Gjest Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Hurtta har kommet med nytt mønster på utstyret sitt, hva synes dere? Gamle: Nye: Jeg synes det nye mønsteret er aalt for tamt og kjedelig i forhold til det gamle - vet dere om de har tenkt til å beholde de gamle også? Hvis ikke vurderer jeg å kjøpe en med gammelt mønster i str. "voksen hannstaff" før de forsvinner fra butikkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Enig med deg, at de er for tamme. men så liker jeg ikke de gamle heller jeg da, og synes det er stygt at det står Hurrta overalt på de. Noen fine, stilfulle, med et enkelt mønster hadde vært noe! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Jeg liker de gamle bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Syntes de er fine jeg. Liker også godt de nye dekkene som kommer, samt det at de har fått en mellomstørrelse mellom 45cm og 60cm i selen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Synes de knasje fargene er mye kulere enn på de gamle modellene iallefall, men Hurtta sitt kjennetegn er jo på en måte logoen sin. Red: Hva heter den nye kolleksjonen, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Den heter fortsatt Hurtta Pro, hvis det var selene du tenkte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Jeg likte den nye grønnfargen.Men liker ikke at det blir mindre foring på selen. Og jeg er så sær at jeg likte de aller første selene- de med refleksbånd. De var fine de. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Jeg likte den nye grønnfargen.Men liker ikke at det blir mindre foring på selen. Og jeg er så sær at jeg likte de aller første selene- de med refleksbånd. De var fine de. Var det enda noen før de gamle igjen? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Finner ikke bildet. Men selen var enten helblå med hvit refleks band med hurrta skrift på. Åh som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Nå er jeg nysgjerrig her, åssen ser de nye dekkene ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Hvor finner jeg de nye produktene? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 http://www.hurttacollection.com/ Her er det mange nyheter. Gå på outdoors. Noe av det kommer ikke helt enda Det kommer også endringer i noen størrelser på klær hvis jeg ikke husker feil Det er ikke slike dekken som dere tenker da, skrev det i mangel på et bedre ord (klær f.eks ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 http://www.hundeutstyr.no har inne den nye kolleksjonen. Jeg er glad for at det ikke står Hurtta overalt, syntes det er så stygt, en av grunnene til at jeg ikke har kjøpt dekken av dem (seler har jeg fra dem da...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Syntes de er fine jeg. Liker også godt de nye dekkene som kommer, samt det at de har fått en mellomstørrelse mellom 45cm og 60cm i selen. Halleluja! ny størrelse?? Mine to havner begge mellom 45 og 60 ingen av delene passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 (endret) Halleluja! ny størrelse?? Mine to havner begge mellom 45 og 60 ingen av delene passer Ja, de har fått en størrelse i mellom. 55cm Endret 14. August 2012 av Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 De nye var finere. Liker ikke så mye "reklame" på dem. Men de ser tynnere ut de nye selene da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Håper de har en mellomting mellom 70 og 80 også! Synes det var kult med nytt design jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 *slettet pga kommer jo bare opp rare bokstaver og tegn!?* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Synes ikke det var store forskjellen jeg. Nå liker jeg ikke noen av hurtta-selene uansett, men generelt sett bryr jeg meg utrolig lite om design og farger på hundeutstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Ser nesten ikke forskjell på nytt og gammelt jeg.. Er denne gammel eller ny modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Synes de gamle er utrolig fine, elsker det designet på både seler, halsbånd, kobbel og dekken. Har masse Hurttautstyr Men det nye var veldig lite pent Synes Hurttaselene er kjempegode som turseler. Til trekk bruker man uansett seler som er laget for nettopp det. Jeg har nonstop sele til trekk og Hurtta sele til å gå vanlig med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Ser nesten ikke forskjell på nytt og gammelt jeg.. Er denne gammel eller ny modell? Gammel, "ny" farge. Nye klær (som fåes i sort også ): 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Uuuuu I like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Edit: så ikke at noen andre hadde svart før meg Jeg liker det nye designet på selene, og at det er kommet størrelse 55. Endelig kan jeg bruke hurttaselen på Bella Sent from my GT-N7000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Jeg liker best de knæsje fargene selv, og sikler på ett av de knallrosa halvstrup-halsbåndene. Men jeg kunne også tenkt meg ett halsbånd fra den eldste kolleksjonen, den med hvitt refleksbånd. Om noen vet om en nettbutikk som har noen igjen får de rope ut! Synes selene i den nye serien var kjedelig, men klærne var jo kule. Mye jeg tror hadde blitt fint på sort hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts