Guest Christine Skrevet 19. Juli 2016 Rapporter Skrevet 19. Juli 2016 @Ozzy Jeg kjøpte bare en billig matte på ikea Satte buret oppå litt av matta slik at det fremdeles var nok matte igjen til å beskytte støtfangeren. Når hundene var kommet seg inn i/ut av bilen så brettet jeg bare den "løse" kanten sammen og la inntil støvkanten. Siter
Hoppetussa Skrevet 25. Juli 2016 Rapporter Skrevet 25. Juli 2016 Noen som vet hvor man får kjøpt grime/halti med fleece? Siter
Carro92 Skrevet 25. Juli 2016 Rapporter Skrevet 25. Juli 2016 11 timer siden, Hoppetussa skrev: Noen som vet hvor man får kjøpt grime/halti med fleece? jeg hørte noen rykter på agilitysiden på face atter man fikk på agility vm, det var visst noen som solgte det der. Sånn om det hjalp deg noe Siter
Hoppetussa Skrevet 26. Juli 2016 Rapporter Skrevet 26. Juli 2016 15 timer siden, Carro92 skrev: jeg hørte noen rykter på agilitysiden på face atter man fikk på agility vm, det var visst noen som solgte det der. Sånn om det hjalp deg noe Var meg som spurte der, men takk Har fått bestilt fra England, så krysser fingre for at den kommer fort Siter
Rocket Skrevet 4. August 2016 Rapporter Skrevet 4. August 2016 Jeg er ute etter en vannskål som rommer en liter minst. I keramikk. Ser ut til at det er det dyra foretrekker her i hus. Helst noe som ikke koster en fot eller arm, trenger ikke å være noe fancy. Siter
Guest Yellow Skrevet 4. August 2016 Rapporter Skrevet 4. August 2016 12 minutter siden, Rocket skrev: Jeg er ute etter en vannskål som rommer en liter minst. I keramikk. Ser ut til at det er det dyra foretrekker her i hus. Helst noe som ikke koster en fot eller arm, trenger ikke å være noe fancy. Anbefaler deg å kjøpe beregnet til mennesker, finner gjerne masse på bruktbutikk om du har det i ditt område, ellers har jo f.eks Ikea masse. Ikke glad i mine keramikkskåler beregnet til hund da lakken alltid flasser av etter kort stund eller kantene knuses veldig lett, selv bedre erfaring med selv det billigste fra Ikea hvertfall Men kjøp det som det står skal tåle maskin. Eks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80258915/ http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60289239/ Siter
Wilhelmina Skrevet 4. August 2016 Rapporter Skrevet 4. August 2016 20 minutter siden, Rocket skrev: Jeg er ute etter en vannskål som rommer en liter minst. I keramikk. Ser ut til at det er det dyra foretrekker her i hus. Helst noe som ikke koster en fot eller arm, trenger ikke å være noe fancy. Kremmerhuset har mye fint i diverse størrelser og fasonger Vannskåla vi bruker er kjøpt der (men den rommer riktignok ikke så mye som en liter). 1 Siter
Rocket Skrevet 4. August 2016 Rapporter Skrevet 4. August 2016 28 minutter siden, Yellow skrev: Anbefaler deg å kjøpe beregnet til mennesker, finner gjerne masse på bruktbutikk om du har det i ditt område, ellers har jo f.eks Ikea masse. Ikke glad i mine keramikkskåler beregnet til hund da lakken alltid flasser av etter kort stund eller kantene knuses veldig lett, selv bedre erfaring med selv det billigste fra Ikea hvertfall Men kjøp det som det står skal tåle maskin. Eks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80258915/ http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60289239/ 22 minutter siden, Wilhelmina skrev: Kremmerhuset har mye fint i diverse størrelser og fasonger Vannskåla vi bruker er kjøpt der (men den rommer riktignok ikke så mye som en liter). Takk for tips! Når dere sier det så bruker faktisk svigers en gammel keramikk form til sine dyr! Lurt! Siter
Kenzo Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 Kriiise i huset! Noen som har sett en slik gummiball rundt om på nettet som er mulig å kjøpe? Den har slike pigger helt rundt, er helt myk, forferdelig pipelyd, men yndlingsballen til valpen som han sårt savner Siter
Guest Yellow Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 Spør her også da det vel hører mest hjemme her. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slikt? Gjerne fysiske butikker, men alt av interesse - utenom ebay/aliexpress/lightinthebox. Siter
Kristiin Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 2 timer siden, Kenzo skrev: Kriiise i huset! Noen som har sett en slik gummiball rundt om på nettet som er mulig å kjøpe? Den har slike pigger helt rundt, er helt myk, forferdelig pipelyd, men yndlingsballen til valpen som han sårt savner Jeg har en slik i blå som jeg kjøpte på hund som hobby i Trondheim. Siter
Kenzo Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 6 timer siden, Kristiin skrev: Jeg har en slik i blå som jeg kjøpte på hund som hobby i Trondheim. Åh, men vi bor i Mo i Rana og dyrebutikken har de ikke lengre har de nettbutikk? Siter
tmp Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 21 minutter siden, Kenzo skrev: Åh, men vi bor i Mo i Rana og dyrebutikken har de ikke lengre har de nettbutikk? De har nettbutikk ja Siter
Ozzy Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 21 timer siden, Kenzo skrev: Kriiise i huset! Noen som har sett en slik gummiball rundt om på nettet som er mulig å kjøpe? Den har slike pigger helt rundt, er helt myk, forferdelig pipelyd, men yndlingsballen til valpen som han sårt savner Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. Siter
Bjornal Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 Noen som vet hvor man får kjøpt varmetepper som metervare? Er jo helt ville priser om man skal kjøpe ferdig oppkappa... Siter
Ingidano Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 11 minutter siden, Bjornal skrev: Noen som vet hvor man får kjøpt varmetepper som metervare? Er jo helt ville priser om man skal kjøpe ferdig oppkappa... Vetbed får du kjøpt på rull fra HundiHuset. Sjekk gruppen på FB eller annonser på Finn. Siter
Kenzo Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 På 8.8.2016 at 10:48 AM, Ozzy skrev: Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. Typisk at jeg ikke har en slik butikk i nærheten av meg da! Men jeg skal gå å be den lokale dyrebutikken en gang til om de kan ta inn flere slike baller! Takk for hjelpa, kom god vei nå 1 Siter
Kenzo Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 7 minutter siden, Kenzo skrev: Typisk at jeg ikke har en slik butikk i nærheten av meg da! Men jeg skal gå å be den lokale dyrebutikken en gang til om de kan ta inn flere slike baller! Takk for hjelpa, kom god vei nå På 8.8.2016 at 10:48 AM, Ozzy skrev: Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. Jeg fant på ebay 2 Siter
tmp Skrevet 11. August 2016 Rapporter Skrevet 11. August 2016 12 timer siden, Kenzo skrev: Jeg fant på ebay Link? Siter
Kenzo Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 På 11.8.2016 at 9:53 AM, tmp skrev: Link? Beklager at jeg er litt sen med å svare opp, er på ferie:p http://www.ebay.com/itm/262107299610?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 1 Siter
Thea Skrevet 21. August 2016 Rapporter Skrevet 21. August 2016 Kjølematte (eller noe annet som ikke blir varmt) som ikke sklir? Vil gjerne ha et kjøligere underlag i bilburet enn soggy doggy-matta hans, men kjølematta sklir litt, så det er visst ekkelt å ligge på i bilen. Siter
Bellare Skrevet 24. August 2016 Rapporter Skrevet 24. August 2016 Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små 1 Siter
Malamuten Skrevet 24. August 2016 Rapporter Skrevet 24. August 2016 På 21.8.2016 at 11:02 AM, Thea skrev: Kjølematte (eller noe annet som ikke blir varmt) som ikke sklir? Vil gjerne ha et kjøligere underlag i bilburet enn soggy doggy-matta hans, men kjølematta sklir litt, så det er visst ekkelt å ligge på i bilen. Gummimatte fra biltema el. som kan klippes opp i passe str og legges under kjølematta dere har så den ikke sklir? 1 Siter
tmp Skrevet 24. August 2016 Rapporter Skrevet 24. August 2016 2 timer siden, Bellare skrev: Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små Aesculap Exacta er en liten fin maskin til sånt. Hundihuset vet jeg selger. Du finner dem på Facebook eller finn.no Siter
mnika Skrevet 24. August 2016 Rapporter Skrevet 24. August 2016 6 timer siden, Bellare skrev: Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små Clas Ohlson har hatt trur eg.. lita søt Wahl Edit: Finner ikkje på nett, so dei har sikkert ikkje lenger.. Siter
Recommended Posts