Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. :(. Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. :(. Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre :P

http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel-halsband-selar/halsband/trine-halsband-trygg :)

Red: Vart kanskje litt smalt det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. :(. Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre :P

Jeg lager også på mål :) www.linnazoo.com :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-4764-0-13616300-1379525905.png

Ønsker meg et kobbel á la det til høyre. Akkurat dette er et retrieverkobbel så vidt jeg vet, men finnes det noe lignende? Jeg har allerede Lifeguard-kobbelet fra Hurtta (i orange), men jeg synes de fra Hurtta innimellom blir for tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-4764-0-13616300-1379525905.png

Ønsker meg et kobbel á la det til høyre. Akkurat dette er et retrieverkobbel så vidt jeg vet, men finnes det noe lignende? Jeg har allerede Lifeguard-kobbelet fra Hurtta (i orange), men jeg synes de fra Hurtta innimellom blir for tunge.

Søk opp sidene til Paw of Sweden. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene :)

XXL og de fleste andre sportsbutikker med frilufts-/jakt utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Trodde også XXL skulle ha, men nei :no: Får sile Vestfold for jakt- og friluftsbutikker da :P

Hmm jeg har jo kjøpt det der før jo... Litt ekstra godt utstyrte dyrebutikker bruker også å ha det da, men da må du nok finne en som ikke bare selger rosa blingbling i småstørrelser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene :)

sjekk jerven og hvem som forhandler den i vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes billigere varianter av mr-kobbel? Altså et kobbel med kroker på for å kunne endre lengde/feste rundt midja og som har demping?

Denne?

http://www.xxl.no/Root/Hund/B%C3%A5nd-og-selet%C3%B8y/Nylonkobbel/ruffwear-Hundeb%C3%A5nd-Roamer%E2%84%A2-Leash/p/1075813_2_Style

( Ups, lang url...er på mobil, sorry ;) )

På dette kobbelet kan du justere ut håndtaket og ha rundt livet.

Ei venninne av meg har det til Akitaen sin og er veldig fornøyd med det, jeg liker best Mr kobbelet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne?

http://www.xxl.no/Root/Hund/B%C3%A5nd-og-selet%C3%B8y/Nylonkobbel/ruffwear-Hundeb%C3%A5nd-Roamer%E2%84%A2-Leash/p/1075813_2_Style

( Ups, lang url...er på mobil, sorry ;) )

På dette kobbelet kan du justere ut håndtaket og ha rundt livet.

Ei venninne av meg har det til Akitaen sin og er veldig fornøyd med det, jeg liker best Mr kobbelet :)

Kikka på de når jeg var i butikken, men synes kroken var uhorvelig svær, og at det var litt vel tøyelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.rrboden.com/products/100-positiv-hverdagslydighet :)

Noen som vet hvor man får kjøpt boken 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad? Eller om det i det hele tatt er mulig å få tak i den? Alle nettbutikkene jeg finner står det bare at den er utgått fra sortimentet... Lånte denne på biblioteket og synes den var så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt boken 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad? Eller om det i det hele tatt er mulig å få tak i den? Alle nettbutikkene jeg finner står det bare at den er utgått fra sortimentet... Lånte denne på biblioteket og synes den var så bra :)

Jeg var på foredrag med han, og der solgte han boka. Men driver ikke han for seg selv? Ta kontakt direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...