Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 6.oktober 2012 - pm i første post


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn me

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nem

Jeg vil også komme og se på ihvertfall ! Også kan jeg ta med kaker!

Posted Images

Aww! Jeg som hadde gledet meg til å møte deg og dine "på ordentlig".

Ja, jeg hadde skikkelig gleda meg til å komme også, og hadde pakka ned masse, og fått lånt meg bilen til pappa og alt! Men i går var jeg så dårlig at jeg måtte ringe legevakta på kvelden, så turte ikke å ta noen sjanser. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen tro ble jeg sist i år å! Men jeg er så STOLT, vi fikk 8!! På tannvisning, den øvelsen jeg trodde vi ikke ville klare i det hele tatt.. Det andre snakker vi ikke om :P

Edit.. Det kommer film, jeg lover. Men jeg orker rett og slett ikke idag, men kan starte med den i morgen :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen tro ble jeg sist i år å!

Men ikke med Kovu! Vakre gutten min gjorde bittelitt mer enn å bare tulle i år. :D

Og veslegutten gjorde selvfølgelig super innsats. Neste gang har vi det tidligere på året eller innendørs, så går det bedre! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filer av dem på youtube og inn her så gi en lyd :)

fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...