Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Takk for tips :) men ville gjerna hatt i andre farger - synes karamell er litt for "varm". De mørkebrune er greie :) men det hadde di ikke..

Jeg som driver Arivo og jeg har inne sjokoladebrun som er den mørkeste fargen :) Har den både i dørmatte og den sloopmatten til å ha under mat og vannskåler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Kjøpte den fra Jami hundesport jeg.

Akkurat bestilt fra de, og angrer på at jeg ikke tok med rutebånd. Men kanskje jeg skulle bare bedt om å få tilbake mitt. :P Kjeglende jeg lånte ut er maltrakterte... Så note to self: Ikke lån ut utstyr. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutebånd. Rimeligst mulig. Og helst i Norge. Jeg hadde et, men "lånte" det bort, så trur det er lettere å skaffe meg et nytt et, enn å mase om å få det tilbake. :P

CO eller Biltema - lastestropper og kapper av metalldelene, og elektrikerteip :P "sveiser de sammen og en knute i hvert hjørne som markering. Funket fint her i mange år.

Og om jeg skal feste så bruker jeg bare teltplugger. Har vel kommet på knapt 100,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt strikk til baggen beltet? Akershus, Østfold, Oslo, Bergen...

Har prøvd å bestille på nettet men det er ingen respons å få fra folk som driver sidene :sint_01:

Kan fikse for deg jeg :) de ligger ikke ute i nettbutikken min men har mange ekstra strikker på lager og rett og slett glemt å legge ut bare enkle strikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt strikk til baggen beltet? Akershus, Østfold, Oslo, Bergen...

Har prøvd å bestille på nettet men det er ingen respons å få fra folk som driver sidene :sint_01:

Bestilte direkte fra her http://baggen.no/ og fikk kjempeservice. Ser også at det er en Oslo adresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har nettsiden Arivo.no? Hvordan kommer jeg i kontakt med deg for å kjøpe et strikk?

Gi meg til i morgen så skal jeg legge strikkene inn i nettbutikken :) og ja det er jeg som har den nettsiden :) sender deg en PM når jeg har lagt de inn i nettbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kameraten min selger, så du kan evnt si hva du skal ha så kan jeg høre om han har det. Skal bort og hente ting hos han til neste helg.

Goodie. Da fikser vi det i morgen. Bestilte spray mot flott i mai i år, og fikk beskjed i dag om at nå skulle hun bestille varer. :lol: "Litt" i det tregeste laget for meg for å gidde å handle. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen steder de selger Kong Squeezz-leker forholdsvis billig, spesielt ballene? Beste ballene som finnes! De har uheldigvis ikke så lang levetid her i hus, rett og slett fordi de aldri kommet tilbake hjem igjen :P

p-81969-64726K-dog.jpgkong-large-squeezz-ball.jpg

Kan få kjøpe pipeballene av meg for 79kr men vet ikke hvordan prisen er i forhold til andre plasser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du de i nettbutikken? Der er jo flere størrelser, mine er ikke store nok i kjeften for de største :lol:

Det var prisen på large :) De har medium, large og XL... Har de ikke i nettbutikken nå nei men skal ha inn kong og flere av leverandørene min har kong så jeg kan få tak i de ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...