Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Takk for tips, men jeg tenkte på helt enkelt halsbånd uten noe pynt, (disse så også litt tunge ut å ha på?) og til en pris hvor jeg kanskje slipper toll gebyr osv ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggeplater? :) Tenker du på noe sånn som tørket lammehud?

Jepp, men må være plater! De blir hovedsakelig brukt til å lekes med (Terho slenger de veggimellom, derfor er de bedre enn bein), og løpes med (derfor jeg ikke vil ha pinner) og tygges pp innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men må være plater! De blir hovedsakelig brukt til å lekes med (Terho slenger de veggimellom, derfor er de bedre enn bein), og løpes med (derfor jeg ikke vil ha pinner) og tygges pp innimellom!

Da vet jeg ikke om jeg kan hjelpe for det er vell ikke så mye plater de jeg selger men det er mer biter av tørket lammehud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slike ^^, Jeg hadde en pakke med MANGE i, men de er nå da spist opp, de siste gikk i dag! Og de er så små/store og hendige til at de både kan tygges, lekes med og løpes med!!

http://www.petco.com/product/118810/American-Rawhide-Natural-Rawhide-Chips-Dog-Chews.aspx

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvor man kan få tak i en tynn body til en hjortehund? :) 

Skal brukes inne så hun ikke slikker seg på buken når hun har skjedekatarr, så den må dekke buken. :P

Dra til vet og kjøp en slik de bruker når de har kastrert hunder. Er tynn tøy body med snøring.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til vet og kjøp en slik de bruker når de har kastrert hunder. Er tynn tøy body med snøring.

Hadde egentlig håpet at noen visste om en plass de solgte det på nettet, men det er vel kanskje lettest å bare kjøpe en hos veterinæren. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden kjøpte vi noen herlige utstillingsbånd hos Hund-1, fra Handlers i Island.Lykkelig over at Hund1 befant seg på NKK Harstad i fjor hadde vi tatt med litt ekstra penger for å kjøpe 3 til. Meeeeen da kunne han fortelle at hun som laget dem gikk konkurs. Har letet etter flere som kanskje lager det. men finner det ikke... Noen andre som veit hvor man kan få tak i? :)

293559_10150326775282819_403566367_n.jpg

Og ja, det må være denne typen selv om det finnes mye fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...