Quintinus Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Casper har disse kallenavnene: Cassa Cassabebi Bebi Vovva Siter
Guest Yellow Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Bebby går han som oftest under av meg, Lille-B, på tekstmeldinger som regel bare "B", treigen, "feiten" av samboer (han er ikke overvektig ). Siter
Bellare Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 (endret) Pia: Frøken Dretungen Turbotrollet Bustetroll Udyret Lisjefrøkna Endret 15. Juni 2012 av Bellare Siter
Pingo Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Csipisz- Skippy-di-del-dooo, og gammelknarken Anya- Ulven, og Anyapanya Siter
Caro Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 tjukken Raringen tomle klomsa Gjeter'n hypring tulling søtingen bebis njlksngksjnusnjdknsf! osv. Siter
SiriEveline Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Yaris får ofte andre navn: Yarbar Pipedyr/Pipestilk Yarre Yarisen Toyota Gullegull Og sikkert endel andre som brukes mer sjeldent Siter
Debbie Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Zebra har disse: Snørra Stompa Mitthjertesgull:) Siter
Ingvild Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Tinka: Bjarne Labradummen Du, da Gamlemor Toillkjærring Geo: Valpen Kjekken Toillkaill Krapylet Siter
Siri Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Babs: - Babselabs - Musa - Mussmuss - Pusemus - Pitbull-Turid - Bamse (når vi er i Danmark...) - ehhhhh... det holder kanskje... Willy: - Willersen - WillySnickersen - U-willy - ArbeidsWilly - SamarbeidsWilly - Bamsemums - Gubbeluren (når han er skikkelig gubbete) - Bamsefar (også når han er litt gubbete) - Bassefar - Basselusken - Gullet til mor Siter
Maja&Twinki Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Twinki: Twinkitwank Twink Twinks Twinkis Twinkitwankitwei Circus: Circulus Musepus Pusemus Pelstryne Råkkeromp Circ Ellers går de begge under: Småpusis Jentutten Jenter Dyra Heeeelt normalt vel? Siter
Mumle Mu Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Oi, se om jeg husker alle! Salo: Plutten Mumle Mu Mu Kong Gnafse Mumi Pølsa Monster Sigøyner`n Gammær`n Dritten`n (gjerne når han spiser dritt) Pysa Puddingen Prikkepus Hundepus Snuskepus Stina: Prinsessa Fjolla Fjollarina Dumarina Jaktarina Dreparina (i det hele tatt mye ord med -arina ending, stamtavlenavnet er Tzarina) Lama Dama (lager drama) Nesedyr Langhals Kjerringa Sikkert ikke halvparten engang.. :rolleyes2: Siter
Toril Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 (endret) Gross: Tjukkågo Grossbassaugustustjukkoball Basseluskslusk Mammmasiiiin Arok: Lille Schäfern Tyskern Dustelille Jäger:Fløff Fløffpøpp Puppyfløff Felles er: Gutta(såklart),drittbikkjer,fiiiinebikkjer og dustegjeng,alt etter eiers humør . Endret 15. Juni 2012 av Toril Siter
MegaMarie Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Blondie går ofte under disse: Musa (det het hun så og si hele forrige uke, jeg kalte henne bare for det) Pingle/Pingla BlondiePondie Tullami Også fikk jeg jernteppe Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Symra: Tompentompen, Kosetompa, Litatompa, Snuppatuppa. Pippin: Bamsefaren, Bamsert, Pipsemann Og disse navnene har de hørt så ofte at de reagerer på dem, minst like raskt som om jeg hadde sagt Pippin eller Symra. Siter
Annegru Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Robert går foreløpig under Roberten, Tassen, Tøffen, Bikkja, Kosegutt og Pinglegutt. Fler kommer nok når han vokser til Siter
Stine Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Tuva: Høna, Tubis, Tuvalill. Bodil: Lillehøna, Baby, Bodis, Dodil. Trym: Kødden, gutten, Trymelym, Trym'ert. Siter
Kaja Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Acqua har desidert flest, men hun lyder jo alt da; Kua Rotta Kålormen Matvrak Soppedyret Tullemor Lillemor Kosejenta Osv.. Tesh: Teshi Granden Storfot Frøkna Kalven Rio: Tullegutt Riosen Siter
borderen Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Haha! Jeg synes kallenavn er utrolig kleint Meen har noen kallenavn likevel (sånn i tillegg til forkortelser som Mira, Kite (utales "kait") og Yip (uttales Jipp). Amira - drittbikkje Kiter - kaikai - mannen - idiot - drittbikkje Yippie: - pippi - smulte - drittbikkje Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Hehe, skavise... (Kommer sikkert ikke på alle). Aiko: Trollbolla Koseboll Hun der tjukke Hun der digre Mitt livs lys Gullet Dragen Jenta mi Elskling Umuligkråke Kråka Dronninga Sjefen Skatten Imouto: Knertmonster Super-Samurai Kamikaze Lykkeboll Gullblomst Kissmonster (da hun var liten og likte å tisse i senga mi) Gullet Skjønningen Danse-lura Kråketroll Hun der nudlie (babyspråk for nydelige) Felles: De røde farer, Sirkus Samurai, jentene, mine livs lys, sønningene mine (babyspråk for skjønninger ). Siter
Tinkie Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Kuro kaller de fleste bare for Kuro, men jeg har lagt til meg et par kallenavn etter hvert: Bolla Trollet Beibi Ferocious (mest når han ligger på ryggen med munnen åpen og ser gal ut) Lille galingen Hund Siter
Aslan Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Thorvald heter han for det meste. Ellers, tja: Tjukken Thorvaldus Gullet Slappfisken Dyret Pelsdyret Pelsdott Pelsball Krapylet Siter
LinL Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Aro går ofte under navnet "Morten" (skogmus) og "rottan" (på svensk). Rottan er vel det som brukes mest vedsiden av Aro Siter
Papillon Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Frøken: Frøken strøken, løken, gjøken, musen, frynsemusen, snuppa, snuppelupp, bolla, bollemusen ( det ble bare sånn okei ), tjukka. Grumpy: Fjållekålli'n (kan sette hva som helst forran "kålli'n" som nissekålli'n), nissen, fjompen, fjompenissen, Schempekjekk, grumper'n, grompi, grumpelumpen.. 1 Siter
tm100021 Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Lyra-Lyr-Lyrmyr Ivy- I- Ivypivy Oliver-Ollie-gulleduttebassentilmammensin Simi-Sim Og alle går også under drittbikkjer til tider 2 Siter
Recommended Posts