Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 6.oktober 2012 - pm i første post


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn me

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nem

Jeg vil også komme og se på ihvertfall ! Også kan jeg ta med kaker!

Posted Images

Det arrangeres ikke av seg selv. ;) Hvis det skal bli noe av, er det bare å sette i gang med planleggingen - det tar tid. Jeg vet med meg selv at jeg får det til tider travelt i høst, så jeg tar i alle fall ikke på meg noe planleggingsansvar, men kan sikkert bistå med det ene eller andre av praktisk gjennomføring dersom det blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Jeg har verken tid eller helse til de store ansvarene, men er mer enn glad for å hjelpe til :)

EDIT:

Ozzy: I fjor høst arrangerte noen flotte soniser et uoffisielt lydighetstevne for hundesonens medlemmer - og det var en veldig koselig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg trenger hjelp til å ordne:

  • en som kan dømme
  • skriver

Ingvild har du det skrivet fra ifjor så jeg kan høre med retrieverklubben igjen?

Det var Benedicte som hørte med retrieverklubben i fjor. Vi søkte friluftsetaten om å bruke området (jeg vet ikke om det egentlig er helt nødvendig da, det er jo på en måte ikke noe annet enn å arrangere en hundetrening med ringbånd, og det gjør vi jo støtt og stadig uten å søke noe som helst), teksten til det ligger sikkert i PM-systemet mitt et eller annet sted om du vil jeg skal finne den.

Jeg kan godt skrive dersom jeg er ledig den datoen det eventuelt blir. Jeg kommer neppe til å konkurrere uansett, så det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din snik :P jeg har tenkt lenge på det da :aww:

Jeg kunne faktisk tenke meg å skrive. Tror kanskje det er noe jeg kunne fått til? :)

Vil gjerne få delta i en klasse selv, da, så hadde vært fint om noen kunne skrive bare for akkurat meg.

EDIT:

Ah, Ingvild kom før meg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Benedicte som hørte med retrieverklubben i fjor. Vi søkte friluftsetaten om å bruke området (jeg vet ikke om det egentlig er helt nødvendig da, det er jo på en måte ikke noe annet enn å arrangere en hundetrening med ringbånd, og det gjør vi jo støtt og stadig uten å søke noe som helst), teksten til det ligger sikkert i PM-systemet mitt et eller annet sted om du vil jeg skal finne den.

Jeg kan godt skrive dersom jeg er ledig den datoen det eventuelt blir. Jeg kommer neppe til å konkurrere uansett, så det går fint.

Ja, den teksten ja, vil gjerne ha den for sikkerhetsskyld. Jeg trener på retrieverklubben jevnlig så kanskje jeg har litt goodwill derfra :D uansett trener jeg ofte små organisert der, men kan være greit å klarere en dato av siden vi blir ganske mange :)

friluftsetaten regulerer området rett ovenfor, ikke klubbplassen såvidt jeg husker rett.

Jeg kunne faktisk tenke meg å skrive. Tror kanskje det er noe jeg kunne fått til? :)

Vil gjerne få delta i en klasse selv, da, så hadde vært fint om noen kunne skrive bare for akkurat meg.

EDIT:

Ah, Ingvild kom før meg! :lol:

Man kan dele på jobben vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den teksten ja, vil gjerne ha den for sikkerhetsskyld. Jeg trener på retrieverklubben jevnlig så kanskje jeg har litt goodwill derfra :D uansett trener jeg ofte små organisert der, men kan være greit å klarere en dato av siden vi blir ganske mange :)

friluftsetaten regulerer området rett ovenfor, ikke klubbplassen såvidt jeg husker rett.

Man kan dele på jobben vet du :)

Fant den ikke, så har trolig slettet den PM-en. Tar ikke lang tid å sette sammen en ny tekst da, men om friluftsetaten ikke regulerer selve klubbplassen holder det jo med tillatelse fra Retrieverklubben. :)

Vi kan godt bytte litt på å skrive - jeg kan jo uansett ikke garantere at jeg har mulighet til å stille opp før jeg vet hvilken dag det blir. Også kan det jo hende at Geo og jeg prøver oss på rekrutt, litt avhengig av hvor langt vi har kommet oss innen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. :lol: (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nemlig!)

Jeg kan ikke forstå hvem du sikter til??

Jeg vil jeg vil :D Tesh er på ingen måte noe flinkere enn i fjor, hun er faktisk værre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En doodle for å finne dato? Helgene mine svinner ganske fort hen for tiden, så det skal nok litt til for at vi skal greie å være med, men vi har jo lyst.

Isåfall kan du få gå med Kovu, Kaja, han er bittelitt flinkere enn i fjor. :) Han hopper ihvertfall mindre!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. :lol: (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nemlig!)

Jeg kan ikke forstå hvem du sikter til??

:lol: :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En doodle for å finne dato? Helgene mine svinner ganske fort hen for tiden, så det skal nok litt til for at vi skal greie å være med, men vi har jo lyst.

Isåfall kan du få gå med Kovu, Kaja, han er bittelitt flinkere enn i fjor. :) Han hopper ihvertfall mindre!

Jeg har foreløpig spurt om 13.oktober fordi det ikke er noen utstilling og ting jeg vet om alt da + jeg sjekket når de selv skal bruke hytta. Da har vi litt god tid på oss og det blir ikke stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...