x under tekstboksen, vedsidenav g+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd F5 helt naken(dvs uten ctrl *sette inn passende smiley jeg ikke har*) og det var fremdeles innstilling av skjerm-kontrast.. er som det ikke "når internett".

Og idag er det blitt enda verre tror jeg, idag fikser vi ikke æ ø æ enda de funket igår. Her i svar-ruten ser det helt OK ut men så snart jeg har postet blir det til kaudervelsk (masse slashing!)

Sukk. Blir visst bare fb på meg heretter.Smileyene kan jeg leve uten men ikke æ ø å (og ja sonen står på norsk innstilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...