M&M Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Hvor får jeg tak i en billig blåser og barbermaskin til alaskan husky og border collie? Har prøvd å få tak i brukt uten hell. Maskinen må kunne byttes skjær på. Jeg synes dette er en helt kurant blåser til en OK pris, bruker den til min samojed. Er både kaldluft og to innstillinger på varme. Trinnløs regulering av luftstyrken, så man kan starte svakt og gradvis venne hunden til kraftigere blås. http://www.petworld.no/no/artiklar/zephir-blaser_foner.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2015 Butikk i Oslo som selger ruffwear kløven ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2015 Butikk i Oslo som selger ruffwear kløven ? Dyresjappa i alle fall. Men de er mye billigere på utenlandske nettbutikker da. Så har du mulighet ville jeg funnet rett størrelse og så kjøpt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2015 Dyresjappa i alle fall. Men de er mye billigere på utenlandske nettbutikker da. Så har du mulighet ville jeg funnet rett størrelse og så kjøpt der. Takk. Var det som var planen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2015 Butikk i Oslo som selger ruffwear kløven ? Sinsen dyreklinikk (har åpen søndag) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Jeg bare må ha en grønn hundesele Enkel, sitter bra og solid hverdagssele. Klarer ikke å finne det noe sted. Tips? Eventuelt noen som syr på bestilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Jeg bare må ha en grønn hundesele Enkel, sitter bra og solid hverdagssele. Klarer ikke å finne det noe sted. Tips? Eventuelt noen som syr på bestilling? Hurtta? Zero DC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Tips til steder som selger breie halsbånd? Syns det er så fint på Keiron og jeg har bare ett nå. Jeg kan lage i 1,5", pluss evt fóring. Jeg bare må ha en grønn hundesele Enkel, sitter bra og solid hverdagssele. Klarer ikke å finne det noe sted. Tips? Eventuelt noen som syr på bestilling? Hva slags grønnfarge? Jeg lager både seler og halsbånd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Hurtta? Zero DC? Jeg så at Zero DC hadde noen med grønne detaljer, men de forhandlerne jeg fant på nett hadde ikke grønn inne. Hurtta har jeg ikke klart å finne en grønn sele enda. Link meg gjerne til noe hvis du vet om det Hva slags grønnfarge? Jeg lager både seler og halsbånd. � Jeg tenker en matt mosegrønn med ett par refleksdetaljer på. En grønnfarge jeg liker finner vi sikkert Det jeg lurer på først er hvordan selene ser ut. Send meg gjerne en melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Jeg tenker en matt mosegrønn med ett par refleksdetaljer på. En grønnfarge jeg liker finner vi sikkert Det jeg lurer på først er hvordan selene ser ut. Send meg gjerne en melding Felles har denna https://www.felleskjopet.no/produkter/jaegerens-kombisele-groenn-50237483_BASE Huken har också mossgröna selar med reflexdetaljer, har själv en av deras spårselar till min aussie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Jeg så at Zero DC hadde noen med grønne detaljer, men de forhandlerne jeg fant på nett hadde ikke grønn inne. Hurtta har jeg ikke klart å finne en grønn sele enda. Link meg gjerne til noe hvis du vet om det Jeg tenker en matt mosegrønn med ett par refleksdetaljer på. En grønnfarge jeg liker finner vi sikkert Det jeg lurer på først er hvordan selene ser ut. Send meg gjerne en melding Hvor stor hund har du? Canider fører zero dc men vi selger så mange at jeg ikke rekker å holde nettbutikken ajour. Får nytt kassa system straks og da vil selene komme tilbake i nettbutikken. Har en del i grønn igjen send meg en pm eller epost så kan jeg hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Jeg så at Zero DC hadde noen med grønne detaljer, men de forhandlerne jeg fant på nett hadde ikke grønn inne. Hurtta har jeg ikke klart å finne en grønn sele enda. Link meg gjerne til noe hvis du vet om det Jeg tenker en matt mosegrønn med ett par refleksdetaljer på. En grønnfarge jeg liker finner vi sikkert Det jeg lurer på først er hvordan selene ser ut. Send meg gjerne en melding Hurtta har grønne seler, de har de hatt noen år nå Gå på divinedog.se sine sider og se hvordan de ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2015 Hvor får jeg kjøpt finger klikker? Finner det bare på danske nettsider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2015 Hvor får jeg kjøpt finger klikker? Finner det bare på danske nettsider finger klikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 finger klikker? Sånn man kan feste pøå fingeren http://dederthing-hundeartikler.dk/klikkere-16/finger-klikker-m-silikonebaand-p6472 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 ? Denna: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 ? Denna:image.jpg Regndekken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Denna:image.jpg Noen av fargene er ikke tilgjengelig i alle land. Tidligere har det blandt annet vært en kjempefin turksifarge man fikk kjøpt i Finland, men ikke i Norge/Sverige. Var ikke å oppdrive på nettet heller når jeg leita, kun i fysiske butikker i enkelte land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Regndekken? Jaa den var ju så fiiiin, önskar mig sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Jeg bestilte nettop den fargen til lani og butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Jeg bestilte nettop den fargen til lani og butikken. Kan du få tag i turkis också? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Kan du få tag i turkis också? Jeg kan iallefall prøve. Sender du meg pm med lengde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Jeg kan iallefall prøve. Sender du meg pm med lengde? med turkis, mener vi da ocean blue som var limited edition i fjor (eller året før..) for i så fall vil Flinkis også ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 @AnetteN Jeg får ikke sitert deg fra explorer'n... Jeg klarer ikke helt å få sett et bilde for hvordan den grønne ser ut, men den gule selen ser ut som noe jeg også vil ha. Har du den i stor størrelse? Jeg søkte opp nettsiden du viste til, men jeg så ikke de selene der. Det er den vanlige hverdagsselen du tenker på, sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Jeg leter etter Tim CHristensens Buttercomb. Noen som vet om en nettbutikk som har den? Har googlet meg halvt fordervet og finner den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts